[B4 2.0 ABT] Kontrolka cisnienia oleju
[B4 2.0 ABT] Kontrolka cisnienia oleju
Witam,
W swoich zegarach zauważyłem ze kostka biała kostka do modułu MC jest odpięta(była schowana). Po jej podłączeniu przy ponad 2 tyś obrotów zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Posiadam dodatkowe zegary które niedawno zakładałem, wskazania przy zimnym silniku na wolnych obrotach wynoszą około 4-5 bar a na zimnym 2 bar. Przy ponad 2 tys obrotów gdy zapala się ta kontrolka, wskaźnik pokazuje ciśnienie około 5 barów. Ktoś wie co moze byc przyczyna włączania si tej kontrolki ?
W swoich zegarach zauważyłem ze kostka biała kostka do modułu MC jest odpięta(była schowana). Po jej podłączeniu przy ponad 2 tyś obrotów zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Posiadam dodatkowe zegary które niedawno zakładałem, wskazania przy zimnym silniku na wolnych obrotach wynoszą około 4-5 bar a na zimnym 2 bar. Przy ponad 2 tys obrotów gdy zapala się ta kontrolka, wskaźnik pokazuje ciśnienie około 5 barów. Ktoś wie co moze byc przyczyna włączania si tej kontrolki ?
Jest to jeden czujnik (bańka) z niego wychodzi właśnie sygnał do dodatkowych zegarów i do tej kontrolki. Mimo iz wskazuje ciśnienie na dodatkowych zegarach to moze być uszkodzony ? Mozna to jakoś sprawdzić ?
Leo, mozna jakos sprawdzic czy wersja mc ktora mam jest pasująca do mojego auta?
Leo, mozna jakos sprawdzic czy wersja mc ktora mam jest pasująca do mojego auta?
Ostatnio zmieniony 25 sie 2015, 13:33 przez nemonic, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Czujnik wysokiego ciśnienia uszkodzony, jego kabel, wsuwka zdjęta lub uszkodzony MC. Najlepiej jakbyś zobaczył na pinie 4 MC czy pojawia się masa po odpaleniu silnika (i zwiększeniu obrotów bo to czujnik załączający się przy 1,8 bara). Jak nie będzie to trzeba iść w stronę kabli i czujnika i sprawdzić na czujniku pod maską. A jak będzie się pojawiać masa to wina MC.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To sprawdzałeś to na bańce czy drugim czujniku 1 pinowym? Bo jak na bańce to dobrze a pewnie masz podłączony zły kabel od mc do bańki.nemonic pisze:Podłączyłem probówke pod "+" i styk wychodzacy z czujnika. Na zaplonie swieci a po zapaleniu juz nie, niezaleznie od obrotów. Czyli czujnik do wymiany, tak?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To poszukaj drugiego jednopinowego w samochodzie powinien być obok filtra oleju. Bo styk WK masz dobry bo tak powinien się zachowywać.
Tylko trochę dziwne że gdy podłączasz wsówkę do masy ze styku WK to nie piszczy, powinno też piszczeć bo silnik pracuje a nie ma sygnału że jest ciśnienie oleju na którymkolwiek z czujników.
Tylko trochę dziwne że gdy podłączasz wsówkę do masy ze styku WK to nie piszczy, powinno też piszczeć bo silnik pracuje a nie ma sygnału że jest ciśnienie oleju na którymkolwiek z czujników.