Witam, nadeszła kolej na przedstawienie mojej 80 Tak na prawde jest to samochód dziewczyny ale to ja nim częsciej jeżdże. Samochód został zakupiony w 2014 roku w sierpniu niestety od handlarza no ale. Zacznijmy od początku...
Rok produkcji: 1992
Kolor: Biały
Przebieg: 240tys km.
Silnik: ABK + LPG
Wyposażenie:
- ABS (sprawny 100%)
- Klimatyzacja (brak koła pasowego przez co nie mogę założyć paska od sprężarki)
- Wspomaganie kierownicy
- El regulacja świateł
- Obrotomierz
- Hak
- System procon - ten
I to by było na tyle z wyposażenia
Przez rok użytkowania zrobiłem troszkę rzeczy mianowicie:
- kompletny rozrząd na ori gratach
- remont głowicy kapitalny (przy okazji wymiany UPG)
- sworznie, tuleje, łączniki, końcówki drążków, drązki kierownicze
- klocki bosch przód
- klocki tył jakieś noneme
- tuleje sanek wszystkie cztery
Całkiem niedawno zrobiłem pierwsze kilometry na benzynie, wleciał używany przepływomierz z pokrzywioną klapką którą jakimś cudem bez rozbierania naprawił moj tata. Póki co ustawione na słuch ale odpala, jeździ, nie gaśnie, nie trzęsie silnikiem, ma moc. Jak dorwę VAGa z OBD1 to postaram się to skorygować. Dla zainteresowanych naprawą przepływki mogę podpytać jak wyprostować klapkę bez rozwiercania obudowy itd
Plany na przyszłość:
- wymiana deski na czystą, nie uciapaną kropelką lub superglue
- uruchomienie klimatyzacji
- ogarnięcie pompy wspomagania, gubi płyn przez nieszczelność obudowy
- obniżyć przednie zawieszenie minimum do fabrycznej wysokości
- wymienić fotel kierowcy bo chyba jest złamany
- naprawić regulacje ręczną lusterka kierowcy
- poprawić ręczny
- usunąć oznaki korozji z przednich błotników
Teraz czas na kilka zdjęć. Niestety nie posiadam fotek z dnia kupna ale wizualnie w samochodzie nic się nie zmieniło
A tutaj kilka zdjęć przedstawiających efekty weekendowych zabaw woskiem Meguiars #16 :mrgreen:
Na chwilę obecną to tyle, wraz ze zmianami bede aktualizował temat