Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

cupejka By Dred... nowy środek str 19

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 17 gru 2007, 23:23

No mi też się marzy ACQ...ale to dopiero latem będe szukał. Póki co ośka musi starczyć - zaleta to jej stan. Jak bedziemy w Kronach w Niemczech to może coś tam ładnego wypatrze co bedzie można kupić. :)

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 17 gru 2007, 23:47

Wiem właśnie ten 2.2T jest niedoprzebicia. Ludzie potrafią krecić go do 500 KM bez ogromnego uszczerbku na trwałości. Prawie jak nie do wiary , a jednak prawdziwe. Miałem go kiedyś w audi 200, ale to pięć lat temu kiedy pojęcia nie było o chipowaniu i miał seryjne 220KM ,które i tak mnie powalało na kolana.
Nie zamierzałem uturbiać V8, wolę raczej wszystko pozostawiać w oryginale. Kręcenie turbiną i chipowanie owszem, ale poprawianie fabryki i wstawianie turbin lub kompresorów w silniki wolnossące to raczej pomyłka. Myślałem pozostawić koło zamachowe od 20V i dokręcić do silnika V8 , to mogłoby zrobić lekką rewolucję.

[ Dodano: 2007-12-17, 23:50 ]
Nie no jak się bawić to się bawić - V8 3.6 to lipa , jak już to 4.2

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 18 gru 2007, 00:04

pajak100 pisze: [ Dodano: 2007-12-17, 23:50 ]
Nie no jak się bawić to się bawić - V8 3.6 to lipa , jak już to 4.2



technocznie rzecz biorąc 3,6 były lepszymi sinikami. Pojemność mniejsza, moc równiez a osiągi miały porównywalne (nei wspomnę o spalaniu w 3,6 na wielki plus). Podobno też 3,6 jest bardziej odporny na modyfikacje. Róznica tak naprawdę w skoku tłoka a jednak...

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 18 gru 2007, 19:19

pajak100 pisze: Nie zamierzałem uturbiać V8, wolę raczej wszystko pozostawiać w oryginale.

pajak100 pisze: Nie no jak się bawić to się bawić - V8 3.6 to lipa , jak już to 4.2
klikaj i podglądaj
tutaj masz zarówno dane tech jak i krótki filmik poglądowy jak V8 3.6 może jeździć :D

Bloku masz rację FWD stink jeśli chcesz się pobawić to tylko i wyłącznie AWD/RWD

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 18 gru 2007, 22:54

Czułem właśnie, że pompa hamulcowa już nie zostanie w swoim oryginalnym miejscu.
Osiagi owszem imponują, ale s2 grzebniętej nadal nie przebija. Ten silnik pięciocylindrowy ma jednak w sobie coś niesamowitego. Dzięki DRED bedę nad tym myślał

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 20 gru 2007, 22:02


Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 21 gru 2007, 11:39

DRED zajefajne filmiki zapodałes,a najlepszy ten z tym czarnym S2 i białym V8..yeah 8-) .

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 21 gru 2007, 15:55

Musi byc jednak 2.2T 20V i koniec innych alternatyw nie ma, Dzięki za filmiki.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 21 gru 2007, 21:23

wiesz Pająk ja myślałem nad takim V8 ,bo gang ma naprawdę prześliczny, jednak dużo wcześniej zakochałem się w R5 i tak już zostało.
Na dodatek dużo łatwiej jest R5 dłubnąć stosunkowo za niewielką kaskę masz spory przyrost, potem już jest gorzej . W V8 od razu musisz dużo więcej wywalić by coś uzyskać.


ja w miare swoich prac i ich postępów bedę wrzucał tutaj zdjęcia i opisy swoich poczynań.

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 22 gru 2007, 00:14

Ladne S2 ja bym soczewek nie zmienial a zamontowal bym kit do oryginalnych. Skoro sa wieksze i na dodatek Bi to pewnie swieca o wiele lepiej niz seryjne soczewki. Jaka temperatura barwy xenonu ?

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 22 gru 2007, 11:04

powiem tak a raczej "narysuje"
: .... <- na taki dystans świecą soczewki
: ........... <- na taki bixenony na dodatek dużo jaśniej i szerzej barwa jest bielsza
oczywiście temperatura 4300 więc uważana za najlepszą.

a nie wygląda to jakoś nieoryginalnie.
aha jeszce musze pomyśleć nad żarówką długich w oryginalnym miejscu bo jest tam puste niewykorzystane miejsce

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 22 gru 2007, 11:30

respect <bravo>

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 23 gru 2007, 00:35

kolego Dred Turbo to jednak Turbo leczy mnie ten filmik:
Ale też widzę ze kierowca bał się dociągnąć na piątym biegu do końca, być moze pas startowy się skończył :-/ Ale wskazówka leci niebotycznie. Na drugim i trzecim dociągnął do 7500-8000 obrotów, na piątym się bał???? Nie wierzę musiała droga się skończyć. ba nawet jestem bardzo pewny że tak było :lol:

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 23 gru 2007, 02:12

Ładnie wygląda i świeci ten bixenon ;-) apropo filmików to ja jaram się tym pięknie syczy. Ja już odkładam na eske inaczej tego nie widzę :-P

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 23 gru 2007, 10:08

Pająk wiem, że turbo to turbo i fajnie bryka :) i naprawdę te filmiki co wklejałem są doskonałym przykładem tego co powyżej.
niestety nie zawsze i nie każdy ma budżet by zrobić sobie takiego małego potworka.
uzyskanie 400 PS to niezły wydatek i niezły koszt a uzyskanie 800 schamowanych dzikich mustangów to naprawdę nie jest taki sobie wyczyn.
znam i widziałem jak jeździły conajmniej 2 fajne autka jedno 422 PS drugie okolice 600 , lecz to drugie to totalna wydumka.

Hołardzie jeśli chcesz posłuchać syczenia to proszę uprzejmie tutaj jest tego więcej.
klikaj i wsłuchaj się w SSSSSSSSSSSSSS :)

heh chyba troszkę z tematu odbiegliśmy ale mi to nie przeszkadza , bo co prawda nie o mojej ale gadamy także o eSkach :D

[ Dodano: 2008-01-20, 19:32 ]
no i stało się z pomocą pewnego kolegi ( dzięki za udostepnienie garażu z kanałem)
przyszedł upragniony moment wymiany suszareczki na większą.
Nie powiem , żeby to należało do japrostszych rzeczy jakie robiłem przy tym aucie.
niby nic wielkiego , tylko
sciągnąć lampy, ściągnąć pas przedni, ściągnąć kierunki, halogeny, dla ułatwienia można ściągnąć zderzak ( ja tego akurat nie robiłem) , ściągnąć airbox, osłony termiczne, rozpięcie dolotu:
rura idaca do przepustnicy, rury metalowe oraz gumowe idace do IC,
wszelkie podciśnienia idące do N75, Wg, DV, , wyciągnięcie N75 .
teraz mamy turbo praktycznie na wierzchu, trzeba tylko odkręcić WG, węże i mocowania dolotu orzy głowicy, odkrćenie wydechu od Wg i turbo. odkrecenie osłony półosi, odkręcenie wydechu, by można było go troszkę odciągnąć.
jak już uporamy się ze śrubkami 13 od turbo i Wg ( nie jest to latwe ze względu na temp panującą w tych okolicach - śrubki zapieczone) to możemy zabrać się za odkręcani przewodów olejowych i wodnych. wodne chyba na 17 lub 15 a olejowe na ampule 5 po 2 śrubki , potem jeszcze ta sama operacja na dole ( mocno uciążliwy dostęp) i KKK możnaby ściągać . trzeba jeszcze tylko wyciągnąć WG czyli odkręcamy 4 nakrętki u podstawy WG klucz 10 i 3 x 13 przy harmonijce od Wg idącej do wydechu. potem odciagamy wydech ( najlepiej jakąś łyżka samochodową) potem możemy wytargać turbo .
pamiętajmy o właściwych uszczelkach pod węże olejowe , oringi pod węże wodne , uszczelka między kolektor wydech a turbo , miedzy wydech a turbo i jeszcze jedna między harmonijke od Wg a wydech.
niedługo wkleje zdjęcia i zrobię dokładny opisik łącznie z numerami części tak dla potomności a na razie to muszę kończyć skoczyć zatankowac auto i się troszke nim bryknąć posprawdzać i nacieszyć się jazdą
ps praca trwała od 16 do 6 rano :D

w krótce także wrażenia z jazd

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl