Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9tDI]O co chodzi z tym pierburgiem?

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 04 wrz 2015, 02:07

blisko masz do muniora ,pisz do niego,najbardziej rzeczowo ci odpowie i ogarnie

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 wrz 2015, 07:30

Tomcionerwus pisze: Mam rozumiec ze jakbym miał przeplywke ze wtyczka i kawałkiem kabla, pompe wtryskowa ecu ze wtyczka i kawałekime wiazki to by ktos mi ogarnał ten temat....
Munior by ogarnął
tylko co do przepływki to minimum górna obudowa filtra powietrza od pierburga potrzebna jest,

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 04 wrz 2015, 12:24

Krzysiek 84 pisze:
Tomcionerwus pisze: Mam rozumiec ze jakbym miał przeplywke ze wtyczka i kawałkiem kabla, pompe wtryskowa ecu ze wtyczka i kawałekime wiazki to by ktos mi ogarnał ten temat....
Munior by ogarnął
tylko co do przepływki to minimum górna obudowa filtra powietrza od pierburga potrzebna jest,
dzienki za info. bede powolu zdobywał te czesci aby to przerobic na nowszy i bezawaryjny system... bo to auto ma mi słyszyc wiecznie i bede dalekie trasy jezdził...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 wrz 2015, 08:48

elbula pisze:blisko masz do muniora
Zawiercie -Lublin , kilkaset kilometrów ...nie powiedział bym że to blisko :roll:
Krzysiek 84 pisze:Munior by ogarnął
tylko co do przepływki to minimum górna obudowa filtra powietrza od pierburga potrzebna jest,
Na dzień dzisiejszy z racji zbyt dużej pracochłonności i braku czasu ,nie robię przekładek metodą w wymianą przepływki i przeszczepianiem wtyczek .Zresztą nie ma takiej potrzeby,bo po ostatnich poprawkach softu ,przez Kostrza ,metoda którą robię ,czyli wymiana nastawnika ,mapsensora i specjalnie przystosowanego ECU z pełną diagnostyką ,sterującego nastawnikiem indukcyjnym i pasujacego pod ori wtykę, zapewnia praktycznie takie same osiągi ,jak przy tej skomplikowanej i czasochłonnej wersji przekładki ,czyli ok.110-115 koni na ori wtryskach (na wtryskach z AFN -a, na pewno będzie więcej) ,a przy tym jest prosta ,a co najważniejsze ,nie wymaga przeszczepiania wtyczek .Cała operacja przeróbki na indukcyjny ,trwa ok.godziny .Także jak ktoś chce przekładkę z wymianą przepływomierza i wtyczek ,to na dzień dzisiejszy tą czasochłonną metodą nie robię i raczej robić już nie będę . Robię tylko prostą i szybką metodą ,gdzie nie potrzeba wymieniać przepływomierza ,przeszczepiać wtyczek itd ,bo praktycznie wszystko prucz nastawnika ,mapsensora i ECU ,pozostaje ori

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 05 wrz 2015, 08:59

Munior, nieważne ile kilometrów. Do Ciebie zawsze jest blisko i kilometry nie będą zmarnowane <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl