Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 TDI 1Z] Jaka dawka paliwa po chipie?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 02 lut 2015, 19:49

To dół masz dobry bo 11 jest ;) do brata dzis wsadzilem 16 a ma t2 I DAWKE DALEM 3,8 to mowil ze na 8 przy dawce 4,6 lepiej od dolu ciagla

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 25 lut 2015, 08:51

ja sie stgosuje zalecen kostrza, jak bylem ustawil 3,5 i w tych rejonach jest

mam 16bit, t2, afn i 11mm, 210 i takie tam

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 06 mar 2015, 18:28

u mnie po chipie eco na dawce 3.0 pali w normie ,po dawce 4.0 pali tyle samo tyle że sie zamula . najlepsza wg mnie dawka to 3.4mg , tyle ze u mnie siedzą wtryski z afn-a Nowe.

dymienia tyle co w serii . ale już mam niedosyt i chyba wsadze tłokorozdzielacz z fala i sprezyniami z afn-a a potem się zobaczy ,jak bedzie lepiej kark urywał lub nie to zamówie wtryski 216-stki .

dodam że miałem wtrychy 216 i bez chipa na zwykłym 8 bit ster było spoko jak by miał chipa tyle że miał z dołu mułą ale jak zaczeła turbawka dmuchac to juz extra było :)

tyle że dawke musiałem na 2.0 ustawić

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 24 sie 2015, 10:40

panowie oświećcie mnie, piszecie o wartościach jednostkowych, na vagu pojawia sie w formie dwucyfrowej, jest jakiś przelicznik do tego czy poprostu wciskamy przecinek pomiędzy dwie cyfry?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 24 sie 2015, 11:23

15 jednostek to masz 3,0 mg
22 jednostki 4.4mg
tak to idzie.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 sie 2015, 16:25

Kolczat pisze:panowie oświećcie mnie, piszecie o wartościach jednostkowych, na vagu pojawia sie w formie dwucyfrowej, jest jakiś przelicznik do tego czy poprostu wciskamy przecinek pomiędzy dwie cyfry?
10 - 2 mg
12 - 2,4 mg
15 - 3 mg
18 - 3.6 mg
20 - 4 mg
23 - 4,6 mg
25 - 5 mg
28 - 5,6 mg
30 - 6 mg
32 - 6,4 mg
35 - 7 mg

fabryczna dawka to chyba 4.4 mg czyli 22
Czym mniejsza wartość na vagu , tym w rzeczywistości większa dawka paliwa.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 24 sie 2015, 23:37

ja sie dorzuce, robilem kiedys maly experyment, robilem pomiar w k-powerze dla dawek: 3.0 i 4.2 (seria?!) minimalna roznica, wg mnie szkoda ropy dla nieznacznego/nieodczuwalnego "buta"

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 24 sie 2015, 23:40

Oj z tym się nie zgodzę, że nie czuć różnicy między 3.0 a 4.2

oOo

Post autor: oOo » 09 wrz 2015, 22:19

Przy pelnym bucie moze nie byc roznicy ale odczuwalna reakcja na pedal gazu moze wygladac zupelnie inaczej gdy pedal jest w innych polozeniach.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 13 paź 2016, 19:51

A jakie dawki macie przy 16 bit pompa i wtryski afn? pierburg osprzęt.

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 13 paź 2016, 21:05

5.0mg i turbinka t2 a startuje tuż przed 2tyś obrotów z lekkim dymkiem ^^

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 13 paź 2016, 21:15

Ja mam teraz 4.2-4.4 ale wydaje mi sie ze mało troche.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 paź 2016, 21:27

bozmek pisze:Ja mam teraz 4.2-4.4 ale wydaje mi sie ze mało troche.
Dawka ,dawce nie równa ...nawet identyczne wartości ...zależy od wtrysków ,napięcia RSW i samego nastawnika

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 13 paź 2016, 21:36

:-) dymu nie ma za mną nawet gdy docisnę dość mocno :-D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 paź 2016, 21:37

bozmek pisze:dymu nie ma za mną nawet gdy docisnę dość mocno
To zwiększaj ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl