Opony śmietnik, nie trzymają:) ale to tylko na potrzeby filmu:) hahaha......dyras pisze:Mocno, zwija asfalt na trójce
Audi cabriolet 2,5TDI R5 by Audki
Narazie jej nie testowałem na prędkość, ale daje sobie radę:) do ekonomii tez się nie nadaje ten silnik:)
Po dłuższym czasie nabierania mocy urzędowej zabrałem się za tylne tuleje silentblock. Stare nadawały się tylko do d......
A to mój super profi przyrząd do wciskania tulei:)
A tyle mam miejsca miedzy wahaczem a felgą.
Tak to wygląda na ten moment.
Po dłuższym czasie nabierania mocy urzędowej zabrałem się za tylne tuleje silentblock. Stare nadawały się tylko do d......
A to mój super profi przyrząd do wciskania tulei:)
A tyle mam miejsca miedzy wahaczem a felgą.
Tak to wygląda na ten moment.
Audi wróciło do garażu na okres zimowy, wiec czas zacząć dalsze mody i poprawki, wykończenia.
Z planów to myślę ze wpadnie tłoczek 12mm.
Wtryski 0.230 lub większe.
Oraz większe turbo które to wydmucha.
Oczywiście do dokończenia środek, przebudowa wydechu, i inne. Jak wpadnie mi niedrogo w ręce klima tronik to także zagości na pokładzie.
A teraz pytanie do znawców tematu czym się różni turbo GTB2260VK od GTB2260VZK i GTB2260VKLR??
[ Dodano: 2015-10-24, 15:45 ]
Porównanie turbinki K24 do garrett a/r61 M24N
Bawił się ktoś w customowy kolektor wylotowy??
Jakimi wskazówkami się kierować??
Najlepiej każdy kanał oddzielnie i taj samej długości czy można połączyć kanały jak to jest w ori kolektorze?
[ Dodano: 2015-11-15, 19:40 ]
Ostatni plenerowe w tym sezonie, nie mogę się doczekać nowego po modach
Z planów to myślę ze wpadnie tłoczek 12mm.
Wtryski 0.230 lub większe.
Oraz większe turbo które to wydmucha.
Oczywiście do dokończenia środek, przebudowa wydechu, i inne. Jak wpadnie mi niedrogo w ręce klima tronik to także zagości na pokładzie.
A teraz pytanie do znawców tematu czym się różni turbo GTB2260VK od GTB2260VZK i GTB2260VKLR??
[ Dodano: 2015-10-24, 15:45 ]
Porównanie turbinki K24 do garrett a/r61 M24N
Bawił się ktoś w customowy kolektor wylotowy??
Jakimi wskazówkami się kierować??
Najlepiej każdy kanał oddzielnie i taj samej długości czy można połączyć kanały jak to jest w ori kolektorze?
[ Dodano: 2015-11-15, 19:40 ]
Ostatni plenerowe w tym sezonie, nie mogę się doczekać nowego po modach
audki, Z kolektorami na ogół jest tak, krótki ( oryginalny) turbo szybko wstaje, masz mocny dół ale górę osłabia, znów długi ( rurowy) będzie powodował ciut gorsze wstawanie i gorszy dół, ale za to będzie lepsza góra, więc od samego kolektora zależy później charakterystyka przebiegu mocy i momentu. - Jeśli źle napisałem proszę mnie poprawić
Trochę wolnego czasu to aku ląduje w bagażniku trzeba miejsca zrobić pod maską i porządku z kabelkami zrobimy.
[ Dodano: 2015-12-22, 17:16 ]
Trochę nowości.
Wpadło servo z S4 + chłodnica oleju dużo większa nie poprzednia.
[ Dodano: 2015-12-22, 17:16 ]
Trochę nowości.
Wpadło servo z S4 + chłodnica oleju dużo większa nie poprzednia.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2016, 10:37 przez audki, łącznie zmieniany 2 razy.
vkrl - turbo jest na lozyskach kulkowych i ma plaszcz wodny, wszystkie kanaly sa na jednej powierzchni w sensie ze u goury nie ma krocca do zasilana oleju, na google fotyaudki pisze:A teraz pytanie do znawców tematu czym się różni turbo GTB2260VK od GTB2260VZK i GTB2260VKLR??
vkrl na YT slychac specyficzny dzwiek przy odpuszczaniu i sa zdania ze sie jeszcze wczesniej buja niz na slizgowych