Ważne, że błotnik nie ruszony, bo blacha to podstawa, a plastik to tylko plastik, rdzewieć nie będzie....
Miałem podobną szkodę, ale nawet nie wiem kto puknął. Jedyny ślad to pęknięty lakier na zderzaku i właśnie ta cholerna chłodnica. Chłodnica poszła dopiero po roku do wymiany, ale przestój sprężarki spowodował małe problemy z jej rozruchem. Mam taki halogen szklany (nieoryginalny), pomarańczka nadal leży w kopercie, więc jak potrzebujesz to sam wiesz
[B4 1Z]PANCERWAGEN
halogen mam ,tylko tej chldnicy szkoda ,bo przyslowiowo gile w nosie zamarzaly ,
dziekuje serdecznie za tasme ,na dniach wyśle kierunki pomarańczki ,a mysl nad tłumikiem jak pisalem mam ori ,ylko co z wysylkom,miejsce zajmuje ,a chetnie oddam pasjonatowi
a jaką cłodniczke skraplacz kupic jakiej firmy,bohr hella czy jaka inna sie nada
dziekuje serdecznie za tasme ,na dniach wyśle kierunki pomarańczki ,a mysl nad tłumikiem jak pisalem mam ori ,ylko co z wysylkom,miejsce zajmuje ,a chetnie oddam pasjonatowi
a jaką cłodniczke skraplacz kupic jakiej firmy,bohr hella czy jaka inna sie nada
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Chłodnicę kupowałem Nissens, kosztowała 350 zł. Innej alternatywy cenowej nie było. Parę złoty się nazbiera, bo i nabicie układu od nowa.... co do tego tłumika to za przesyłkę chętnie zapłącę, nie sądzę, żeby to dużo kosztowało, w końcu dla dwururki warto Fajnie by było jeszcze zdobyć te listwy pod pomarańczki, bo z reguły wszędzie sprzedają pod same halogeny
[ Dodano: 2016-01-18, 12:22 ]
Cześć Tomasz
Masz może jeszcze ten tłumik dwururkę ?
[ Dodano: 2016-01-18, 12:22 ]
Cześć Tomasz
Masz może jeszcze ten tłumik dwururkę ?