hey z racji tego ze temat o oleju zostal zamkniety zakladam nowy.
do wymiany mam sprzeglo po 340tys. i od razu chce zmienic olej w skrzyni.
czy taki moge zalac 75w90 API GL-4/GL-5 /MT-1 MIL-PRF-2105E SAE J2360
dodam ze taki olej posiadam.
mam tu zagadke bo zalecany olej to gl-4 a ten jest gl-4/gl-5 .
lac czy kupować nowy.
[B4 1.9 1Z] olej do skrzyni
kumpel z pracy lal ten olej do bory i nie nazeka. ale skoro tak to kupie olej gl4
cos takiego pewnie zakupic http://www.eko-oil.pl/db/oferta/1404887 ... g_v_01.pdf
cos takiego pewnie zakupic http://www.eko-oil.pl/db/oferta/1404887 ... g_v_01.pdf
Chciałbym się was poradzić panowie, bo biegi już mi od pół roku zgrzytają ( 3 i 5 ) i kupiłem drugą skrzynię BAA wymyłem ładnie i będzie zakładane nowe sprzęgło ( bo nie wymieniałem 8lat od kupna auta) i jaki kupić olej w moim sklepie się pytałem to proponował mi taki 29zł za 1litr VENOL 75W90 .
Jest to półsyntetyk GL-5 mógłbym zalać taki do mojej nowej skrzyni ???
Bo jest jeszcze Castrol 75W90 ale GL-4 w 0,5 litrówkach za 30zł taki CASTROL 75W90
Różnica w cenie cholerna. Poradźcie mi który lepszy będzie do naszych baa
Jest to półsyntetyk GL-5 mógłbym zalać taki do mojej nowej skrzyni ???
Bo jest jeszcze Castrol 75W90 ale GL-4 w 0,5 litrówkach za 30zł taki CASTROL 75W90
Różnica w cenie cholerna. Poradźcie mi który lepszy będzie do naszych baa
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
To nie kupuj w takich małych opakowaniach pól litrowych , tylko litrowe
http://www.allegromat.pl/aukcja176301
http://www.allegromat.pl/aukcja176301
Poszedłem jeszcze do innego sklepu żeby poszukać taniej i jest olej syntetyk 75W90 Mannol API GL-4/GL-5 taki właśnie MANNOL za litr chciał 29zł. Szukam w miarę dobrego oleju a zarazem taniego bo teraz kasy wpakowałem w sprzęgło,skrzynię,uszczelniacze i z $ lichutko, a oliwe pasuje wymienić.
Jeździ ktoś na tym MANNOL-u ?? I coś mógłby powiedzieć
Jeździ ktoś na tym MANNOL-u ?? I coś mógłby powiedzieć
do skrzynii baa 75w90 gl-4 pelen syntetyk kupywalem do swojej shela w ic okolo 30zl za litr po rabatach.
na marginesie po zmianie skrzyni na een olej juz idzie inny bo prawidlowo 75w80 gl-5
ale niekore katalogi podaja 75w90 gl-5.
ja ogolnie niepotrzebnie olej kupowalem.
wyciagnolem skrzynie do sprzegla, zlalem miedzy czasie stary olej i zalalem nowym, a dopiero puzniej zobaczylem ze w starym oleju kupa opilkow. skrzynia een juz czeka na montarz dzisiaj odebralem graty, sprzeglo wszystkie uszczelniacze do skrzyni, walu, uszczelka miski, guma na magiel. jutro skladam. cholercia same graty to prawie 1/4 wartosci fury. ale co zrobic takie zycie do ladnej a6 c5 2.8 lub 4.2 lub a4 b6 1.8t troche brakuje jeszcze kasy.
diesla juz nie chce bo mlodsze roczniki to same problemy.
na marginesie po zmianie skrzyni na een olej juz idzie inny bo prawidlowo 75w80 gl-5
ale niekore katalogi podaja 75w90 gl-5.
ja ogolnie niepotrzebnie olej kupowalem.
wyciagnolem skrzynie do sprzegla, zlalem miedzy czasie stary olej i zalalem nowym, a dopiero puzniej zobaczylem ze w starym oleju kupa opilkow. skrzynia een juz czeka na montarz dzisiaj odebralem graty, sprzeglo wszystkie uszczelniacze do skrzyni, walu, uszczelka miski, guma na magiel. jutro skladam. cholercia same graty to prawie 1/4 wartosci fury. ale co zrobic takie zycie do ladnej a6 c5 2.8 lub 4.2 lub a4 b6 1.8t troche brakuje jeszcze kasy.
diesla juz nie chce bo mlodsze roczniki to same problemy.