[B4 2.0 ABK] Przewód pompy paliwa
[B4 2.0 ABK] Przewód pompy paliwa
Witam,
wie ktoś może gdzie mogę dostać i ile mniej więcej kosztuje przewód gumowy który znajduje się w baku (połączenie pompy paliwa i dekla zbiornika)? Mój zrobił się od starości, że jego zewnętrzna część tak jakby "rozpuszczona". Do samo się tyczy kołnierza gumowego uszczelniającego pokrywę zbiornika. Podejrzewam, że spowodował to (chyba) silikon, jakim poprzedni właściciel chciał uszczelnić zbiornik.
wie ktoś może gdzie mogę dostać i ile mniej więcej kosztuje przewód gumowy który znajduje się w baku (połączenie pompy paliwa i dekla zbiornika)? Mój zrobił się od starości, że jego zewnętrzna część tak jakby "rozpuszczona". Do samo się tyczy kołnierza gumowego uszczelniającego pokrywę zbiornika. Podejrzewam, że spowodował to (chyba) silikon, jakim poprzedni właściciel chciał uszczelnić zbiornik.
W takim razie spróbuje w ten sposób. Trochę mnie martwi to że w tym przewodzie jest dość wysokie ciśnienie, ale z drugiej strony mocowanie do pompy paliwa też jest na obejmę. A wiecie może czy tam dać jakiś specjalny przewód? Bo w zasadzie to będzie on cały czas w benzynie, ale wydaje mi się, że gumowy i zbrojony przewód powinien wystarczyć.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W ABK jest max 3,5 bara więc to nie takie straszne ciśnienie. Wszystkie zbrojone przewody paliwowe tyle wytrzymują.
Co do szczelności to wiele nowszych samochodów ma przewody paliwowe na opaski i obejmy. Np. w niektórych rocznikach A4 b5 i Passatów B5 są normalne węże nasadzane na króćce z opaskami. Tutaj na zdjęciu masz jak to wygląda: http://www.nanodatex.pl/pompa-paliwa-au ... 90236.html . To tylko w Audi 80 jest tak solidnie zrobione.
Co do szczelności to wiele nowszych samochodów ma przewody paliwowe na opaski i obejmy. Np. w niektórych rocznikach A4 b5 i Passatów B5 są normalne węże nasadzane na króćce z opaskami. Tutaj na zdjęciu masz jak to wygląda: http://www.nanodatex.pl/pompa-paliwa-au ... 90236.html . To tylko w Audi 80 jest tak solidnie zrobione.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Troche masz racji ale jest parę ale, wąż gumowy niby paliwa ok ale producent zakłada wytrzymałość na paliwo tylko w środku głównie, jak byś często wymieniał filtry paliwowe to zwrócił byś uwagę węże są zbrojone sznurkiem a sznurek ładnie przyjmuje paliwo i puchnie to powoduje rozwarstwianie a nawet i przecinanie na opasce. Po prostu producent nie przewidział że końcówki będą zanurzone w paliwie. Dlatego stosuje się węże plastikowe lub podobne z jednolitego materiału.no ale są przecież specjalne przewody którym i jedno i drugie nie jest straszne
Pompa i przewód zakupiony (w dobrym stanie za 70zł). Teraz mam kolejny problem, przewód pod maską cieknie. Dokładnie to ten cienki, zbrojony przewód do wtrysku rozruchowego, a cieknie przy łączeniu z przewodem do listwy. Jest jakiś sposób na jego uszczelnienie, czy raczej nie mam innego wyjścia jak szukać używki ?