[80 b4 1z] wymiana końcówek wtryskiwaczy
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
odkopie temat...
powiedzcie mi taka rzecz, wymieniłem wtryski na afn'a a moje wtryski z 1z powodowały mega kopcenie i ogólnie łapanie fauli, wyskoczył mi na nich błąd 0550, da sie je zregenerować, czy już tylko kosz? jeżeli się da to czy można z nich zrobić jakieś o większej przepustowości, np 0,216 albo 0,230?
powiedzcie mi taka rzecz, wymieniłem wtryski na afn'a a moje wtryski z 1z powodowały mega kopcenie i ogólnie łapanie fauli, wyskoczył mi na nich błąd 0550, da sie je zregenerować, czy już tylko kosz? jeżeli się da to czy można z nich zrobić jakieś o większej przepustowości, np 0,216 albo 0,230?
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
cóż dziwne po wymianie wtrysków zniknął, ale czytałem gdzieś że właśnie wadliwy wtrysk sterujący jest powodem tego błędu, jednak bardziej niż rozszyfrowanie błędu interesuje mnie to czy moje wtryski z 1z da się zregenerować tak żeby po tej operacji miały większą przepustowość, rzędu wspomnianych wyżej 0,216-0,230
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
moszna xD kupujesz koncowki WZM polskiej firmy ...tylko nie pamietam czy one maja delikatnie mniejsze osoagi od 0.210 czy od 0.216 kuzwa zapomnialem sam ... 0.230 to weź nie przesadzaj juz... wieksze turbo trzeba i jakis fmic by sie przydal bo bedzie dym... no i tez słyszalem cos na temat trudnego odpalania w zimie na tych 0.230
a tez mi sie przypomniało, ze po wymianie z ori na 0.210 musiałem kąt wtrysku zmieniac bo poza wykresem był. ale błedu nie mialem zadnego
a tez mi sie przypomniało, ze po wymianie z ori na 0.210 musiałem kąt wtrysku zmieniac bo poza wykresem był. ale błedu nie mialem zadnego
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jeżeli na vagu nie pokazuje kata wtrysku to może byc uszkodzona cewka we wtrysku sterującym. Zmierz Ω oporność Ω sterującego.Kolczat pisze:cóż dziwne po wymianie wtrysków zniknął
Swoje poprzednie wtryski z 1Z możesz zregenerować, tzn dac do pompiarza na wymiane końcówek wtryskiwaczy i regulację cisnień 190/300 . Jak juz robic to bierz wtedy 216-tki Wzm , jakis czas temu były po 80 zł za sztuke, ewentualnie z Boscha , ale wtedy około 250 zł sztuka i dodatkowo w Boschu jest to kompletny zestaw naprawczy wtryskiwacza z podkładką i trzpieniem.
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
dobre są . tylko w osiągach wychodzi o ok. 2-3 konie mniej w porownaniu do 0.216.
ludzie poprawcie mnie. Info wiadome z wykresu hamowni pewnego typa na facebooku.
ludzie poprawcie mnie. Info wiadome z wykresu hamowni pewnego typa na facebooku.
Ostatnio zmieniony 25 sie 2015, 11:46 przez szymon_xd2, łącznie zmieniany 1 raz.
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki