Witam kolegów forumowiczów. Nie wiem czy dobrze umieściłem temat, ponieważ nie wiem czego konkretnie dotyczy, jednak zawieszenia na pewno. W razie czego proszę o przeniesienie go i z góry przepraszam
Mam następujący problem ze swoją Audi. Jadąc samochodem po puszczeniu kierownicy po prostu go ściąga. Co najlepsze na ulicy ściaga go w prawo, ale również na lewo potrafi gdy jadę po drodze nieasfaltowej. Robiłem tydzień temu przegląd, przechodzi bez zająknięcia diagnosta był w szoku oglądając samochód. Oprócz tego wszystkie części zawieszenia i nie tylko są nowe, auto kupione od fanatyka nawet kolumny i zaciski malowane są proszkowo samochód doinwestowany na maxa. Jednak jadąc samochodem trzeba oporować kierownicą w lewo żeby jechał prosto i doraźnie to czuć. Skręcając w prawo przychodzi to łatwo, precyzyjnie i lekko. Skręcając w lewo czuć opór - nie robi się tego tak przyjemnie jak skręcając w prawo.
Pojechałem więc na inną stację i amory przód wyszły 80% L i 82% P. Oryginały BOGE. Z tyłu są Sachsy Super Touring gazówki i jeden jest lekko wylany co wcześniej na przeglądzie nie wyszło. Na lewym tylnym jest 40%, a na prawym tylnym 61%, dodatkowo diagnostka wykrył że jakiś drążek czy tam końcówka z tyłu "jeszcze może być, ale nadaje się do wymiany".
Dodam jeszcze, że jadąc 50-60km/h nie czuć tak tego, ale powyżej tej prędkości problem się nasila, a w zakrętach autem buja jak łodką (tył samochodu).
Mało tego z przodu samochód siedzi ładnie jak na 90tkę przystało, a z tyłu jest straszna koza, że aż mi się odechciewa patrzeć. Amory są niesprawne, więc powinny usiąść a tu jest koza. Dlaczego tak jest? Czy Jamexy -35/-40mm rozwiązały by ten problem?
DOŁĄCZAM ZDJĘCIA ABYŚCIE MOGLI ZOBACZYĆ JAK TO Z TYŁU WYGLĄDA. Opony to 195/60/14 felgi 6J są z 2007roku. Może to przez nie?
http://zapodaj.net/0caf99f9a211d.jpg.html
http://zapodaj.net/96a493deda913.jpg.html
http://zapodaj.net/895208d58434c.jpg.html
http://zapodaj.net/1385c3337f57c.jpg.html
SZANUJĘ MARKĘ AUDI, SZANUJĘ KULTOWY MODEL 90 B3, CHCĘ NAPRAWIĆ TĄ USTERKĘ I ODDAĆ NALEŻYTY SZACUNEK TEMU KLASYKOWI. POMÓŻCIE KOLEDZY WOLĘ POSŁUCHAĆ FANATYKÓW MARKI I NAPRAWIĆ TO SAM NIŻ WYDAWAĆ PIENIĄDZE NA WARSZTATY
[90 B3 2.3NG 98kW;90r] Okropny problem z zawieszeniem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 29 maja 2014, 19:25
- Lokalizacja: Lublin
Jeszcze nigdy nie widziałem, żeby tak wysoko stała B3 szczególnie z NG. Amory będą miały wpływ na to, że Ci auto strasznie pływa a nie na to jak leży. Sprężyny na pewno masz wsadzone źle albo z innego auta na siłę ktoś wsadził bo to niemożliwe by tak wysoko stała... Od tyłu by trzeba było zacząć, zrobić tak, żeby było prawidłowo i później zobaczyć czy coś się zmieniło ze ściąganiem w lewo czy tam prawo. Ps. U mnie w NG przy oponie 195/55/15 7J opona z tyłu jest prawie na równi z karoserią. U Ciebie jest przepaść z 10CM ;o
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 29 maja 2014, 19:25
- Lokalizacja: Lublin
Pieter jaki krzyk, o co chodzi?
spnsr ja też nie widziałem. wcześniej miałem NG rozklekotanego trupa 175/14 na gazie gdzie poprzedni właściciel oleju 8 lat nie zmieniał i nawet takie padło siedziało lepiej niż ten
Mogli byście koledzy wobec tego polecić mi jakieś sprężyny obniżające? Jakiej firmy kupić Jamexy -35mm/-40mm mogą być czy lipa?
ewentualnie jakie? nie odsyłajcie mnie to innych tematów bo się nie znam na tym
i teraz następne pytanie jak ja obniżę przód ?(i tak jest nisko). Wystarczy wymienić sam tył czy trzeba montować cały kit na tył i przód?
i jeszcze jedno. jak ktoś ma dobre używki jakichś tam sprężyn to chętnie odkupię, nie muszą być nowe bo nie urazi to mojej dumy
[ Dodano: 2015-09-08, 07:21 ]
Ewentualnie może jest ktoś z Lublina lub okolic i zobaczył by autko na żywo coś doradził to chętnie się umówię w tym celu
[ Dodano: 2015-09-08, 08:20 ]
Dobra. Zmierzyłem prześwit. Z tyłu jest 10cm od nadkola. Z przodu 6cm
spnsr ja też nie widziałem. wcześniej miałem NG rozklekotanego trupa 175/14 na gazie gdzie poprzedni właściciel oleju 8 lat nie zmieniał i nawet takie padło siedziało lepiej niż ten
Mogli byście koledzy wobec tego polecić mi jakieś sprężyny obniżające? Jakiej firmy kupić Jamexy -35mm/-40mm mogą być czy lipa?
ewentualnie jakie? nie odsyłajcie mnie to innych tematów bo się nie znam na tym
i teraz następne pytanie jak ja obniżę przód ?(i tak jest nisko). Wystarczy wymienić sam tył czy trzeba montować cały kit na tył i przód?
i jeszcze jedno. jak ktoś ma dobre używki jakichś tam sprężyn to chętnie odkupię, nie muszą być nowe bo nie urazi to mojej dumy
[ Dodano: 2015-09-08, 07:21 ]
Ewentualnie może jest ktoś z Lublina lub okolic i zobaczył by autko na żywo coś doradził to chętnie się umówię w tym celu
[ Dodano: 2015-09-08, 08:20 ]
Dobra. Zmierzyłem prześwit. Z tyłu jest 10cm od nadkola. Z przodu 6cm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 29 maja 2014, 19:25
- Lokalizacja: Lublin
Chłopaki czy to dobra cena za te sprężyny?
http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-j ... 57221.html
a może ktoś ma na sprzedaż -40mm do Audi 90 b3 ?
[ Dodano: 2015-09-17, 16:14 ]
Już wiem jaki był problem. Z tyłu są zamontowane amortyzatory gazowe Sachs z Audi Coupe B2 GT z silnikiem PV 107km. Wczoraj włożyłem Jamexy -40mm na tył i dopiero teraz auto wygląda na serię. W B3 talerzyk sprężyny na pewno musi być w innym miejscu i na seryjnej sprężynie + amory B3 było by to samo co teraz na -40mm i te amory. Więc muszę jeszcze dokupić amortyzatory do tyłu normalne Sachsy B3 i z przodu dać -40mm bo zależy jak się ustawi auto teraz z przodu jest lekka różnica opona/nadkole w porównaniu do tyłu auto leciutko wyżej tak mi się wydaje.
To się dowiedziałem przy okazji demontażu sprężyn
Link do amorków B3 (szukałem po numerach)
http://autowanda.pl/?page=catalog/produ ... t=0&sort=1
[ Dodano: 2015-09-19, 17:48 ]
Problem rozwiązany. W najbliższym czasie amorki tył do zakupu zostają. Temat uważam za rozwiązany i wyczerpany. Dziękuję za wskazówki i zgłaszam do zamknięcia
http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-j ... 57221.html
a może ktoś ma na sprzedaż -40mm do Audi 90 b3 ?
[ Dodano: 2015-09-17, 16:14 ]
Już wiem jaki był problem. Z tyłu są zamontowane amortyzatory gazowe Sachs z Audi Coupe B2 GT z silnikiem PV 107km. Wczoraj włożyłem Jamexy -40mm na tył i dopiero teraz auto wygląda na serię. W B3 talerzyk sprężyny na pewno musi być w innym miejscu i na seryjnej sprężynie + amory B3 było by to samo co teraz na -40mm i te amory. Więc muszę jeszcze dokupić amortyzatory do tyłu normalne Sachsy B3 i z przodu dać -40mm bo zależy jak się ustawi auto teraz z przodu jest lekka różnica opona/nadkole w porównaniu do tyłu auto leciutko wyżej tak mi się wydaje.
To się dowiedziałem przy okazji demontażu sprężyn
Link do amorków B3 (szukałem po numerach)
http://autowanda.pl/?page=catalog/produ ... t=0&sort=1
[ Dodano: 2015-09-19, 17:48 ]
Problem rozwiązany. W najbliższym czasie amorki tył do zakupu zostają. Temat uważam za rozwiązany i wyczerpany. Dziękuję za wskazówki i zgłaszam do zamknięcia