Witam.
Mam problem z podpięciem sygnału spalania. Na BC wyświetla się tylko czas jazdy oraz ilosc kilometrów na ile mi starczy paliwa w baku. Testowałem dwa moduły (jeden BC i jeden MC/BC) kilka liczników i na każdym z nich sytuacja wygląda tak samo. Co do żółtego przewodu który odpowiada za sygnał spalania. Poprowadziłem go z komputera jednak sygnał ten powinien się znajdować w pinie 31 (Sterownik Motronic) a w moim przypadku żółty przewód wpięty jest w numer 32 (Dołączone zdjęcie). Mierzyłem na nim napięcie i wynosi odpowiednio 0,2V na wolnych obrotach, 0.54V przy 3 tys. oraz 0,87V przy 4 tys. Co może być nie tak?
[ Dodano: 2015-09-09, 18:48 ]
No i zrobiłem. Tak jak myślałem problem był nie w sygnale spalania a prędkości. (Poprawność sygnału spalania sprawdza się w trzymając na manetce reset i w dol na zapłonie, brak F znaczy ze jest ok.) Otóż rozwiązanie jest dość niecodzienne... Odcięcie niebiesko-białego kabla z niebieskiej kostki. Tego pod którego podpina się wyświetlacz temperatury zewnętrznej. Ten kabel chyba ma iść do tempomatu którego nie mam... Czy może on tak pozostać ?
[B4 2.0 ABT] Pomoc z podpięciem sygnału spalania
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Pewnie jest zwarty gdzieś do masy (np. przy radiu). Czasem idzie też do sterownika silnika. Niektóre sterowniki np. nie zmniejszają obrotów biegu jałowego tak szybko jak wrzuci się na luz przy dużej prędkości. W TDI też jest ważny. Musisz zobaczyć czy coś się zmieni podczas jazdy.nemonic pisze:Odcięcie niebiesko-białego kabla z niebieskiej kostki. Tego pod którego podpina się wyświetlacz temperatury zewnętrznej. Ten kabel chyba ma iść do tempomatu którego nie mam... Czy może on tak pozostać ?