Witam.
Dzieje mi się coś dziwnego ze wskaźnikiem temperatury cieczy chłodzącej pokazuje od 95-100 stopni jak stoję w korkach,a jak jadę ze stałą prędkością bez zatrzymywania się itp to trzyma równo 90.
wymieniłem czujnik temperatury który załącza 1bieg wentylatora przy 78 i wyłącza przy 75,a drugi bieg załącza przy 89 i wyłącza przy 85 .lecz na wskaźniku nic się nie zmieniło wskazuje tak jak wskazywał . Nie ukrywam ten wskaźnik straszy jak stoję dłuższy czas w korku.
Jeżeli ktoś wie coś na ten temat to prosił bym o pomoc z góry dzięki + ten sam problem jest na gazie i na benzynie
[B4 2.3 NG] Wysoka temperatura silnika
Kolego nie ma co panikować jak 100 nie przekracza to spokojnie możesz jeździć pamiętaj też, że czujnik temperatury który pokazuje temp. na liczniku jest na górnym wężu, a od załączenia wentylatorów na dolnym przy tych temperaturach wentylator włącza mi się nawet przy 87stopniach na liczniku ,przy 1biegowym wentylatorze. (załączenie wentylatora jak na czujniku ma ok 98stopni)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Nie martwiłbym się. Jeśli w korku wentylatory działają i zbijają temperaturę nawet nieznacznie to żyj w spokoju. Obecnie temperatura powietrza jest grubo powyżej 30 stopni więc jak ma to schłodzić silnik w korkach...spalinach i braku "przewiewu" :?: :!:
Dla BHP podczas postoju i temperatury 100 stopni zobacz co się dzieje w zbiorniczku wyrównawczym - bylebyś go nie otwierał :mrgreen: Jak się nie będzie gotować jak w czajniku to nie ma tragedii.
Dla BHP podczas postoju i temperatury 100 stopni zobacz co się dzieje w zbiorniczku wyrównawczym - bylebyś go nie otwierał :mrgreen: Jak się nie będzie gotować jak w czajniku to nie ma tragedii.