[80 B4 2.0 ABK 115KM] - CO TO ZNACZY EURO TR2
[80 B4 2.0 ABK 115KM] - CO TO ZNACZY EURO TR2
Witam, mam takie pytanie do Was a mianowicie w mojej ksiazce od 80 - tki jest dolaczona taka dodatkowa karta opisujaca podlaczenie jakiegos ukladu o nazwie EURO TR2 i widac ze to juz w Niemczech bylo robione poza tym pod maska w okolicach zbiornika na plyh hamulcowy jest owa kostka i a niej wlasnie pisze EURO TR2 czy EURO 2, czy moze ktos wie po co to jest ??
Hmm
Heja, wiecie co ja mam ten uklad i zalozylem 3 miesiace temu gaz jednopunktowy a mam wielopunktowy wtrys ( jak to mowia niemcy full szpryca) no ale gazownicy nic mi nie odlaczali jak bylo tak jest i to jest nadal podlaczone (chyba) bo nie ma jak sprawdzic czy jest czy nie, poza tym auto chodzi dobrze i pali mi tak 11L / 100km mysle ze to jest dobry wynik
rumi_1984 pisze: cale szczescie ja zalozyłem sekwencje
No to ile Ci pali na sekwencji ? I jakiego typu masz ta sekwencje i opisz kwestie przelaczania gazu / przy jakich obrotach/ przy jakiej temperaturze/ i jak chodzi na benzynie i na gazie/ Pytam o to poniewaz juz mam sekwencje w innym aucie i taki facet z Czewy tak mi spieprzyl auto ze nie chcialo chodzic na benzynie i rowniez na gazie ale po paru miesiacach ustawil i juz jakis czas mam spokoj.
Jezeli chodzi o moj silnik to jest to 2.0 na wielopunktowym wtrysku (115KM) ale LPG zalozylem zwykle czyli jednopunktowy wtrysk - to chyba II generacja bo jest zalozony wtrysk gazu przed przeplywomierzem, mysle ze wiecie o co chodzi. Poza tym auto chodzi bardzo dobrze, obroty tez trzyma bardzo dobre w granicach 1000 obr, poza tym nie gasnie i nie faluje.
Sekencja nie przełacza sie przy obrotach tylko zależnie od temp silnika najczęściej około 60stopni chodź mozna ustawic próg przełączania na 40stopni. Skoro masz 115KM to masz ABK i instalcje mieszalnikowa II generacji. Spalanie sekwencji na mieście jest wieksze niz mieszalnikowej LPG poniewaz dłużej jedzie sie na PB niz na LPG przez co koszty sa wieksze. Jeżeli chodzi o trase to wtedy sekwencja pokazuje co potrafi conajmniej 0,5 l mniej na setke czyli przy normalnej jeździe około 8,5l
NO wiem wiem ze na sekwencji potrzebna jest temperatura i obroty bo tak mam w swoim aucie.
Najpierw musi osiagnac rzadana temperature i potem rzadane obroty i wtedy sie przelacza. Co do spalania to wiem ze jezdzac w miescie trzeba troszke lac paliwka bo zanim sie nagrzeje to troche chodzi na benzynie. Ja akurat nie mam zalozonego czujnika temperatury i nawet teraz odpalam auto i po okolo 2 do 3 min naciskam gaz i mi sie przelacza bez zadnego problemu.
Ale przyznam ze spalanie na sekwencji jest imponujace 8.5 hmm to fajnie
Najpierw musi osiagnac rzadana temperature i potem rzadane obroty i wtedy sie przelacza. Co do spalania to wiem ze jezdzac w miescie trzeba troszke lac paliwka bo zanim sie nagrzeje to troche chodzi na benzynie. Ja akurat nie mam zalozonego czujnika temperatury i nawet teraz odpalam auto i po okolo 2 do 3 min naciskam gaz i mi sie przelacza bez zadnego problemu.
Ale przyznam ze spalanie na sekwencji jest imponujace 8.5 hmm to fajnie