Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] WSADY ECU

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

[B4 1.9 1Z] WSADY ECU

Post autor: pukacinio » 06 wrz 2015, 14:52

Witam.
Jest szansa wyciągnąć coś więcej i ile z 8bit z wtryskami 216 ?
Katalizator wycięty, przelot 2", wtryski 216. Podejmie się ktoś zmodyfikowania moich wsadów pod wtryski 216 ? komp to 8A0 907 401 B

Dzięki za odpowiedz <piwo>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Re: WSADY ECU

Post autor: Krzysiek 84 » 06 wrz 2015, 15:16

pukacinio pisze:Podejmie się ktoś zmodyfikowania moich wsadów pod wtryski 216 ? komp to 8A0 907 401 B
MUNIOR

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 wrz 2015, 15:39

pukacinio pisze:Jest szansa wyciągnąć coś więcej i ile z 8bit z wtryskami 216 ?
Katalizator wycięty, przelot 2", wtryski 216. Podejmie się ktoś zmodyfikowania moich wsadów pod wtryski 216 ? komp to 8A0 907 401 B
8 bit to mają sterowniki na "pierburgach" .Staruszek 401B nie ma nawet 8 bit ,tylko połowę czyli 4 bity ;-) ...a wyciągnąć można samym programem na ori wtryskach ok.110-115 koni .Przy 216 nie opanujesz dymu ,szczególnie" z dołu ",zanim się ospała T2 rozkręci ,bo twój sterownik,nawet po tuningu "obsługuje '' doładowanie do max 1bara ...wiec przy 216 tkach ,przydał by sie jakiś mechaniczny" wynalazek" do regulacji cisnienia doładowania,który podciągnął by doładowanie do ok.1,2-1,3 bara.Można się też pobawić w oszukanie ori mapsensora ,tak zeby "widział " mniejsze doładowanie ,niż jest rzeczywiście ,ale to już dla "obytych " w temacie ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 06 wrz 2015, 15:52


Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 07 wrz 2015, 20:14

Dymienie jest bardzo duże ale mi to nie przeszkadza o ile się coś od tego nie zesra.
Czy jest jakiś lepszy sterownik czy zostaje tylko zmiana wiązki i wszystkiego co za tym idzie (nastawnik, przepływka etc.)
O tych 4 bitach to bym nawet nie pomyślał :oops:
Manual boost controller do ogarnięcia. 8-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 wrz 2015, 20:31

pukacinio pisze:Dymienie jest bardzo duże ale mi to nie przeszkadza
Tobie moze nie ,ale jak znajdzie się za tobą takie auto z niebieskimi "kogutami '' na dachu ,to mozesz być pewien że im się nie spodoba , zatrzymają ci dowodzik rejestracyjny i wyślą na "badania techniczne '' ;-) Także w przypadku twojego auta ze starszym i trochę ograniczonym sterownikiem ,wtryski 216tki nie są najlepszym pomysłem.Podejrzewam że lepiej ( a do tego bez zbytnio większego niż ori zadymienia ) sprawował by ci się zestaw wtryski 205 i tuningowany sterownik .Bo z tego co piszesz ,to masz za sobą zasłonę dymną ,a to świadczy o tym że paliwo przy tak dużych wtryskach i tak nie jest spalone do końca ,czyli efektywnie ...tak wiec teraz auto nie dość że pali zauwazalnie wiecej ,to i tak nie jedzie choćby tak jak by mogło jechac na ori wtryskach i tuningowym programie ,gdzie spalanie i zadymienie ,jest praktycznie bez zauważalnych zmian
pukacinio pisze:Czy jest jakiś lepszy sterownik
Do twojego nastawnika potencjometrycznego,nie występuje w przyrodzie inny sterownik

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 07 wrz 2015, 21:13

Rozumiem ale nie będę się cofał w tył.
Więc żadne programy tylko migracja na 16 bit ? Mam kompa z afn 0281001656, powinien działać w 1z czyż nie ?
A czy jeśli dorwałbym wiązke afn i zamontował kompa w komorze silnika to zda to test ? bo z wiązkami z pierburga lipnie na allegro.
Czy są jeszcze jakieś problemy z wiązka afn ?

MUNIOR lece ci flaszke! Wysztko mi rozjaśniasz <piwo>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 wrz 2015, 22:01

pukacinio pisze:Więc żadne programy tylko migracja na 16 bit ?
Tak jak mówiłem <ok> Program można zrobić do twojego sterownika ,tylko musisz ''ręcznie " podciągnąć doładowanie ,za pomocą MBC .Komputer z AFN ,steruje zmienną geometrią ,więc do sterownia turbo na WG sie nie nadaje .Na zmianę wiązki ,szczególnie z AFN-a ,się nie porywaj ,bo polegniesz :roll: Jak już chcesz wymieniać wiązkę ,to tylko z takiej samej 80 tki na pierburgu

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 07 wrz 2015, 22:23

Ale jeśli chce wymienic pompe 11 afn, przeplywka, komp, turbo to dalej wiazka afn jest zła i musi byc ta z pierburga?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 wrz 2015, 23:02

pukacinio pisze:Ale jeśli chce wymienic pompe 11 afn
AFN ,nigdy nie miał pompy 11 8-)
pukacinio pisze:przeplywka, komp, turbo to dalej wiazka afn jest zła i musi byc ta z pierburga?
Wymieniaj ,w sumie nie ma rzeczy nie możliwych ,szczególnie w wieku 20 lat ;-) Tylko nie zapomnij opisac jak Ci poszło 8-)

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 07 wrz 2015, 23:14

Nie mówię o seryjnej.

Pytam tylko a nie mówię ze to robię :roll:

I wychodzi na to że nic sie nie da :-P

Jakoś to bedzie i wszystko sie ogarnie powoli 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl