[B4 1.9 1Z] Problem z pompą(piny kostki)
- mlodzian149
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 kwie 2014, 10:31
- Lokalizacja: Kołobrzeg
szczerze powiedziawszy taki z niego elektro mechanik jak ze mnie zakonnica, opinie na jego stronce wystawiłem całkiem niezłom. Najbardziej denerwuje mnie to że auto nie stoi na parkingu warsztatowym który jest zamknięte tylko w takim miejscy ze jak by ktoś chciał to by sobie wzioł wszystko, a sprzęt w bagażniku mam nie mały i wcale nie był tani:D
[ Dodano: 2015-07-14, 21:10 ]
No i wyszło sidło z worka dziś odebrałem auto jak odcinało tak odcina i w dodatku po przejechaniu 20 km zaczęły falować obroty. I pytanie miałem podłączony kiedyś "powerbox" i już tak miałem że falowały ale go wywaliłem i przestało, czy jest możliwość że przez niego został uszkodzony ecu. bo mechanik sprawdzał wszystko i nie mogł dojść co jest pięć mówi że nie da rady sobie z tym i podejrzewa właśnie ecu że jest uszkodzone. Może sie tak dziać?
[ Dodano: 2015-07-19, 21:27 ]
witam ponowie,odnoście tego całego zajścia podam kody błedów może to coś pomorze. 553czujnik masy powietrza zwarcie do plusa, 539 czujnik temperatury paliwa otwarty zwarty do plusa, 527 czujnik temperatury kolektoradolotowego zwarty do plusa. I nie da sie ich usunąć.Z logami będzie problem bo dla mechaników jest to wielkie zagadnienie.
[ Dodano: 2015-07-14, 21:10 ]
No i wyszło sidło z worka dziś odebrałem auto jak odcinało tak odcina i w dodatku po przejechaniu 20 km zaczęły falować obroty. I pytanie miałem podłączony kiedyś "powerbox" i już tak miałem że falowały ale go wywaliłem i przestało, czy jest możliwość że przez niego został uszkodzony ecu. bo mechanik sprawdzał wszystko i nie mogł dojść co jest pięć mówi że nie da rady sobie z tym i podejrzewa właśnie ecu że jest uszkodzone. Może sie tak dziać?
[ Dodano: 2015-07-19, 21:27 ]
witam ponowie,odnoście tego całego zajścia podam kody błedów może to coś pomorze. 553czujnik masy powietrza zwarcie do plusa, 539 czujnik temperatury paliwa otwarty zwarty do plusa, 527 czujnik temperatury kolektoradolotowego zwarty do plusa. I nie da sie ich usunąć.Z logami będzie problem bo dla mechaników jest to wielkie zagadnienie.
- mlodzian149
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 kwie 2014, 10:31
- Lokalizacja: Kołobrzeg
pierwsze co to mech powinien sprawdzic instalacje i te czujniki a on stwierdzil ze sa zle kable podlonczone, mam juz na to nerwy juz rok sie z tym mecze i nie moge znalesc nikogo kto cos kuma tylko slysze walnieta turbina, pompa sie konczy ah szkoda gadac sam szukam forum. I mam pytanie sprawdzalem zasilanie na przyspieszaczu paliwa i okazalo sie ze sa tam dwa plusy nie ma masy tak powinno byc i czy w wiazce do ecu sa one powiozane z przeplywka?
[ Dodano: 2015-07-26, 20:17 ]
i ewentualnie podpowie mi ktos gdzie moge znalesc shemat instalacji od tych czujnikow do ecu
[ Dodano: 2015-07-26, 20:17 ]
i ewentualnie podpowie mi ktos gdzie moge znalesc shemat instalacji od tych czujnikow do ecu
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
zacznij sam dzialac w tym aucie a nie dajesz dla mechanikow;D myslisz ze oni wiecej wiedza od ciebie ? scematy ? pytaj MUNIOR-a. On ma tam jakies magiczne pdf-y z instalacjami to moze Ci pomożemlodzian149 pisze:pierwsze co to mech powinien sprawdzic instalacje i te czujniki a on stwierdzil ze sa zle kable podlonczone, mam juz na to nerwy juz rok sie z tym mecze i nie moge znalesc nikogo kto cos kuma tylko slysze walnieta turbina, pompa sie konczy ah szkoda gadac sam szukam forum. I mam pytanie sprawdzalem zasilanie na przyspieszaczu paliwa i okazalo sie ze sa tam dwa plusy nie ma masy tak powinno byc i czy w wiazce do ecu sa one powiozane z przeplywka?
[ Dodano: 2015-07-26, 20:17 ]
i ewentualnie podpowie mi ktos gdzie moge znalesc shemat instalacji od tych czujnikow do ecu
[ Dodano: 2015-07-27, 13:52 ]
mlodzian149 pisze:[ Dodano: 2015-07-19, 21:27 ]
witam ponowie,odnoście tego całego zajścia podam kody błedów może to coś pomorze. 553czujnik masy powietrza zwarcie do plusa, 539 czujnik temperatury paliwa otwarty zwarty do plusa, 527 czujnik temperatury kolektoradolotowego zwarty do plusa. I nie da sie ich usunąć.Z logami będzie problem bo dla mechaników jest to wielkie zagadnienie.
kod 553- jak by nie patrzec to przepływka cos szwankuje. moze odpieta? moze kabelek ? moze padła . sprawdz wtyczke i podmien przepływke.
reszta to takie mniej wazne , ale dalej wazne
znajdz kogos w okolicy kto ma 80 i dogadaj sie z nim o podmianke tej przepływki
po kolorze kabelka dojdziesz do kłębka. a potem to juz mozna sprawdzic łatwo czy instalacja jest sprawna
a tak apropos to czujnik temperatury kolektora dolotowego podmieniałes ?
- mlodzian149
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 kwie 2014, 10:31
- Lokalizacja: Kołobrzeg
nie jestem mechanikiem i się na tym nie znam, jak sprawdzić oki napisałeś ale ja sam nie odkręcę góry nastawnika i nie sprawdzę czujnika temperatury paliwa, logi dynamiczne nie do wykonania ponieważ auto na 3 biegu nie wkręci się więcej niż 2 tys obrotów. resztę oki możliwe ze dam rade ale niestety brak czasu ciągle praca a schematy potrzebowałem aby sprawdzić wiązkę tych czujników do ecu. Przepławka i reszta tych czujników była podkładana z innego wozu na którym moje również działają, a nawet po podłożeniu dobrych do mojej niuni błędów z kompa nie da się usunąć czyli albo wiązka albo ecu, rece juz mi opadaja:(
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
I wszystko na temat .Nic mądrzejszego nie da się napisać 8-)PieterB pisze:na twoim miejscu udał bym się do kogoś kto dobrze ogarnia i to naprawi.
Bo po napisaniu 2 stron nadal nic nie wiadomo skoro nie potrafisz lub nie masz czasu posprawdzać to oczym koledzy piszą. I myślę że żadne rady udzielane nic tu nie pomogą.
- mlodzian149
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 kwie 2014, 10:31
- Lokalizacja: Kołobrzeg
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie zrozumiałeś :roll:mlodzian149 pisze:Powtarzam drugi raz to już był trzeci mechanik i siano utopione a autko jak chodziło tak chodzi(nawet gorzej).
PieterB na pewno nie miał na myśli mechaników :roll: Na tym forum nikt do niech nie odsyła :roll: niestety oni nie nadają się do rozwiązywania zagadek ,bo zwykle zajmują się konkretną robotą,jak wymiana amorów ,hamulców ,zawieszenia itd 8-) , prawda jest taka ,ze większość bywalców tego forum majacych vaga ,zapewne potrafi zdiagnozować wiecej ,niż ci trzej mechanicy razem wzięci ,u których byłeś... bo z tego co opisałeś ,nie potrafią namierzyć i usunąć banalnego problemu z błędem ,zwiazanym z brakiem obwodu z czujników ,których nie "widzi " ECU :roll: z którym np.ja uporał bym się w góra kilkanascie minut 8-) faktem jest że do mnie masz stanowczo za daleko ,ale na pewno w twojej okolicy znalazł by się jakiś zorientowany w temacie bywalec tego forum ,który mógłby ci pomóc.Skoro jednak wolisz sam dojść co jest przyczyną ,to musisz trochę zorientować się w temacie co i jak działa pod maską ...na poczatek sprawdż przejścia z wtyczek czujników temp.do wtyczki ECU ...czujnik temp.paliwa też możesz sprawdzić tak jak opisałem ...zrzucasz dekielek z nastawnika i omomierzem mierzysz ,przykłądajac końcówki do dwóch malutkich torów ,którymi przykręcony jest czujnik temp ...albo mierzysz we wtyczce nastawnika są to piny 7 i 4 ...7 idzie do 63 pinu ECU ,a 4 idzie do 33 pinu ...z tym że lepeij mierzyć na czujniku po zrzuceniu dekielka ,bo można dmuchnąc na czujnik ,obserwując czy zmienia sie oporność na omomierzu...Podałem ci na "tacy " co jak sprawdzić ,teraz działaj sam ,ucz się ...to auto i jego niedomagania ,są tak proste w diagnostyce,ze prościej się już nie da 8-)PieterB pisze:na twoim miejscu udał bym się do kogoś kto dobrze ogarnia i to naprawi.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
dokładnie toMUNIOR pisze:PieterB napisał/a:
na twoim miejscu udał bym się do kogoś kto dobrze ogarnia i to naprawi.
PieterB na pewno nie miał na myśli mechaników, ......prawda jest taka ,ze większość bywalców tego forum majacych vaga ,zapewne potrafi zdiagnozować wiecej ,niż ci trzej mechanicy razem wzięci
mlodzian149, na temat mechaników to ja coś wiem także wiesz, troszku na świecie już jestem i nie jedno już widziałem i przerabiałem ale nie ma to jak własna graba <ok>
Sorry za takie ot.