Post
autor: Gosia » 15 kwie 2015, 00:05
obstawiam ten przełącznik, miałam wczesniej b3 tez "kwadratowy" raz popsuł się tak, ze kierunki raz były raz nie, kupiłam kolejną uzywkę, po roku właśnie ze swiatłami miajania pojawił się problem (na drugim przełaczniku) potrafiły w czasie jazdy gasnąc, kupiłam trzeci i do sprzedazy auta działał
jakby Ci się chciało pobawic, to na przełączniku są nity, można je rozwiercić zby dostac sie do srodka i potem próbowac to naprawiac a potem skręca sie na srubki zamiast nitów, mi o tym mówili koledzy, ale mi sie nie chciało w tym grzebac, kupowałam uzywki w sumie dwie w odstępie roku
ale prawdopodobnie jak to samodzielnie naprawisz to będzie działac na długo, tam sie coś przytapia bądź wypala w srodku w tej lewej jego cześci gdzie masz światła i kierunku, po rozebraniu ma być widac slady gdzie, ale może niech ktoś jeszcze się wypowie co do tematu samodzielnej naprawy tego przełącznika, bo ja powtarzam co tez ktos mi tłumaczył a jak pisałam nie naprawiałam tego sama
[ Dodano: 2015-04-15, 00:13 ]
a bardziej optymistyczna wersja to poluzowana kostka, do tego przełącznika dochodza dwie kostki jestdna jest czerwono-rózowa od strony swiateł własnie a druga jasna od wycieraczk
sprawdż dobrze ta rózowa kostkę, moze ona lużno siedzi albo w niej te kabelki nie łącza,
sprawdz tez, czy na przewodzie żółto-czarnym od stacyjki jest napięcie po zapłonie i dochodzi prąd do kostki
jak to nie pomoze, no to wtedy co wyżej pisałam przełącznik
[ Dodano: 2015-04-15, 00:28 ]
30 - stałe zasilanie, X - zasilanie dla świateł drogowych i mijania - czarno zółty, 56 zasilanie świateł z włącznika reflektorów (brązowo zółty), 56a drogowe, 56b mijania, szary oświetlenie zegarów, pozycyjne z zielonym paskiem