[B3/B4] Obrotomierz wariuje jak jest zimno...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4734
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Gdzieś na forum był opis, trzeba kupić potencjometr 30K i wlutować w odpowienie miejsce i później tylko wyregulować.
EDIT znalazłem:
Opis przeróbki zaczyna się na końcu 5 strony.
I najlepiej przełóż sobie mini-checka ze starego licznika bo na tym od TDI może się zapalać kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach.
EDIT 2
A i jeszcze jedna ważna rzecz to da się zrobić tylko w liczniku VDO, jeśli masz UN4 to go nie przerobisz.
EDIT znalazłem:
Opis przeróbki zaczyna się na końcu 5 strony.
I najlepiej przełóż sobie mini-checka ze starego licznika bo na tym od TDI może się zapalać kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach.
EDIT 2
A i jeszcze jedna ważna rzecz to da się zrobić tylko w liczniku VDO, jeśli masz UN4 to go nie przerobisz.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2015, 22:38 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
ok dziękuje Ci bardzo za pomoc, mam nadzieję, że rozmowa przyda się również innym
Wszystko zrobione, podziękowania dla "maciek889" za pomoc, to że kupiłem licznik od TDI zawęziło pracę do przylutowania 2 kabelków, potencjometr kupiłem 20k wystarczył, różnica do 21 czy 30k jest taka że więcej trzeba obrócić aby ustawić obroty, ustawiłem ok 900 na jałowym i na 2 biegu przy 30km/h ok 1800-1900, nie idealnie jak fabrycznie ale zawsze coś
Koszty 80zł licznik od TDI + 3,5zł potencjometr. Potwierdzam mini-chec przełożyć od TD zamiast tego od TDI gdyż ten od TDI świeci kontrola od ciśnienia oleju na niskich obrotach i piszczy.
Wszystko zrobione, podziękowania dla "maciek889" za pomoc, to że kupiłem licznik od TDI zawęziło pracę do przylutowania 2 kabelków, potencjometr kupiłem 20k wystarczył, różnica do 21 czy 30k jest taka że więcej trzeba obrócić aby ustawić obroty, ustawiłem ok 900 na jałowym i na 2 biegu przy 30km/h ok 1800-1900, nie idealnie jak fabrycznie ale zawsze coś
Koszty 80zł licznik od TDI + 3,5zł potencjometr. Potwierdzam mini-chec przełożyć od TD zamiast tego od TDI gdyż ten od TDI świeci kontrola od ciśnienia oleju na niskich obrotach i piszczy.