Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

cupejka By Dred... nowy środek str 19

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 17 gru 2007, 23:23

No mi też się marzy ACQ...ale to dopiero latem będe szukał. Póki co ośka musi starczyć - zaleta to jej stan. Jak bedziemy w Kronach w Niemczech to może coś tam ładnego wypatrze co bedzie można kupić. :)

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 17 gru 2007, 23:47

Wiem właśnie ten 2.2T jest niedoprzebicia. Ludzie potrafią krecić go do 500 KM bez ogromnego uszczerbku na trwałości. Prawie jak nie do wiary , a jednak prawdziwe. Miałem go kiedyś w audi 200, ale to pięć lat temu kiedy pojęcia nie było o chipowaniu i miał seryjne 220KM ,które i tak mnie powalało na kolana.
Nie zamierzałem uturbiać V8, wolę raczej wszystko pozostawiać w oryginale. Kręcenie turbiną i chipowanie owszem, ale poprawianie fabryki i wstawianie turbin lub kompresorów w silniki wolnossące to raczej pomyłka. Myślałem pozostawić koło zamachowe od 20V i dokręcić do silnika V8 , to mogłoby zrobić lekką rewolucję.

[ Dodano: 2007-12-17, 23:50 ]
Nie no jak się bawić to się bawić - V8 3.6 to lipa , jak już to 4.2

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 18 gru 2007, 00:04

pajak100 pisze: [ Dodano: 2007-12-17, 23:50 ]
Nie no jak się bawić to się bawić - V8 3.6 to lipa , jak już to 4.2



technocznie rzecz biorąc 3,6 były lepszymi sinikami. Pojemność mniejsza, moc równiez a osiągi miały porównywalne (nei wspomnę o spalaniu w 3,6 na wielki plus). Podobno też 3,6 jest bardziej odporny na modyfikacje. Róznica tak naprawdę w skoku tłoka a jednak...

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 18 gru 2007, 19:19

pajak100 pisze: Nie zamierzałem uturbiać V8, wolę raczej wszystko pozostawiać w oryginale.

pajak100 pisze: Nie no jak się bawić to się bawić - V8 3.6 to lipa , jak już to 4.2
klikaj i podglądaj
tutaj masz zarówno dane tech jak i krótki filmik poglądowy jak V8 3.6 może jeździć :D

Bloku masz rację FWD stink jeśli chcesz się pobawić to tylko i wyłącznie AWD/RWD

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 18 gru 2007, 22:54

Czułem właśnie, że pompa hamulcowa już nie zostanie w swoim oryginalnym miejscu.
Osiagi owszem imponują, ale s2 grzebniętej nadal nie przebija. Ten silnik pięciocylindrowy ma jednak w sobie coś niesamowitego. Dzięki DRED bedę nad tym myślał

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 20 gru 2007, 22:02


Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 21 gru 2007, 11:39

DRED zajefajne filmiki zapodałes,a najlepszy ten z tym czarnym S2 i białym V8..yeah 8-) .

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 21 gru 2007, 15:55

Musi byc jednak 2.2T 20V i koniec innych alternatyw nie ma, Dzięki za filmiki.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 21 gru 2007, 21:23

wiesz Pająk ja myślałem nad takim V8 ,bo gang ma naprawdę prześliczny, jednak dużo wcześniej zakochałem się w R5 i tak już zostało.
Na dodatek dużo łatwiej jest R5 dłubnąć stosunkowo za niewielką kaskę masz spory przyrost, potem już jest gorzej . W V8 od razu musisz dużo więcej wywalić by coś uzyskać.


ja w miare swoich prac i ich postępów bedę wrzucał tutaj zdjęcia i opisy swoich poczynań.

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 22 gru 2007, 00:14

Ladne S2 ja bym soczewek nie zmienial a zamontowal bym kit do oryginalnych. Skoro sa wieksze i na dodatek Bi to pewnie swieca o wiele lepiej niz seryjne soczewki. Jaka temperatura barwy xenonu ?

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 22 gru 2007, 11:04

powiem tak a raczej "narysuje"
: .... <- na taki dystans świecą soczewki
: ........... <- na taki bixenony na dodatek dużo jaśniej i szerzej barwa jest bielsza
oczywiście temperatura 4300 więc uważana za najlepszą.

a nie wygląda to jakoś nieoryginalnie.
aha jeszce musze pomyśleć nad żarówką długich w oryginalnym miejscu bo jest tam puste niewykorzystane miejsce

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 22 gru 2007, 11:30

respect <bravo>

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 23 gru 2007, 00:35

kolego Dred Turbo to jednak Turbo leczy mnie ten filmik:
Ale też widzę ze kierowca bał się dociągnąć na piątym biegu do końca, być moze pas startowy się skończył :-/ Ale wskazówka leci niebotycznie. Na drugim i trzecim dociągnął do 7500-8000 obrotów, na piątym się bał???? Nie wierzę musiała droga się skończyć. ba nawet jestem bardzo pewny że tak było :lol:

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 23 gru 2007, 02:12

Ładnie wygląda i świeci ten bixenon ;-) apropo filmików to ja jaram się tym pięknie syczy. Ja już odkładam na eske inaczej tego nie widzę :-P

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 23 gru 2007, 10:08

Pająk wiem, że turbo to turbo i fajnie bryka :) i naprawdę te filmiki co wklejałem są doskonałym przykładem tego co powyżej.
niestety nie zawsze i nie każdy ma budżet by zrobić sobie takiego małego potworka.
uzyskanie 400 PS to niezły wydatek i niezły koszt a uzyskanie 800 schamowanych dzikich mustangów to naprawdę nie jest taki sobie wyczyn.
znam i widziałem jak jeździły conajmniej 2 fajne autka jedno 422 PS drugie okolice 600 , lecz to drugie to totalna wydumka.

Hołardzie jeśli chcesz posłuchać syczenia to proszę uprzejmie tutaj jest tego więcej.
klikaj i wsłuchaj się w SSSSSSSSSSSSSS :)

heh chyba troszkę z tematu odbiegliśmy ale mi to nie przeszkadza , bo co prawda nie o mojej ale gadamy także o eSkach :D

[ Dodano: 2008-01-20, 19:32 ]
no i stało się z pomocą pewnego kolegi ( dzięki za udostepnienie garażu z kanałem)
przyszedł upragniony moment wymiany suszareczki na większą.
Nie powiem , żeby to należało do japrostszych rzeczy jakie robiłem przy tym aucie.
niby nic wielkiego , tylko
sciągnąć lampy, ściągnąć pas przedni, ściągnąć kierunki, halogeny, dla ułatwienia można ściągnąć zderzak ( ja tego akurat nie robiłem) , ściągnąć airbox, osłony termiczne, rozpięcie dolotu:
rura idaca do przepustnicy, rury metalowe oraz gumowe idace do IC,
wszelkie podciśnienia idące do N75, Wg, DV, , wyciągnięcie N75 .
teraz mamy turbo praktycznie na wierzchu, trzeba tylko odkręcić WG, węże i mocowania dolotu orzy głowicy, odkrćenie wydechu od Wg i turbo. odkrecenie osłony półosi, odkręcenie wydechu, by można było go troszkę odciągnąć.
jak już uporamy się ze śrubkami 13 od turbo i Wg ( nie jest to latwe ze względu na temp panującą w tych okolicach - śrubki zapieczone) to możemy zabrać się za odkręcani przewodów olejowych i wodnych. wodne chyba na 17 lub 15 a olejowe na ampule 5 po 2 śrubki , potem jeszcze ta sama operacja na dole ( mocno uciążliwy dostęp) i KKK możnaby ściągać . trzeba jeszcze tylko wyciągnąć WG czyli odkręcamy 4 nakrętki u podstawy WG klucz 10 i 3 x 13 przy harmonijce od Wg idącej do wydechu. potem odciagamy wydech ( najlepiej jakąś łyżka samochodową) potem możemy wytargać turbo .
pamiętajmy o właściwych uszczelkach pod węże olejowe , oringi pod węże wodne , uszczelka między kolektor wydech a turbo , miedzy wydech a turbo i jeszcze jedna między harmonijke od Wg a wydech.
niedługo wkleje zdjęcia i zrobię dokładny opisik łącznie z numerami części tak dla potomności a na razie to muszę kończyć skoczyć zatankowac auto i się troszke nim bryknąć posprawdzać i nacieszyć się jazdą
ps praca trwała od 16 do 6 rano :D

w krótce także wrażenia z jazd

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl