Witam
W moim dopiero co zakupionym audi coupe, mam trochę problemów z elektryką, jak większość prędzej czy później dadzą się rozwiązać, tak tego nie mogę ogarnąć od dłuższego czasu.
Z 4 pinowego czujnika temperatury znajdującego się przy rurze od płynu chłodniczego idą kable:
1. Niebiesko Żółty - idzie do wiązki el. samochodu
2. Niebiesko Biały - idzie do wiązki el. samochodu
3. Żółto czarny - nie połączony nigdzie
4. Biało czarny - nie połączony nigdzie
Z wiązki el. samochodu do której idą w/w dwa kable, wychodzą jeszcze dwa kable które są (uwaga!) złączone razem. Są to kable Niebiesko Brązowy oraz Niebiesko Czarny.
Rozumiecie coś z tego?
Na desce rozdzielczej cały czas mam 50 stopni, niezależnie od nagrzania silnika, i przy jeździe na wyższych obrotach (powyżej 2.8k) czerwony komunikat o przegrzaniu.
Dodam, że auto posiada sprawną instalację gazową.
Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
Acha, po odłączeniu kostki od czujnika, licznik nadal wskazuje 50 stopni.
[B3 2.3 NG] Nie działa temperatura cieczy chłodzącej, rzeźba
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Numery pinów dobrze wypisałeś?
Bo tak
1. wskaźnik temperatury na desce
2. temperatura dla klimatronika
3. plus po zapłonie do zasilania starego typu czujnika
4. kontrolka przegrzania silnika.
Wiec do wskazań na desce potrzeby jest tylko jeden kabel i sprawny czujnik. A liczniki w audi 80 lubią wysiadać, szczególnie połączenia wskaźnika z płytą i połączenie stabilizatora napięcia.
Bo tak
1. wskaźnik temperatury na desce
2. temperatura dla klimatronika
3. plus po zapłonie do zasilania starego typu czujnika
4. kontrolka przegrzania silnika.
Wiec do wskazań na desce potrzeby jest tylko jeden kabel i sprawny czujnik. A liczniki w audi 80 lubią wysiadać, szczególnie połączenia wskaźnika z płytą i połączenie stabilizatora napięcia.