Witam
Posiadam pewien problem z 2.0 ABK. Samochód jakiś czas temu był u elektryka.Został ustawiony zapłon,korekta na przepływomierzu,zmieniłem pompę na nową vdo.Sonda i reszta sprawna.
W każdym razie już x razy kasowałem błąd czujnika spalania stukowego (g62 knock sensor)
Elektryk upierał się,że była to kwestia źle ustawionego zapłonu i błąd na ecu już nie wróci..a jednak.
Zauważyłem pewną tendecję auta.. przy niższych temperaturach(jak dzisiaj 11,5st) na zimnym silniku rano nie przyspiesza poprawnie + przy wciśnięciu sprzęgła i zmianie biegu następuje okropne stuknięcie,szarpnięcie.Do takiego stopnia ogromne,że ma się wrażenie jakby coś uderzyło nas od tyłu..
Gdy pojedziemy kawałek dalej i autko złapie temp na PB jest już bez problemu. Na gazie to nie występuje.Poduszki silnika są całe.
Może ktoś powiedzieć mi ogólnie jakie są objawy uszkodzonego czujnika spalania stukowego i czy owy problem może być z tym związany?
[B4 2.0 ABK] Problem na PB przy niższych temperaturach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Mówiłem ku..a kup ten czujnik ,jak wyskakuje to znaczy ze jest uszkodzony , 130zl za nowy ori to nie majątek
Ostatnio zmieniony 12 lip 2015, 09:07 przez Damian80b4LDZ, łącznie zmieniany 1 raz.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
skoro tak to bym go wymienił u mnie był tez uszkodzony padł mi zaraz po zakupie wymieniłem i gitarka. Co prawda nie pamiętam by objaw był podobny do twojego znaczy z tym kopnięciem.zakwas pisze:W każdym razie już x razy kasowałem błąd czujnika spalania stukowego (g62 knock sensor)
Rozumiem że zapłon jest ustawiony tak jak w książce pisali :?:
może i rzadko ale u mnie byłFrancis1982 pisze:Stukowiec bardzo rzadko pokazuje błąd