Witam posiadam audi od pół roku gdy je kupiłem nie chodziło na benzynie tylko na samym gazie. Postanowiłem naprawić ten problem audi stało u mechanika tydzień czasu i niestety nie zostało naprawione mechanik powiedział że nie dochodzi zasilanie na wtrysk później powiedział że do czego się nie dotknie nic nie ma zasilania co jest związane z benzyną jeszcze powiedział że komputer siadł i sterowniki bo odpalił ale raz dostaje za bogatą mieszankę i go zalewa a raz za mało potem powiedział że ten samochód nigdy nie będzie chodził na benzynie wiec postanowiłem tutaj napisać może ktoś z was też miał ten problem ??? Z góry dzięki Pozdrawiam Piotrek
P.S. Gdy przekręci się kluczykiem na zapłon słychać pracę pompki paliwa więc pompka działa.
[B4 2.0 ABT] Brak iskry, nie odpala.. oraz inne problemy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Wg. mnie powinieneś pojechać do elektromechanika bo jakby komputer wysiadł to by też zapłonu nie było i na gazie też by nie jeździł. A jeśli ten mechanik nie potrafi zdiagnozować czegoś tak starego i popularnego jak jeden z pierwszych monowtrysków boscha to już słów brak.ketnA1997 pisze: jeszcze powiedział że komputer siadł i sterowniki bo odpalił ale raz dostaje za bogatą mieszankę i go zalewa
Do tego jeśli samochód jeździł tylko na gazie to dobrze by było przed użyciem benzyny odłączyć akumulator na 15 minut bo pewnie sterownik benzyny nauczył się złej adaptacji.
Zobacz czy wtryskiwacz podaje paliwo.
Zobacz czy też paliwo wychodzi z wtrysku - odkręć przewód paliwowy oznaczony wychodzącą strzałką od obudowy wtrysku (musisz zdjąć całą obudowę filtra powietrza). Jeśli będzie leciało paliwo z wtrysku w momencie gdy pompka paliwa pracuje to znaczy że ciśnienie paliwa na 90% jest dobre.
B4 2.0 90KM Bardzo ciężko pali
Gdy moje kochane audi 3 dni temu wróciło od mechanika który nic nie zrobił a stało tydzień tylko strasznie zepsuł jest źle...
Gdy wsiadłem i odpaliłem z popychu u mechanika od razu obroty wskoczyły na 2tyś przypomnę że zanim zaprowadziłem go obroty nigdy nie falowały cały czas stały na 1tyś pytam sie go co jest a on że nic nie robił z obrotami no to ok przekręciłem w mieszalniku do przodu i się wyregulowały na 1.1tyś teraz jest tak że obroty idą w górę na 1.5tyś później opadają poniżej 1tyś i gaśnie na postoju czasem są w górze a czasem spadają i muszę trzymać na gazie żeby nie zgasł gdy mocniej skręcę na zakręcie lub na rondzie od razu gaśnie bardzo ciężko odpala a wczoraj zmieniłem rozrusznik i nowy akumulator żeby odpalić muszę go męczyć 20 sekund a kręci tak że mało silnika nie wyrwie znalazłem jeszcze dziś jakieś dwa kable ucięte widać że świeże jak i również od kostki do gaźnika też jakieś dwa kable niebieskie ucięte. W ogóle nie trzyma obrotów. Wczoraj jak odpiąłem zasilanie na pół dnia żeby zresetować komputer to zapalił pięć razy pod rząd bez problemu. Jeździłem bez problemu pół roku raz do mechanika poszedł i teraz jest męczarnia a nie jazda A tutaj daję link żeby pokazać jak cięzko pali Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-08-01, 20:00 ]
http://megawrzuta.pl/download/60ad0df56 ... a985f.html
Gdy wsiadłem i odpaliłem z popychu u mechanika od razu obroty wskoczyły na 2tyś przypomnę że zanim zaprowadziłem go obroty nigdy nie falowały cały czas stały na 1tyś pytam sie go co jest a on że nic nie robił z obrotami no to ok przekręciłem w mieszalniku do przodu i się wyregulowały na 1.1tyś teraz jest tak że obroty idą w górę na 1.5tyś później opadają poniżej 1tyś i gaśnie na postoju czasem są w górze a czasem spadają i muszę trzymać na gazie żeby nie zgasł gdy mocniej skręcę na zakręcie lub na rondzie od razu gaśnie bardzo ciężko odpala a wczoraj zmieniłem rozrusznik i nowy akumulator żeby odpalić muszę go męczyć 20 sekund a kręci tak że mało silnika nie wyrwie znalazłem jeszcze dziś jakieś dwa kable ucięte widać że świeże jak i również od kostki do gaźnika też jakieś dwa kable niebieskie ucięte. W ogóle nie trzyma obrotów. Wczoraj jak odpiąłem zasilanie na pół dnia żeby zresetować komputer to zapalił pięć razy pod rząd bez problemu. Jeździłem bez problemu pół roku raz do mechanika poszedł i teraz jest męczarnia a nie jazda A tutaj daję link żeby pokazać jak cięzko pali Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-08-01, 20:00 ]
http://megawrzuta.pl/download/60ad0df56 ... a985f.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak skręciłeś mieszankę aby zdławić obroty to nie dziw się że gorzej odpala. To tak jakbyś jadąc na rowerze po równej drodze stwierdził, że jedziesz za szybko i zamiast słabiej pedałować wcisnął hamulec a później się dziwił że jazda na rowerze taka męcząca.
A a te dwa ucięte kable to zdjęcie tyle mówi żebyś pokazał gdzie prowadzą.
Są w okolicy mocowania akumulatora to może być odcięcie benzyny co może tłumaczyć dlaczego nie chodzi na benzynie, albo wpięcie instalacji lpg w sondę lambda.
Możesz na szybko zdrutować w taki sposób:
Ustaw mieszankę jak wcześniej aby silnik miał najwyższe obroty (czyli skład mieszki optymalny). Przy tych wysokich obrotach odłącz wtyczkę od TPSu, wtedy obroty spadną jak złapią takie jak trzeba szybko odłącz wtyczkę od "krokowca" i takie powinny zostać. Możesz podłączyć TPS spowrotem.
Abyś za chwilę nie pytać która wtyczka jest od czego to opis w załącznuku
Możesz też zobaczyć małą żarówką max 5Watową czy na 2 o 3 pinie wtyczki wtrysku (na wtyczce nie gnieździe) będzie migać gdy będzie próbował odpalić na benzynie.
Do odpalania na gazie gdy sterownik otwiera elektrozawory (stuknięcie pod maską po włączeniu zapłonu) najlepiej włączyć i wyłączyć zapłon kilka razy to wtedy pójdzie lepsza dawka startowa i lepie odpali bez chechłania rozrusznikiem.
A a te dwa ucięte kable to zdjęcie tyle mówi żebyś pokazał gdzie prowadzą.
Są w okolicy mocowania akumulatora to może być odcięcie benzyny co może tłumaczyć dlaczego nie chodzi na benzynie, albo wpięcie instalacji lpg w sondę lambda.
Możesz na szybko zdrutować w taki sposób:
Ustaw mieszankę jak wcześniej aby silnik miał najwyższe obroty (czyli skład mieszki optymalny). Przy tych wysokich obrotach odłącz wtyczkę od TPSu, wtedy obroty spadną jak złapią takie jak trzeba szybko odłącz wtyczkę od "krokowca" i takie powinny zostać. Możesz podłączyć TPS spowrotem.
Abyś za chwilę nie pytać która wtyczka jest od czego to opis w załącznuku
Możesz też zobaczyć małą żarówką max 5Watową czy na 2 o 3 pinie wtyczki wtrysku (na wtyczce nie gnieździe) będzie migać gdy będzie próbował odpalić na benzynie.
Do odpalania na gazie gdy sterownik otwiera elektrozawory (stuknięcie pod maską po włączeniu zapłonu) najlepiej włączyć i wyłączyć zapłon kilka razy to wtedy pójdzie lepsza dawka startowa i lepie odpali bez chechłania rozrusznikiem.
[B4 2.0 ABT] Brak iskry, nie odpala.. oraz inne problemy.
Witam teraz już potrzebuję waszej wiedzy i porad..
2-3 miesiące temu zakupiłem 80tke i powoli zaczyna wszystko wychodzić
Do sedna..
Na cewce iskra jest lecz brak iskry na świecy. Kopułka i palec wymieniony (kable na 70% dobrze podłączone)
Objawy jakie zauważyłem po zakupie..
- co jakiś czas obroty się blokują na 3tyś.
- dziwne "stukanie" od 2,5-3tyś obrotów
- podczas jazdy 2x mi zgasł
Co do iskry itd.. Zaczęło się od bezpieczników, znalazłem temat z rozpiską skrzynki u mnie bodajże brakowało dwóch bezpieczników więc wsadziliśmy.. powymienialiśmy też jakieś stare. Próbuję wracać do domu i..? No właśnie i co się stało?
Druga sprawa to posiadam jakiś guziczek od immobilizer z tyłu pod popielniczką. Ktoś miał takie bajery? Po dłuższym przytrzymaniu jest tylko *biip* i tyle.. Nadal nie chce odpalić.
Czy jest opcja "ręcznego" odłączenia immo?
Również ruszaliśmy 2 bezpieczniki pod kierownicą... oo własnie! Zanim ruszaliśmy bezpieczniki miałem z tyłu 1 światło postojowe lewe oraz o ile się nie mylę lewe światło stop. Po wymianie bezpieczników odzyskałem światła postojowe lecz stop totalnie się stracił.. nie dochodzi w ogóle prąd a żarówki są sprawdzone a nawet włożone nowe..
2-3 miesiące temu zakupiłem 80tke i powoli zaczyna wszystko wychodzić
Do sedna..
Na cewce iskra jest lecz brak iskry na świecy. Kopułka i palec wymieniony (kable na 70% dobrze podłączone)
Objawy jakie zauważyłem po zakupie..
- co jakiś czas obroty się blokują na 3tyś.
- dziwne "stukanie" od 2,5-3tyś obrotów
- podczas jazdy 2x mi zgasł
Co do iskry itd.. Zaczęło się od bezpieczników, znalazłem temat z rozpiską skrzynki u mnie bodajże brakowało dwóch bezpieczników więc wsadziliśmy.. powymienialiśmy też jakieś stare. Próbuję wracać do domu i..? No właśnie i co się stało?
Druga sprawa to posiadam jakiś guziczek od immobilizer z tyłu pod popielniczką. Ktoś miał takie bajery? Po dłuższym przytrzymaniu jest tylko *biip* i tyle.. Nadal nie chce odpalić.
Czy jest opcja "ręcznego" odłączenia immo?
Również ruszaliśmy 2 bezpieczniki pod kierownicą... oo własnie! Zanim ruszaliśmy bezpieczniki miałem z tyłu 1 światło postojowe lewe oraz o ile się nie mylę lewe światło stop. Po wymianie bezpieczników odzyskałem światła postojowe lecz stop totalnie się stracił.. nie dochodzi w ogóle prąd a żarówki są sprawdzone a nawet włożone nowe..