Witam
W obudowie filtra powietrza mam jeden niezaślepiony otwór, który połączony jest przewodem do odmy. Wydaje mi się, że coś tam powinno być, tylko co? Byłem na szrocie, znalazłem taką gwiazdę na nóżkach z gumową zaślepką, ale u mnie to ewidentnie nie pasuje, wystaje i się nie trzyma.
Druga sprawa, czy miedzy gaźnikiem a obudową filtra powietrza powinna być jakaś uszczelka? Ściągając obudowę była tam jakaś ala papierowa uszczelka. Tylko, że wcześniej w aucie był LPG więc podejrzewam że to pozostałości po mikserze od gazu.
Z góry dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam
[B3 1.6 PP] Obudowa filtra powietrza
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tam chyba powinna być taka gumka która ma służyć jako zawór zwrotny. Czy coś w tym stylu.Pawelo pisze:Witam
W obudowie filtra powietrza mam jeden niezaślepiony otwór, który połączony jest przewodem do odmy. Wydaje mi się, że coś tam powinno być, tylko co? Byłem na szrocie, znalazłem taką gwiazdę na nóżkach z gumową zaślepką, ale u mnie to ewidentnie nie pasuje, wystaje i się nie trzyma.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Masz zablokowaną strone google? Chodzi o odłączenie odmy i puszenie oparów pod samochód albo puszczenie ich przez domontowany oil catch tank. Oczywiście wejście do filtra powietrza trzeba zaślepić aby nie ciągnęło brudnego powietrza.Pawelo pisze:Nie bardzo orientuje się co to jest ta wolna odma
Powinno bo bez uszczelki może ciągnąć brudne powietrze. Pojeździj trochę w kurzu zdejmij całą obudowę i zobacz czy będą strużki piasku prowadzące do filtra. Chyba że chcesz oszczędzić szlif cylindrów piaskiem to profilaktycznie to uszczelnij silnikonem alby wytnij usczczlekę z grubego papieru.Pawelo pisze:A co z tą uszczelką pod obudową filtra, coś powinno tam być, czy nie? Orientuje się ktoś?