[b3 1.8] Modyfikacje - SWAP (nierozpoczete - teoria)
- robertas1.8
- Forum Audi 80
- Posty: 436
- Rejestracja: 08 cze 2008, 14:50
- Lokalizacja: slask
Kolego nie świruj bo podejrzewam że nie zawile wiesz o mechanice a się mądrzysz .robertas1.8 pisze:Co to znaczy moc okolo??? Czym to mierzone??? Kalkulatorem??? Jak czytam takie proroctwa to wole isc jednak posluchac tego do kosciola
Jest to seryjna turbina doładowanie jest rzędu 1.3. 1.4 bara , IC frontalny do 400 km wydech 2,5 cala na jednym tłumiku całość z kwasówki nie hamowałem więc przy takim doładowaniu musi być coś koło tych 230 km jak nie rozumiesz co pisze to przyjedź przewiozę Cię moim 1.8 T i może wtedy coś do Ciebie dotrze
- robertas1.8
- Forum Audi 80
- Posty: 436
- Rejestracja: 08 cze 2008, 14:50
- Lokalizacja: slask
No stary, o mechanice nieco wiem... Idac tokiem rozumowania... Wsadziles do b3 silnik 1.8t... Wporzo szacun za ogarniecie... Te silniki maja seryjnie od 150 do 180 hp... spoko, i teraz jak piszesz...Sebandi pisze:Kolego nie świruj bo podejrzewam że nie zawile wiesz o mechanice a się mądrzysz .robertas1.8 pisze:Co to znaczy moc okolo??? Czym to mierzone??? Kalkulatorem??? Jak czytam takie proroctwa to wole isc jednak posluchac tego do kosciola
Jest to seryjna turbina doładowanie jest rzędu 1.3. 1.4 bara , IC frontalny do 400 km wydech 2,5 cala na jednym tłumiku całość z kwasówki nie hamowałem więc przy takim doładowaniu musi być coś koło tych 230 km jak nie rozumiesz co pisze to przyjedź przewiozę Cię moim 1.8 T i może wtedy coś do Ciebie dotrze
-doladowanie 1,3 1,4 bara
-IC do 400hp
-wydech 2,5 cala
Znaczy sie i tu cytat "nie hamowałem więc przy takim doładowaniu musi być coś koło tych 230 km"
wiec samym "dmuchnieciem"i przelotem zwiekszyles moc od 50 do nawet 80 hp w tej najbardziej optymistycznej opcji ???
Moze wedlug Ciebie moja wiedza jest mala... Zrob hamowanie, zapodaj wykresem i wtedy pogadamy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A to doładowanie utrzymuje do 5500obr/min? Widziałem czipy 1.8T 150KM na seryjnym osprzęcie z takim doładowaniem ale takie doładowanie było utrzymywane do 4500obr/min później zmniejszane było do 0,8Bara bo wtryski bo to już koniec możliwości turbo i wtryskiwaczy. Co prawda przy 1,2 bara na niższych obrotach jechało to nieźle tak jakby jechało coś z turbiną która byłaby w stanie utrzymać takie doładowanie do końca.
Przy wydechu zatkanym małą turbiną nawet porządne ciśnienie doładowanie może nie dać pożądanych rezultatów.
Przy wydechu zatkanym małą turbiną nawet porządne ciśnienie doładowanie może nie dać pożądanych rezultatów.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Wtryski są z BEXa, turbo w peaku pompuje 1.5 a przy odcince ma 1bar, jeśli ktoś przerabiał naście takich silników w różnych konfiguracjach nie potrzebuje hamowni do przybliżenia mocy danego setupu.
U mnie w starym AEB było na serii wtryskach i turbinie przy doładowaniu peak 1.1 odcięcie 0.8 zmierzone 195km.
U mnie w starym AEB było na serii wtryskach i turbinie przy doładowaniu peak 1.1 odcięcie 0.8 zmierzone 195km.