Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Pierścienie czy uszczelniacze?

Wszystko co tyczy się silników V6
viper370
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 21 paź 2009, 16:41

Post autor: viper370 » 05 sie 2015, 20:15

Widać mimo osłony ściankę pokrywy zaworów, jak nie zapomnę to cykne foto.
Ile dolewam? To zależy od stylu jazdy i szczerze to przestałem liczyć bo już mam dość, ale coś litr na 2000 tys

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 sie 2015, 23:11

To nie ma tragedii :lol: , silniki TFSI z Audi/VW z okolicy 2010 potrafią brać 2litry na 1000km przy przebiegu poniżej 100tys. km. Wsadzili nietypowe pierścienie olejowe aby nie było zamienników do tego zrobili je zbyt słabe i takie są efekty.

qmulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 wrz 2015, 23:06

Post autor: qmulus » 20 wrz 2015, 18:33

Witam. Mam ostatnio problem z silnikiem. Kupilem auto ktore troche jezdzilo duzo stalo. B4 2.8 z przebiegiem oryginalnym 150 ty. auto wyglada naprawde kosmicznie zero uszkodzen zadnych napraw lakierniczo blacharskich pelna ksiazka serwisowa. problem jest z cylindrem ( stojac przodem do auta pierwszy od strony kierowcy) na ktorym jest kompresja 6 barow. wszytskie inne pomierzylem jest ok. pytanie co z tym zrobic. zaczac od nalania nafty na noc?
swiece w aucie wygladaly tragicznie a z tego ostatniego cylindra jest w zalaczniku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl