Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

cupejka By Dred... nowy środek str 19

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
borbet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:00
Lokalizacja: Wisła

Post autor: borbet » 16 gru 2007, 21:23

super rezanko :mrgreen:


<quattro>

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 16 gru 2007, 22:41

borbet pisze:super rezanko :mrgreen:


<quattro>
dzięki dzięki
Minion no owszem nie próżnuje w końcu te godziny gdzie siedze w pracy to się muszaodbićna jakimś wydatku na autko :D
co do soczewek i xenonów
jak kupujesz kity to wrzucasz to w ori soczewkę
ja chciałem coś bardziej nietypowego ( teraz już to zaczyna być normą) i poszedłem w Bixenon do tego wymieniłem soczewkę na tę od Merca
są ponoc też kity na allegro pod bixenon ale nie testowałem tego więc nie będę się wypowiadał.
powiem Wam że teraz jak lece szybko po mieście 150 w górę to ludzie znacznie szybciej mi uciekają z pasa na bok :D <ok>
nareszcie moja niuńka dostała prezencik

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 17 gru 2007, 14:00

DRED pisze: powiem Wam że teraz jak lece szybko po mieście 150 w górę to ludzie znacznie szybciej mi uciekają z pasa na bok :D <ok>
nareszcie moja niuńka dostała prezencik
No i o to chodzi <ok> <urodziny> <mikolaj> <piwo>

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 17 gru 2007, 15:39

Piękna Coupetka...Jak kiedyś jeden z naszych miał (też był w Pieczyskach) ośkę Coupe (NG) to była rarytasem z zewnątrz...teraz twój to rarytas...S2...piękne i szybkie...cóż więcej chcieć...może tylko RS2 :P

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 17 gru 2007, 18:34

bloku pisze:Piękna Coupetka...Jak kiedyś jeden z naszych miał (też był w Pieczyskach) ośkę Coupe (NG) to była rarytasem z zewnątrz...teraz twój to rarytas...S2...piękne i szybkie...cóż więcej chcieć...może tylko RS2 :P
oj od razu rarytas
takim czymś to byłoby RS2 limmo :) a mojej cupejki troszkę sztuk wyprodukowano tak w zasadzie najwięcej z S2 3B/ABY( limmo, coupe ,avant)

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 17 gru 2007, 18:42

Rodzynek co do wizualnych wrażeń. Mało takich specjałów jeździ po naszych drogach. jak widać to widać ośki 2,0 lub 2,3...rzadko 2,8 Q a eSka to już jest coś :P

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 17 gru 2007, 18:43

Jak dla mnie lampki wypas <ok>
Jak i cala reszta <pijaczek>

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 17 gru 2007, 18:44

faktem jest że często widze cupejki robione na S2 ale niestety jak chce siez nimi poganiać to się okazuje że wcale nie mają 5 cylindrów a jak już mają to nie mają nawet 170 PS :(
raz widziałem eSkę w cupecie taką perłową kolo się mi mocno przyglądał , ja zresztą jemu też 8-) lecz jak wciskałem to on troszkę pocisnął ale potem odpuścił sobie albo już nie mógł więc nie wiem czy to była prawdziwa eSka (a wyglądała kompletnie) czy tylko kompletna stylizacja.

co do mojego autka to jeszcze czeka mnie masa zmian ale to wszystko w swoim czasie
teraz w pierwszej kolejności pójdzie mi wydech potem poszukam sobie na spokojnie felg 17 cali i dobrych opon żeby zapodać w końcu jakieś konkretne hamulce a nie takie pipidówki seryjne :( potem się zobaczy czy pójdę w mechanikę najpierw czy w stylizację.


ps dziś znów polatałem sobie bokiem <ok> uwielbiam kiedy jest troszkę wilgotno :D

Awatar użytkownika
borbet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:00
Lokalizacja: Wisła

Post autor: borbet » 17 gru 2007, 20:49

ps dziś znów polatałem sobie bokiem <ok> uwielbiam kiedy jest troszkę wilgotno :D

takiemu to dobrze a ja do tego potrzebuje śniegu albo lodu :roll:

Awatar użytkownika
pawelbicz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 377
Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice

Post autor: pawelbicz » 17 gru 2007, 20:53

DRED pisze:żeby zapodać w końcu jakieś konkretne hamulce a nie takie pipidówki seryjne :(
:mrgreen: dobre.. w S2 "pipidówki seryjne.." :shock:

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 17 gru 2007, 21:35

pawelbicz pisze:
DRED pisze:żeby zapodać w końcu jakieś konkretne hamulce a nie takie pipidówki seryjne :(
:mrgreen: dobre.. w S2 "pipidówki seryjne.." :shock:
zapytaj każdego co ma S2 o heble , każdy Ci powie , że one nie wystarczają.
Może do 2.0 2.3 10 i 20V tak nawet do 2.8 ale nie do S2
276 MM w aucie qre waży prawie póltorej tony i ma moment ponad 300 nm to trochę mało jednak :(
głupi AEL ma juz 280
wg mnie tam minimum 310 powinno się znaleźć
ja mam nowy płyn hamulcowy , nówki klocki ORI textar ( takie jakie idą na pierwszy montaż) i tarcze zimmermany sporty nawiercane i szczerze powiedziawszy to tak nie za fajnie to hamuje
pare razy mocniej zahamuje z 200 i musze odczekać :( a to nie jest fajne.



borbet spko ja też przy poprzednich autach musialem miec śnieg/lód
teraz już nie :D
i tak po prawdzie to dodaje gazu na prostej czy lekki łuk a autko zaczyna mi uciekać :D i wcale nie depcze do oporu
tutaj po prostu moment ma duże znaczenie a nie moc.

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 17 gru 2007, 22:40

Tak właśnie sobie siedzę i myślę czy silnik V8 w mojej coupe poradziłby sobie z eską.
Jak planujesz kolego Dred z tego co pamiętam docelowo 310KM to raczej chyba nie podoła mu V8. Mój 20v już mnie całkowicie nie bawi. Coś muszę zmienić w swoim życiu. Może w lato 2008 jak Bóg da, coś wymyślę. Owszem wolałbym s2, ale ceny dobrych s2 mnie zatrważają. Ogólnie to żaden swap nie jest mi straszny: Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 17 gru 2007, 22:46

Tylko pamietaj że V8 to całkiem inna charakterystyka i przebieg momentu - nawet jak uturbisz. Ja juz się nasłuchałem od Sajmona z Bydgoszczy co lepsze... I przekonał mnie. Na wrześniowym AKP była S6 Plus V8 i S6 2,2T... Zawsze bedę wybierał R5...nawet jeśli ktos mi uturbi V8. Jakoś dla mnie bedzie to bezpieczniejsze. Z kilku źródeł słyszałem że uturbione Vki nie maja aż tak dobrych osiągów jak dobrze zmodyfikowany R5 ...choćby RS2 PE z modem.

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 17 gru 2007, 22:49

No w końcu nauczyłem się dodawać zdjecia :mrgreen: :mrgreen:
U góry kilka moich rozwiązań silnika VW 1.8 16V z czterema gażnikami od Hondy RR
Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że silnik ten wstawiłem do VW polo 88 rok , dystans między skrzynią a silnikiem , koło zamachowe pozostało od 1.3. dwie poduszki pod silnik sobie sam dospawałem i wiele innych przeróbek. Ogólnie rzecz ujmując to około 140KM w 850 kg wagi auta. Niestety po dwóch miesiacach z zawieszanie były strzępy. Ale coupe chyba wytrzyma V8 :mrgreen:

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 17 gru 2007, 23:18

są już takie swapy jak V8 w B4 może to nie było coupe ale w sedanie i to całkiekm fajnie wyszło
bodfajże V8 3.6
co do V8 i S2 to sory ale nie poradzi sobie
a moje plany to nie jest 310 :D przynajmniej docelowe może te 310 bedzie już w przyszlym roku :D


docelowo planuje coś koło 350 -370 aby nie zakuwać dołu
a jak się dobrze wszystko ułozy to moze kupie sobie B2 CQ i wsadzając tam klatke AAN to bedzie tam jakieś 400 PS a przy takiej wadze bedzie to jużhulać
heh ale się rozmarzyłem :D:D:D:D


wracając jeszce do V8 to latwiej tam zapodać kompresor jak turbo i szczerze to wydaje mi się , że jednak Lepszym rozwiązaniem jest dobrze dłubnięte R5 jak V8 biturbo czy V8 kompresor

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl