[B3 1.8 NE/JV] Zegary. Problem z okablowaniem. POMOCY
- PeterGobil
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 sie 2015, 16:49
[B3 1.8 NE/JV] Zegary. Problem z okablowaniem. POMOCY
Zakupiłem Audi 80 b3 '89r 1.8s 90KM z niedziałającymi licznikami. Myślałem, że jest to kwestia wymiany liczników albo jakiegoś bezpiecznika i po sprawie, a jednak nie jest tak pięknie. Problem polega na tym, że nie dochodzą sygnały do licznika, działa tylko poziom paliwa, kierunki, światła drogowe i podświetlenie, po za tym nic. Rozebrałem deskę znalazłem trzy kable które idą od kostki nie są nigdzie podłączone, kilka kabli polutowanych, ogólnie mówiąc sodoma i gomora. Potrzebuję jakiś informacji jak się za to zabrać i może jakiś schemat bo kompletnie nie wiem co zrobić. Podłączałem inny sprawny licznik z tego modelu rezultat tan sam. Widać że stacyjka była wymieniana nie wiem czy to ma jakiś związek ale jak przekręcam kluczyk na zapłon to delikatnie porusza sie licznik od kilometrów który po kilkunastu odpaleniach z 1,9km przeszedł na 2,0km. Proszę o jakąkolwiek pomoc, bo w elektromechanice nie jestem najlepszy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4734
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To tak: zobacz czy na pinie
Niebieska kostka:
pin 16 (kabel czarno-niebieski) masz plus po zapłonie (ale jak działają wskaźniki paliwa i temperatury to powinien być)
pin 21 brązowy masz masę
żółta kostka:
pin 8 brązowy masa (ale jak działają kierunkowskazy to powinien być)
pin 19 stały plus
Najlepiej sprawdzaj małą (5W) żarówką bo sam miernik może bez obciążania obwodu pokazać dobre napięcie. A najlepiej użyć żarówki i miernika.
Sprawdź bezpieczniki 14 i 4. Tu masz schemat: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig29.pdf
Masz obrotomierz?
Niebieska kostka:
pin 16 (kabel czarno-niebieski) masz plus po zapłonie (ale jak działają wskaźniki paliwa i temperatury to powinien być)
pin 21 brązowy masz masę
żółta kostka:
pin 8 brązowy masa (ale jak działają kierunkowskazy to powinien być)
pin 19 stały plus
Najlepiej sprawdzaj małą (5W) żarówką bo sam miernik może bez obciążania obwodu pokazać dobre napięcie. A najlepiej użyć żarówki i miernika.
Sprawdź bezpieczniki 14 i 4. Tu masz schemat: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig29.pdf
Masz obrotomierz?
- PeterGobil
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 sie 2015, 16:49