cupejka By Dred... nowy środek str 19
dzięki dziękiborbet pisze:super rezanko :mrgreen:
<quattro>
Minion no owszem nie próżnuje w końcu te godziny gdzie siedze w pracy to się muszaodbićna jakimś wydatku na autko
co do soczewek i xenonów
jak kupujesz kity to wrzucasz to w ori soczewkę
ja chciałem coś bardziej nietypowego ( teraz już to zaczyna być normą) i poszedłem w Bixenon do tego wymieniłem soczewkę na tę od Merca
są ponoc też kity na allegro pod bixenon ale nie testowałem tego więc nie będę się wypowiadał.
powiem Wam że teraz jak lece szybko po mieście 150 w górę to ludzie znacznie szybciej mi uciekają z pasa na bok <ok>
nareszcie moja niuńka dostała prezencik
oj od razu rarytasbloku pisze:Piękna Coupetka...Jak kiedyś jeden z naszych miał (też był w Pieczyskach) ośkę Coupe (NG) to była rarytasem z zewnątrz...teraz twój to rarytas...S2...piękne i szybkie...cóż więcej chcieć...może tylko RS2
takim czymś to byłoby RS2 limmo a mojej cupejki troszkę sztuk wyprodukowano tak w zasadzie najwięcej z S2 3B/ABY( limmo, coupe ,avant)
faktem jest że często widze cupejki robione na S2 ale niestety jak chce siez nimi poganiać to się okazuje że wcale nie mają 5 cylindrów a jak już mają to nie mają nawet 170 PS
raz widziałem eSkę w cupecie taką perłową kolo się mi mocno przyglądał , ja zresztą jemu też 8-) lecz jak wciskałem to on troszkę pocisnął ale potem odpuścił sobie albo już nie mógł więc nie wiem czy to była prawdziwa eSka (a wyglądała kompletnie) czy tylko kompletna stylizacja.
co do mojego autka to jeszcze czeka mnie masa zmian ale to wszystko w swoim czasie
teraz w pierwszej kolejności pójdzie mi wydech potem poszukam sobie na spokojnie felg 17 cali i dobrych opon żeby zapodać w końcu jakieś konkretne hamulce a nie takie pipidówki seryjne potem się zobaczy czy pójdę w mechanikę najpierw czy w stylizację.
ps dziś znów polatałem sobie bokiem <ok> uwielbiam kiedy jest troszkę wilgotno
raz widziałem eSkę w cupecie taką perłową kolo się mi mocno przyglądał , ja zresztą jemu też 8-) lecz jak wciskałem to on troszkę pocisnął ale potem odpuścił sobie albo już nie mógł więc nie wiem czy to była prawdziwa eSka (a wyglądała kompletnie) czy tylko kompletna stylizacja.
co do mojego autka to jeszcze czeka mnie masa zmian ale to wszystko w swoim czasie
teraz w pierwszej kolejności pójdzie mi wydech potem poszukam sobie na spokojnie felg 17 cali i dobrych opon żeby zapodać w końcu jakieś konkretne hamulce a nie takie pipidówki seryjne potem się zobaczy czy pójdę w mechanikę najpierw czy w stylizację.
ps dziś znów polatałem sobie bokiem <ok> uwielbiam kiedy jest troszkę wilgotno
zapytaj każdego co ma S2 o heble , każdy Ci powie , że one nie wystarczają.pawelbicz pisze::mrgreen: dobre.. w S2 "pipidówki seryjne.." :shock:DRED pisze:żeby zapodać w końcu jakieś konkretne hamulce a nie takie pipidówki seryjne
Może do 2.0 2.3 10 i 20V tak nawet do 2.8 ale nie do S2
276 MM w aucie qre waży prawie póltorej tony i ma moment ponad 300 nm to trochę mało jednak
głupi AEL ma juz 280
wg mnie tam minimum 310 powinno się znaleźć
ja mam nowy płyn hamulcowy , nówki klocki ORI textar ( takie jakie idą na pierwszy montaż) i tarcze zimmermany sporty nawiercane i szczerze powiedziawszy to tak nie za fajnie to hamuje
pare razy mocniej zahamuje z 200 i musze odczekać a to nie jest fajne.
borbet spko ja też przy poprzednich autach musialem miec śnieg/lód
teraz już nie
i tak po prawdzie to dodaje gazu na prostej czy lekki łuk a autko zaczyna mi uciekać i wcale nie depcze do oporu
tutaj po prostu moment ma duże znaczenie a nie moc.
Tak właśnie sobie siedzę i myślę czy silnik V8 w mojej coupe poradziłby sobie z eską.
Jak planujesz kolego Dred z tego co pamiętam docelowo 310KM to raczej chyba nie podoła mu V8. Mój 20v już mnie całkowicie nie bawi. Coś muszę zmienić w swoim życiu. Może w lato 2008 jak Bóg da, coś wymyślę. Owszem wolałbym s2, ale ceny dobrych s2 mnie zatrważają. Ogólnie to żaden swap nie jest mi straszny:
Jak planujesz kolego Dred z tego co pamiętam docelowo 310KM to raczej chyba nie podoła mu V8. Mój 20v już mnie całkowicie nie bawi. Coś muszę zmienić w swoim życiu. Może w lato 2008 jak Bóg da, coś wymyślę. Owszem wolałbym s2, ale ceny dobrych s2 mnie zatrważają. Ogólnie to żaden swap nie jest mi straszny:
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Tylko pamietaj że V8 to całkiem inna charakterystyka i przebieg momentu - nawet jak uturbisz. Ja juz się nasłuchałem od Sajmona z Bydgoszczy co lepsze... I przekonał mnie. Na wrześniowym AKP była S6 Plus V8 i S6 2,2T... Zawsze bedę wybierał R5...nawet jeśli ktos mi uturbi V8. Jakoś dla mnie bedzie to bezpieczniejsze. Z kilku źródeł słyszałem że uturbione Vki nie maja aż tak dobrych osiągów jak dobrze zmodyfikowany R5 ...choćby RS2 PE z modem.
No w końcu nauczyłem się dodawać zdjecia :mrgreen: :mrgreen:
U góry kilka moich rozwiązań silnika VW 1.8 16V z czterema gażnikami od Hondy RR
Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że silnik ten wstawiłem do VW polo 88 rok , dystans między skrzynią a silnikiem , koło zamachowe pozostało od 1.3. dwie poduszki pod silnik sobie sam dospawałem i wiele innych przeróbek. Ogólnie rzecz ujmując to około 140KM w 850 kg wagi auta. Niestety po dwóch miesiacach z zawieszanie były strzępy. Ale coupe chyba wytrzyma V8 :mrgreen:
U góry kilka moich rozwiązań silnika VW 1.8 16V z czterema gażnikami od Hondy RR
Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że silnik ten wstawiłem do VW polo 88 rok , dystans między skrzynią a silnikiem , koło zamachowe pozostało od 1.3. dwie poduszki pod silnik sobie sam dospawałem i wiele innych przeróbek. Ogólnie rzecz ujmując to około 140KM w 850 kg wagi auta. Niestety po dwóch miesiacach z zawieszanie były strzępy. Ale coupe chyba wytrzyma V8 :mrgreen:
są już takie swapy jak V8 w B4 może to nie było coupe ale w sedanie i to całkiekm fajnie wyszło
bodfajże V8 3.6
co do V8 i S2 to sory ale nie poradzi sobie
a moje plany to nie jest 310 przynajmniej docelowe może te 310 bedzie już w przyszlym roku
docelowo planuje coś koło 350 -370 aby nie zakuwać dołu
a jak się dobrze wszystko ułozy to moze kupie sobie B2 CQ i wsadzając tam klatke AAN to bedzie tam jakieś 400 PS a przy takiej wadze bedzie to jużhulać
heh ale się rozmarzyłem :D:D:D
wracając jeszce do V8 to latwiej tam zapodać kompresor jak turbo i szczerze to wydaje mi się , że jednak Lepszym rozwiązaniem jest dobrze dłubnięte R5 jak V8 biturbo czy V8 kompresor
bodfajże V8 3.6
co do V8 i S2 to sory ale nie poradzi sobie
a moje plany to nie jest 310 przynajmniej docelowe może te 310 bedzie już w przyszlym roku
docelowo planuje coś koło 350 -370 aby nie zakuwać dołu
a jak się dobrze wszystko ułozy to moze kupie sobie B2 CQ i wsadzając tam klatke AAN to bedzie tam jakieś 400 PS a przy takiej wadze bedzie to jużhulać
heh ale się rozmarzyłem :D:D:D
wracając jeszce do V8 to latwiej tam zapodać kompresor jak turbo i szczerze to wydaje mi się , że jednak Lepszym rozwiązaniem jest dobrze dłubnięte R5 jak V8 biturbo czy V8 kompresor