[B4 1.9 1Z] wyciek z pompy wtryskowej
[B4 1.9 1Z] wyciek z pompy wtryskowej
Dziś jadąc poczułem zapach paliwa w nawiewach zlokalizowałem wyciek. Moje pytanie brzmi czy można to zrobić samemu ,czekam na pomoc
Ostatnio zmieniony 12 lip 2015, 09:44 przez pitul111, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Masz rozumiec ze pod pokrywą tez jest uszczelka ,ktorą nalezy wymienic ,bo nawet jak nie cieknie ,to moze sie rozciec wkazdej chwili ...takze wymieniamy obie zeby za jakis czas znowu nie rozlewac ropy po silnikupitul111 pisze:Mam rozumieć ze pokrywy sterownika nie muszę rozbierać mogę całość odkręcić i odrazu wymieni uszczelkę.
A tam zaraz przerazajace ,nic sie nie dzieje,co najwyzej nie odpali i bedzie musial szukac drugiego nastawnika ,lub pompy ,bo pęknie tloczek 8-)kamsta pisze:Trzeba trafić na pierścień w pompie. Jak tego nie zrobisz to skutki mogą być przerażające.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na odległosć ,to można pomóc Ci jedynie dobrą radą ,a brzmi ona tak <ok> Udaj się do kogoś kto ci wymontuje ,uszczelni ,zamontuje i ustawi z powrotem pompę .Sam możesz co najwyżej napytać sobie biedy,próbując wymienić duży oring na glowiczce ,bo to on się rozszczelnił Dla lubiących ryzyko, jest opis jak to zrobić bez wyciągania pompy ,ale nie radzę ...nie że się nie da ,ale metoda mocno ryzykowana dla kogoś kto nie zna budowy pompy , i nie jeden już po tym nie odpalił ...wystarczy minimalnie za mocno popuscić sruby od glowiczki,wypadnie 2mm podkładka pomiędzy falą ,a tłoczkiem ...nieswiadomy niczego "macher "ryzykant , oczywiscie nie zdjął nastawnika ,więc nawet nie zauważył że coś jest nie tak ,że mała 2mm podkładka wypadła ....kreci wiec rozrusznikiem ,a tu nic się nie dzieje ,silnik się nie odzywa .... i już się na tym tloczku nie odezwie ,bo został nieodwracalnie uszkodzony ,w miejscu gdzie napędza go "bolec " faliAKREN83 pisze:Mam audi 80 z roku 1993 z pompa wtryskowa z górnym powrotem. Pompa cieknie mi pod przewodami zasilania ( metalowymi , tymi czterema) na wysokości czujnika. Co ja mogę zrobić wlasnymi silami? Czy muszę udać sie do pompiarza? Prosze o Pomoc.
Jak chcesz uszczelnić porządnie to zapraszam do Diesel Motor w pile ( nie mylić z diesel service) Koszt uszczelnienia z demontażem i montażem oraz wszelkimi regulacjami ok 600złAKREN83 pisze:Dzięki za tak szczegółowy opis MUNIOR. Byłem u POMPIARZA w mojej okolicy i zaśpiewał mi kolosalną cenę za naprawę pompy tzn. wymiana tych oringów 600zł. Wydaje mi się że to trochę dużo. Jakie beda późniejsze objawy podczas jazdy, oprócz tych wycieków? Pozdrawiam.
Za samo uszczelnienie ok 450zł
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No niezle :roll: 600zł za wymianę uszczelnień ,kosztujacych ok.40zł :roll: w takich pieniądzach powinno być z full obsługą,czyli zostawiasz auto ,odbierasz i masz wszystko zrobioneAKREN83 pisze: Byłem u POMPIARZA w mojej okolicy i zaśpiewał mi kolosalną cenę za naprawę pompy tzn. wymiana tych oringów 600zł.
No właśnie, ktoś miał bujną wyobraźnię ..MUNIOR pisze:No niezle :roll: 600zł za wymianę uszczelnień ,kosztujacych ok.40zł :roll: w takich pieniądzach powinno być z full obsługą,czyli zostawiasz auto ,odbierasz i masz wszystko zrobioneAKREN83 pisze: Byłem u POMPIARZA w mojej okolicy i zaśpiewał mi kolosalną cenę za naprawę pompy tzn. wymiana tych oringów 600zł.