Biała dama ABT str.51 SPRZEDAM
Jest ori, akurat na tym zdjęciu są włączone awaryjne. Dół zderzaka razem zostanie w strukturze, jakieś elementy klasyki muszą być
Kolejne elementy układanki <ok>
Lampy są oklejone ale to był błąd, za jakiś czas folia wylatuje i zrobię to sprejem.
I wyrezana kontrolka niezapalonych świateł(póki co na kierunkach przyczepy, jak wpadnie mi w łapy folia z kontrolką świateł to ją zastąpię)
Zapłon:
Silnik odpalony, światła niewłączone:
Silnik odpalony, światła włączone:
Silnik zgaszony, światła pozostawione włączone- kontrolka przypomina o ich zgaszeniu
Kolejne elementy układanki <ok>
Lampy są oklejone ale to był błąd, za jakiś czas folia wylatuje i zrobię to sprejem.
I wyrezana kontrolka niezapalonych świateł(póki co na kierunkach przyczepy, jak wpadnie mi w łapy folia z kontrolką świateł to ją zastąpię)
Zapłon:
Silnik odpalony, światła niewłączone:
Silnik odpalony, światła włączone:
Silnik zgaszony, światła pozostawione włączone- kontrolka przypomina o ich zgaszeniu
Podświetlenie zegarka nie działało odkąd te zegary założyłem, robiłem z nim już wszystko chyba(przelutowanie, wymiana żarówki, doginanie blaszek) ale jak nie świecił tak nie świeci. Chyba że jeszcze jakiś sposób? :mrgreen:
Cieknie mi olej z części zaznaczonej czerwoną strzałką, może ktoś będzie wiedział co to i co z tym zrobić?
Próbowałem tę śrubę dokręcić ale jest dokręcona na maksa także nie idzie jej ruszyć.
Cieknie mi olej z części zaznaczonej czerwoną strzałką, może ktoś będzie wiedział co to i co z tym zrobić?
Próbowałem tę śrubę dokręcić ale jest dokręcona na maksa także nie idzie jej ruszyć.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Może ktoś przed Tobą dokładał i nie zrobił mostka na płycie.Musisz rzucić okiem.
Może daj podkładkę miedzianą pod tą śrubę.Nie jestem pewien ale jakbyś ją wykręcił to może by olej ściekł i więcej by nie kapał.No bo skąd tam kanał olejowy?
Kiedyś w maluchu wykręciła mi się śruba od obejmy tłumika to zażygało całą komorę :mrgreen:
Może daj podkładkę miedzianą pod tą śrubę.Nie jestem pewien ale jakbyś ją wykręcił to może by olej ściekł i więcej by nie kapał.No bo skąd tam kanał olejowy?
Kiedyś w maluchu wykręciła mi się śruba od obejmy tłumika to zażygało całą komorę :mrgreen:
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Gdzieś na klubie jest fotostory ja pamiętam że jak dokładałem do sedana bratowego obecnie obrotek to przewód taki cienki lutowałem (mostek), inaczej podświetlenia nie będziesz mieć za chińskiego ew. żaróweczkę szlag trafił :mrgreen:
ps. dobrze by wyglądał tu spojler z compi nawet wiem kto taki ma na sell
ps. dobrze by wyglądał tu spojler z compi nawet wiem kto taki ma na sell
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
Wszyscy nagle żyłkę biznesmena poczuliscie <ok>
popatrzalem dzisiaj i stwierdzam że po drugiej srubie od lapy tez cieknie olej i po ogledzinach dochodze do wniosku ze albo to olej ze skrzyni albo, co bardziej prawdopodobne ze to wyciek spod dolnego czujnika ciśnienia także nie ma co panikowac <ok>
[ Dodano: 2015-07-18, 22:00 ]
Zrobiłem mostek i...Eureka! :mrgreen:
Także dzięki Wam za radę
popatrzalem dzisiaj i stwierdzam że po drugiej srubie od lapy tez cieknie olej i po ogledzinach dochodze do wniosku ze albo to olej ze skrzyni albo, co bardziej prawdopodobne ze to wyciek spod dolnego czujnika ciśnienia także nie ma co panikowac <ok>
[ Dodano: 2015-07-18, 22:00 ]
Zrobiłem mostek i...Eureka! :mrgreen:
Także dzięki Wam za radę
Ciesze sie że sie podoba
Ostatnio idąc za radą pewnego użytkownika takiego samego auta jak moje z tym ze x lat temu, wymieniłem sonde lambda. I... nic na zimnym już nie przerywa, nie prycha, nie gaśnie, obroty nie spadają i nie szarpie!! Po dwóch latach i wymienieniu wszystkiego problem został rozwiązany także wszystkim użytkownikom ABT którzy zrobili wszystko co mogli a ich auto nadal na zimnym silniku przerywa, polecam wymianę sondy lambda
Poza tym zrobiony "black front", halo i kierunki oklejone folią, wygląda to dobrze chyba
Kupiłem też sobie zespolaki od coupety, niestety b3(tak wiem, nie ma czegoś takiego jak b3 coupe) i nie wiedziałem że nie podejdą one do b4 także jak ktoś dla siebie poszukuje to zapraszam <ok>
[ Dodano: 2015-07-23, 21:40 ]
Takie nowe fanty kupiłem <ok>
Dekiel założony i o wiele lepiej to teraz wygląda:
I uchwyt na kubki na swoim miejscu także komfort podróżowania +5 :mrgreen:
Porobię mu jeszcze zdjęcia bez takiego słońca bo wygląda kozacko ale słońce psuje efekt :mrgreen:
Ostatnio idąc za radą pewnego użytkownika takiego samego auta jak moje z tym ze x lat temu, wymieniłem sonde lambda. I... nic na zimnym już nie przerywa, nie prycha, nie gaśnie, obroty nie spadają i nie szarpie!! Po dwóch latach i wymienieniu wszystkiego problem został rozwiązany także wszystkim użytkownikom ABT którzy zrobili wszystko co mogli a ich auto nadal na zimnym silniku przerywa, polecam wymianę sondy lambda
Poza tym zrobiony "black front", halo i kierunki oklejone folią, wygląda to dobrze chyba
Kupiłem też sobie zespolaki od coupety, niestety b3(tak wiem, nie ma czegoś takiego jak b3 coupe) i nie wiedziałem że nie podejdą one do b4 także jak ktoś dla siebie poszukuje to zapraszam <ok>
[ Dodano: 2015-07-23, 21:40 ]
Takie nowe fanty kupiłem <ok>
Dekiel założony i o wiele lepiej to teraz wygląda:
I uchwyt na kubki na swoim miejscu także komfort podróżowania +5 :mrgreen:
Porobię mu jeszcze zdjęcia bez takiego słońca bo wygląda kozacko ale słońce psuje efekt :mrgreen: