Witam, mam problem w mojej b3, posiadam dodatkowe zegary i do tej pory było wszystko okej, na zimnym silniku miałem 5+bar a na rozgrzanym (po trasach 200-300km) 2bar na jałowych obrotach. Od niedawna wskazania mam różne na zimnym równo 5 bar czasami troszke mniej, a na rozgrzanym też różnie raz 0,5 raz 1,5 nie więcej. Dodatkowo pojawił się problem z zegarem ładowania, wcześniej pokazywal 13V a teraz bez obciążenia 12,5V a pod obciążeniem różnie raz 12,5V raz 11V czasem troche mniej, sprawdzałem napięcie na alternatorze (14,25V bez obciążenia, 14,10V z obciążeniem, więc raczej w normie, regulator nowy). Nie wiem czy to ma znaczenie, ale sprawdzalem ostatnio akumulator i jest już troche zużyty, to znaczy napięcie trzyma (przed uruchomieniem po całonocnym postoju 12,55V), natomiast prąd rozruchowy to 330A z 460A nominalnych, czy to ma jakis wplyw? Wymieniłem wczoraj olej i filtr, ale w sprawie ciśnienia nic się nie zmieniło, jakie macie rady?
[ Dodano: 2015-07-27, 22:33 ]
Rozwiązany, wyciągałem skrzynie w celu uszczelnienia i potem zapomniałem mase dokręcić

Już wszystko w normie.