Zielona 80-tka, 1Z 94'
- michal.jurzak
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 lip 2015, 22:23
- Lokalizacja: Bielsko
Zielona 80-tka, 1Z 94'
Witam
Chciałbym wam przedstawić mój pierwszy samochód
Każdy już jako dziecko o czymś marzy, moim był zakup Audi 80
To teraz trochę o samym autku:
Kupione 26 czerwca 2015 r. Jest to najzwyklejsze 80 B4, z 1994 roku, z silnikiem (1Z) 1.9 TDI 90 KM, na osprzęcie boscha, w pięknym butelkowo zielonym odcieniu Autko jeździ w Polsce od 2006 roku, sprowadzone z Niemiec, od sprowadzenia do dziś jeździ tylko na Śląsku.
Wyposażenie w czasie kupna:
-centralny zamek
-immobilizer
-ABS
-wspomaganie kierownicy
-elektryczny szyberdach
-lotka z 3 światłem stopu
-manualne lusterka
-4 szyby manualne
-elektryczna regulacja lamp
-podświetlenie silnika
-oryginalne radio Audi Beta i 2x głośniki w desce
-tarcze hamulcowe z tyłu
-licznik z dużym zegarem zamiast obrotomierza
Elementy zmienione przeze mnie:
-elektryczne przednie szyby
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-radio cd/aux/usb plus 4 głośniki
-zegary z obrotomierzem
-skórzana kierownica
-podświetlenie bagażnika ledowe
-tunel z schowkiem na kasety
-dodatkowe zegary (volty/ciśnienie/temp)
-kierunki z 80 b3
-listwy z v6 plus halogeny i kierunki w zderzak
-hamulce przód wentylowane z 2.6 v6
-emblemat w deske "comfort edition"
-podświetlane rączki
-odchudzone kratki głośników w desce
-wygłuszenie klapy bagażnika ori b4
-podłokietnik przedni z a6 c4
-boczki tył polift
-zagłówki tylne polift składane
-pas tylni środkowy zwijany polift
-lusterko środkowe polift
Od początku szukania wymarzonej B4 skupiłem się na dwóch rzeczach:
Musi być w dieslu oraz w dobrym stanie blacharskim
Nie zależało mi na skórze, klimatyzacji, elektrycznych szybach i lusterkach bo to można zawsze dołożyć. Najważniejsza była nie bita buda oraz zdrowy silnik. Myślę że mi się trafiło, lakier jak na tyle lat to dobrze się trzyma, podłoga bez dziur, lakierowana była na pewno maska, oraz kiedyś było jakieś zdarzenie z lewej tylnej strony (całe auto mierzone miernikiem) A poza tym brak jakiejś inwencji blacharzy, nierównych spawów, kitu itd. To teraz trochę o silniku, jest dosyć żwawy (jeździłem dwoma innymi 80-tkami z tym samym silnikiem), turbinka sprawna, nie kopci zbytnio, równo pracuje
Teraz trochę o minusach
1.
Centralny zamek:
Na początek do roboty był bo były problemy przy tankowaniu (wlew nie chciał się otworzyć) okazało się ze problemem są "zimne luty" na płytce sterującej pompą od centralnego zamka, wystarczyło poprawić i działa jak należy
ZROBIONE
2.
Szyberdach:
po paru dniach się zaciął i nie chciał się zamknąć.. na szczęście wysunął się taki bolec trzymający zębatkę przy silniczku od szyberdachu, wystarczyło go wsunąć, nakleić nowy kawałek pianki (ma za zadanie dociskać ten bolec) na osłonę całego mechanizmu i działa jak należy.
ZROBIONE
3.
Audio:
Oryginalne głośniki (strasznie trzeszczały) oraz radio (zepsuty potencjometr) miały już swoje lata więc nadszedł czas je zmienić, wybór padł na:
-2 x JBL CS742 100mm 90W (idalnie się zmieściły w miejsce starych na desce, przykryte oryginalną kratką)
-2 x JBL CS769 ELIPSY 6x9" 210W (zamontowane w tylnej półce i przykryte dyskretnymi kratkami, żeby nie rzucały się za bardzo w oczy)
-oraz radyjko JVC KD-R851 BT (4x50w, CD, AUX, USB, bluetooth, zestaw głośnomówiący z mikrofonem, no i czerwone podświetlenie co też było ważne przy zakupie, aby pasowało do reszty )
Razem ten zestaw daję rady, czysty dźwięk, oraz duża wygoda, telefon łączy się z radiem przez bluetooth, odbieram połączenia na radiu, słucham muzyki z telefonu, zero kabelków
ZROBIONE
4.
Hamulce:
Przednie były wymieniane przed poprzedniego właściciela ale tylnych nie ma w ogóle, klocki zdarte do tego stopnia, że zaciski potrzebują regeneracji, całkowity brak hamulca ręcznego.
ZROBIONE
5.
Wspomaganie:
Do wymiany pasek od wspomagania bo jest rozszarpany oraz piszczy, poszedł przez niego uszczelniacz od pompy, cieknie z pompy wspomagania i ogólnie jest to do roboty..
ZROBIONE
6.
Lampa tylna:
klosz lewej tylnej lampy jest do wymiany, nie dość ze jako jedyny na całym aucie jest zamiennikiem to jeszcze jest pękniety i dziurawy. Kupiłem już oryginalną używaną w świetnym stanie tylko czeka na zamontowanie.
ZROBIONE
7.
Tunel środkowy:
Koło dźwigni hamulca ręcznego jest taki spory "wżer" jakby ktoś rozlał tam silny rozpuszczalnik czy coś, nie wygląda to estetycznie i każdy o to pyta: "a co tu się stało", a ja "takie już było jak kupiłem", kupiłem już inny tunel z schowkiem na kasety w ładnym stanie, czeka na montaż.
ZROBIONE
8.
Korbka:
Nie wiem jak ktoś to zrobił ale jest urwana w połowie, używana kosztowała 10 zł i czeka na montaż.
ZROBIONE
9.
Kluczyk:
Oryginalny Kluczyk Audi z wbudowaną lampką, nie działała oczywiście, więc kupiłem żarówkę, baterię, rozebrałem, przeczyściłem styki, złożyłem i cieszy oko za każdym razem gdy wieczorem szukam stacyjki
ZROBIONE
10.
Kratka:
Przedni zderzak nie posiada prawej dolnej kratki, zastanawiam się czy nie kupić kompletu nowych zamienników bo reszta kratek po prostu już "nie wygląda".
ZROBIONE
11.
Koła:
Oryginalne 15', Ronale, 5 sztuk, już błagają o regeneracje, masa ciężarków, odchodzący lakier, różnej długości wentyle, uszczerbione ranty oraz brak oryginalnych dekielków (kupione), czas zrobił z tymi felgami swoje ale jeszcze będą się błyszczeć Planuje jeszcze w tym roku je odnowić.
Z niedawnych rzeczy to 3 tys kilometrów temu poprzedni właściciel robił rozrząd oraz całe przednie zawieszenie Do auta dostałem jeszcze drugi komplet alufelg firmy Enzo 15 calowe.
Aktualnie autko jest u mechanika, na wymianę tarcz i klocków z tyłu, paska wspomagania, oleju, filtrów, świec żarowych i ogólny przegląd co jeszcze kwalifikuje się do wymiany zostanie zrobione.
Chciałbym wam przedstawić mój pierwszy samochód
Każdy już jako dziecko o czymś marzy, moim był zakup Audi 80
To teraz trochę o samym autku:
Kupione 26 czerwca 2015 r. Jest to najzwyklejsze 80 B4, z 1994 roku, z silnikiem (1Z) 1.9 TDI 90 KM, na osprzęcie boscha, w pięknym butelkowo zielonym odcieniu Autko jeździ w Polsce od 2006 roku, sprowadzone z Niemiec, od sprowadzenia do dziś jeździ tylko na Śląsku.
Wyposażenie w czasie kupna:
-centralny zamek
-immobilizer
-ABS
-wspomaganie kierownicy
-elektryczny szyberdach
-lotka z 3 światłem stopu
-manualne lusterka
-4 szyby manualne
-elektryczna regulacja lamp
-podświetlenie silnika
-oryginalne radio Audi Beta i 2x głośniki w desce
-tarcze hamulcowe z tyłu
-licznik z dużym zegarem zamiast obrotomierza
Elementy zmienione przeze mnie:
-elektryczne przednie szyby
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-radio cd/aux/usb plus 4 głośniki
-zegary z obrotomierzem
-skórzana kierownica
-podświetlenie bagażnika ledowe
-tunel z schowkiem na kasety
-dodatkowe zegary (volty/ciśnienie/temp)
-kierunki z 80 b3
-listwy z v6 plus halogeny i kierunki w zderzak
-hamulce przód wentylowane z 2.6 v6
-emblemat w deske "comfort edition"
-podświetlane rączki
-odchudzone kratki głośników w desce
-wygłuszenie klapy bagażnika ori b4
-podłokietnik przedni z a6 c4
-boczki tył polift
-zagłówki tylne polift składane
-pas tylni środkowy zwijany polift
-lusterko środkowe polift
Od początku szukania wymarzonej B4 skupiłem się na dwóch rzeczach:
Musi być w dieslu oraz w dobrym stanie blacharskim
Nie zależało mi na skórze, klimatyzacji, elektrycznych szybach i lusterkach bo to można zawsze dołożyć. Najważniejsza była nie bita buda oraz zdrowy silnik. Myślę że mi się trafiło, lakier jak na tyle lat to dobrze się trzyma, podłoga bez dziur, lakierowana była na pewno maska, oraz kiedyś było jakieś zdarzenie z lewej tylnej strony (całe auto mierzone miernikiem) A poza tym brak jakiejś inwencji blacharzy, nierównych spawów, kitu itd. To teraz trochę o silniku, jest dosyć żwawy (jeździłem dwoma innymi 80-tkami z tym samym silnikiem), turbinka sprawna, nie kopci zbytnio, równo pracuje
Teraz trochę o minusach
1.
Centralny zamek:
Na początek do roboty był bo były problemy przy tankowaniu (wlew nie chciał się otworzyć) okazało się ze problemem są "zimne luty" na płytce sterującej pompą od centralnego zamka, wystarczyło poprawić i działa jak należy
ZROBIONE
2.
Szyberdach:
po paru dniach się zaciął i nie chciał się zamknąć.. na szczęście wysunął się taki bolec trzymający zębatkę przy silniczku od szyberdachu, wystarczyło go wsunąć, nakleić nowy kawałek pianki (ma za zadanie dociskać ten bolec) na osłonę całego mechanizmu i działa jak należy.
ZROBIONE
3.
Audio:
Oryginalne głośniki (strasznie trzeszczały) oraz radio (zepsuty potencjometr) miały już swoje lata więc nadszedł czas je zmienić, wybór padł na:
-2 x JBL CS742 100mm 90W (idalnie się zmieściły w miejsce starych na desce, przykryte oryginalną kratką)
-2 x JBL CS769 ELIPSY 6x9" 210W (zamontowane w tylnej półce i przykryte dyskretnymi kratkami, żeby nie rzucały się za bardzo w oczy)
-oraz radyjko JVC KD-R851 BT (4x50w, CD, AUX, USB, bluetooth, zestaw głośnomówiący z mikrofonem, no i czerwone podświetlenie co też było ważne przy zakupie, aby pasowało do reszty )
Razem ten zestaw daję rady, czysty dźwięk, oraz duża wygoda, telefon łączy się z radiem przez bluetooth, odbieram połączenia na radiu, słucham muzyki z telefonu, zero kabelków
ZROBIONE
4.
Hamulce:
Przednie były wymieniane przed poprzedniego właściciela ale tylnych nie ma w ogóle, klocki zdarte do tego stopnia, że zaciski potrzebują regeneracji, całkowity brak hamulca ręcznego.
ZROBIONE
5.
Wspomaganie:
Do wymiany pasek od wspomagania bo jest rozszarpany oraz piszczy, poszedł przez niego uszczelniacz od pompy, cieknie z pompy wspomagania i ogólnie jest to do roboty..
ZROBIONE
6.
Lampa tylna:
klosz lewej tylnej lampy jest do wymiany, nie dość ze jako jedyny na całym aucie jest zamiennikiem to jeszcze jest pękniety i dziurawy. Kupiłem już oryginalną używaną w świetnym stanie tylko czeka na zamontowanie.
ZROBIONE
7.
Tunel środkowy:
Koło dźwigni hamulca ręcznego jest taki spory "wżer" jakby ktoś rozlał tam silny rozpuszczalnik czy coś, nie wygląda to estetycznie i każdy o to pyta: "a co tu się stało", a ja "takie już było jak kupiłem", kupiłem już inny tunel z schowkiem na kasety w ładnym stanie, czeka na montaż.
ZROBIONE
8.
Korbka:
Nie wiem jak ktoś to zrobił ale jest urwana w połowie, używana kosztowała 10 zł i czeka na montaż.
ZROBIONE
9.
Kluczyk:
Oryginalny Kluczyk Audi z wbudowaną lampką, nie działała oczywiście, więc kupiłem żarówkę, baterię, rozebrałem, przeczyściłem styki, złożyłem i cieszy oko za każdym razem gdy wieczorem szukam stacyjki
ZROBIONE
10.
Kratka:
Przedni zderzak nie posiada prawej dolnej kratki, zastanawiam się czy nie kupić kompletu nowych zamienników bo reszta kratek po prostu już "nie wygląda".
ZROBIONE
11.
Koła:
Oryginalne 15', Ronale, 5 sztuk, już błagają o regeneracje, masa ciężarków, odchodzący lakier, różnej długości wentyle, uszczerbione ranty oraz brak oryginalnych dekielków (kupione), czas zrobił z tymi felgami swoje ale jeszcze będą się błyszczeć Planuje jeszcze w tym roku je odnowić.
Z niedawnych rzeczy to 3 tys kilometrów temu poprzedni właściciel robił rozrząd oraz całe przednie zawieszenie Do auta dostałem jeszcze drugi komplet alufelg firmy Enzo 15 calowe.
Aktualnie autko jest u mechanika, na wymianę tarcz i klocków z tyłu, paska wspomagania, oleju, filtrów, świec żarowych i ogólny przegląd co jeszcze kwalifikuje się do wymiany zostanie zrobione.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2016, 01:25 przez michal.jurzak, łącznie zmieniany 5 razy.
- michal.jurzak
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 lip 2015, 22:23
- Lokalizacja: Bielsko
Dawno tu nie zaglądałem a w autku doszło trochę zmian
Kratka w zderzaku już jest, dorwałem na złomie za 5 zł
Zmienione zostało:
-alufelgi Enzo 15' z nowymi oponami + nowe dekielki Audi
-kierownica z B3 89' rok, w dużo lepszym stanie niż ta oryginalna
-kierunkowskazy z B3, Pomarańczowe
-wpadły zegary z obrotomierzem (wziąłem sobie uwagi do serca )
-kupiłem dodatkowe zegary z panelem i popielniczką (także ze złomu, bo jak usłyszałem że 30 zł chcą to grzech było nie wziąść )
-wymieniłem także filtr kabinowy, poprzedniego chyba nikt nie wymieniał przez 10 lat..
-osłony plastikowe lamp w tylnej klapie (nie wiedziałem że mają takie być, ale znalazłem na złomie)
-grill z chromem w idealnym wręcz stanie
-nowe dywaniki
-naprawiłem podświetlenie schowka oraz oświetlenie środka
-oraz parę innych pierdół o których nie pamiętam
Najświeższe zdjęcia (jeszcze bez kierunków z b3):
W najbliższym czasie planuje zrobić konserwację, wyprać środek, wymienić dolne listwy drzwiowe, porobić zaprawki, oraz dalej szukać ciekawych rzeczy na złomach
Kratka w zderzaku już jest, dorwałem na złomie za 5 zł
Zmienione zostało:
-alufelgi Enzo 15' z nowymi oponami + nowe dekielki Audi
-kierownica z B3 89' rok, w dużo lepszym stanie niż ta oryginalna
-kierunkowskazy z B3, Pomarańczowe
-wpadły zegary z obrotomierzem (wziąłem sobie uwagi do serca )
-kupiłem dodatkowe zegary z panelem i popielniczką (także ze złomu, bo jak usłyszałem że 30 zł chcą to grzech było nie wziąść )
-wymieniłem także filtr kabinowy, poprzedniego chyba nikt nie wymieniał przez 10 lat..
-osłony plastikowe lamp w tylnej klapie (nie wiedziałem że mają takie być, ale znalazłem na złomie)
-grill z chromem w idealnym wręcz stanie
-nowe dywaniki
-naprawiłem podświetlenie schowka oraz oświetlenie środka
-oraz parę innych pierdół o których nie pamiętam
Najświeższe zdjęcia (jeszcze bez kierunków z b3):
W najbliższym czasie planuje zrobić konserwację, wyprać środek, wymienić dolne listwy drzwiowe, porobić zaprawki, oraz dalej szukać ciekawych rzeczy na złomach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 10 lip 2013, 22:33
- Lokalizacja: LCH
- michal.jurzak
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 lip 2015, 22:23
- Lokalizacja: Bielsko
Dzięki tym kierunkom się wyróżnia na drodze, spotkałem już się w moim mieście z 80-tka w tym samym kolorze z taką lotką, na dodatek tez w TDI, jedynie felgi miała inne ale także srebrne. Dla przykładu kilka razy znajomi mówili ze mnie widzieli na drodze, podczas gdy nie jeździłem autem w ten dzień.. Wtedy wpadł pomysł żeby zamontować pomarańczowe i mnie się podoba na tle tego dosyć ciemnego lakieru a kierownica to był przypadek na złomie, wpadła mi w oko wsród góry części i poszła by do śmieci pewnie,a ze chcieli 20zl no i jest w lepszym stanie niż oryginalna, nie kruszy się podczas jazdy jak poprzednia. Chciałem oryginalna dać obszyć skóra ale został bym bez auta,a teraz mam jedna w zapasie jak się za to zabiorę
- michal.jurzak
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 lip 2015, 22:23
- Lokalizacja: Bielsko
Niedawno udało mi się kupić rączki z lampkami do podsufitki, wygłuszenie klapy baganika oraz dziś "odchudziłem" maskownice przednich głośników
[ Dodano: 2015-12-17, 22:50 ]
Trochę się pozmieniało od mojej ostatniej wizyty, a mianowicie:
-akumulator Bosch S5 007
-oponki zimowe Pirelli Snowcontrol 3 195/65 r15
-felgi stalowe po piaskowaniu i malowaniu proszkowym
-kołpaki Audi oryginalne
-termostat Wahlera+nowy płyn Dynagel 2000+czyszczenie całego układu
-rura oryginalna od kolektora dolotowego (dziura przy czujniku była)
-uszczelka pod kolektorem dolotowym
-zatkanie EGR
-wymiana 4 tulei kołyski
-geometria+zbieżność
-grill praktycznie idealny (miałem w starym pęknięty znaczek)
-lusterko środkowe z wersji po lifcie
-szyby elektryczne, lusterka elek. i podgrzewane dzięki
użytkownikom zzzagubiony oraz jugo007
-wygłuszenie tylnej klapy oryginalne
-zagłówki wpadły do tyłu od jugo007
-no i element który najbardziej mnie cieszy czyli regeneracja fotela kierowcy, kupiłem oparcie w idealnym stanie od jugo007 za co jeszcze raz dziękuje , zmieniłem ślizgi fotela na nowe z ASO, nasmarowałem i fotel oraz jego przesuwanie jest nie do poznania
No i czyszcenie końcówki z czarnej farby
W tym roku to już chyba koniec zmian, na przyszły rok planuje:
-halogeny+kierunki z v6 w zderzak
-tarcze i zaciski przód z v6
-jakaś dobra felga 16-17 i do tego sprężyny 40/40
-boczki poliftowe
-kierownica do obszycia w skórę
-montaż dodatkowych zegarów (muszę dorwać czujnik ciśnienia oleju)
-podsufitka pójdzie do tapicera i podświetlane rączki zamontować.
Zobaczymy czy wszystkie plany uda się zrealizować, ale jestem nastawiony pozytywnie
[ Dodano: 2015-12-17, 22:50 ]
Trochę się pozmieniało od mojej ostatniej wizyty, a mianowicie:
-akumulator Bosch S5 007
-oponki zimowe Pirelli Snowcontrol 3 195/65 r15
-felgi stalowe po piaskowaniu i malowaniu proszkowym
-kołpaki Audi oryginalne
-termostat Wahlera+nowy płyn Dynagel 2000+czyszczenie całego układu
-rura oryginalna od kolektora dolotowego (dziura przy czujniku była)
-uszczelka pod kolektorem dolotowym
-zatkanie EGR
-wymiana 4 tulei kołyski
-geometria+zbieżność
-grill praktycznie idealny (miałem w starym pęknięty znaczek)
-lusterko środkowe z wersji po lifcie
-szyby elektryczne, lusterka elek. i podgrzewane dzięki
użytkownikom zzzagubiony oraz jugo007
-wygłuszenie tylnej klapy oryginalne
-zagłówki wpadły do tyłu od jugo007
-no i element który najbardziej mnie cieszy czyli regeneracja fotela kierowcy, kupiłem oparcie w idealnym stanie od jugo007 za co jeszcze raz dziękuje , zmieniłem ślizgi fotela na nowe z ASO, nasmarowałem i fotel oraz jego przesuwanie jest nie do poznania
No i czyszcenie końcówki z czarnej farby
W tym roku to już chyba koniec zmian, na przyszły rok planuje:
-halogeny+kierunki z v6 w zderzak
-tarcze i zaciski przód z v6
-jakaś dobra felga 16-17 i do tego sprężyny 40/40
-boczki poliftowe
-kierownica do obszycia w skórę
-montaż dodatkowych zegarów (muszę dorwać czujnik ciśnienia oleju)
-podsufitka pójdzie do tapicera i podświetlane rączki zamontować.
Zobaczymy czy wszystkie plany uda się zrealizować, ale jestem nastawiony pozytywnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 27 paź 2015, 19:41
- Lokalizacja: Żory
Ładnie zadbana 80'tka Panie Michale Szczególnie podobają mi się felgi, plus za lotkę na klapie bagażnika oraz oryginalną tapicerkę (świetnie to wygląda). Nowy fotel kierowcy również wiele poprawia. Pomysł z lampkami przy podsufitce popieram, sam chcę takie zamontować. Ogólnie świetnie się autko prezentuje, jedynie pomarańczowe kierunki mi niezbyt pasują, ale o gustach się nie dyskutuje Jedno pytanie: co to za "zawieszka/haczyk" w tunelu środkowym na zdjęciu z pierwszego postu ?
- michal.jurzak
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 lip 2015, 22:23
- Lokalizacja: Bielsko
Wygłuszenie klapy za 50 zł trochę w ciemno kupiłem bo bez zdjeć, sprzedający nie wiedział co ma
Zawieszka to kluczyk z immobilizerem, mam tam wejście immo w tunelu
[ Dodano: 2016-02-26, 22:06 ]
Nowy rok to i nowe graty wpadły do Audiki, a mianowicie:
-ledowe oświetlenie bagażnika
-podłokietnik A6 C4
-nowe emblematy na błotnikach
-olej, filtry i płukanie silnika
-podświetlany daszek pasażera (czeka na montaż wraz z podświetlanymi rączkami)
-no i najpoważniejsza jak dotąd zmiana wyglądu z zewnątrz czyli: listwy v6, halogeny i kierunki w zderzak
Zawieszka to kluczyk z immobilizerem, mam tam wejście immo w tunelu
[ Dodano: 2016-02-26, 22:06 ]
Nowy rok to i nowe graty wpadły do Audiki, a mianowicie:
-ledowe oświetlenie bagażnika
-podłokietnik A6 C4
-nowe emblematy na błotnikach
-olej, filtry i płukanie silnika
-podświetlany daszek pasażera (czeka na montaż wraz z podświetlanymi rączkami)
-no i najpoważniejsza jak dotąd zmiana wyglądu z zewnątrz czyli: listwy v6, halogeny i kierunki w zderzak
- michal.jurzak
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 lip 2015, 22:23
- Lokalizacja: Bielsko
Udało się w tym roku wprowadzić już sporo zaplanowanych zmian a nawet parę odległych a mianowicie:
-hamulce przód z 2.6 v6 wentylowane 280, tarcze przetoczone, nowe klocki, nowe gumy prowadnic, nowe przewody ( 2 elastyczne, 2 krótkie sztywne i 1 długi od pompy, oryginalne były tak zapieczone że nie szło ich odkręcić)
-boczki tylne poliftowe (okazja na złomie po 15zł za sztukę a stan igły)
-podsufitka została sciągnięta i czeka na oddanie do tapicera
-wpadł emblemat na deske z "Comfort Edition"
-oryginalna kierownica zostala obszyta w skórze
-dodatkowe zegary zostały zamontowane i podłączone za co wielkie dzięki dla jugo007 <ok>
-na złomie dorwałem tylni pas środkowy zwijany, fajny bajer, nie pląta się i nie lata po całej kanapie
-zrezałem sobie instalacje do podświetlanych rączek i zamontowałem je na próbe, bo aktualnie nie mam podsufitki więc i tak trzeba będzie je ponownie ściągnąć przy jej montażu
-zakupiłem dolne listwy drzwiowe w stanie bardzo dobrym nie odchodzą nie są zniszczone środki nie skorodowane
-pomalowane proszkowo (ral 9006) zostały ori alufelgi ronale 15' plus dekielki pistoletem (3 razy bo nie szło dobrać odcienia a i tak są minimalnie za jasne ale mam nadzieje że ściemnieją)
Synek pomagał przy odpakowywaniu
-założyłem ramki które dostałem w salonie Audi w Bielsku-Białej Inter-Welm
-no i najważniejszy zakup taki rarytas czyli oryginalne dokładki zderzaków (przód i tył) firmy ZENDER, troszkę będzie z nimi zabawy ale myślę efekt będzie tego warty, póki co czekają na swoją kolej, zdjęcia jeszcze poprzedniego wlasciciela.
A tak się prezentuje w stanie obecnym
-hamulce przód z 2.6 v6 wentylowane 280, tarcze przetoczone, nowe klocki, nowe gumy prowadnic, nowe przewody ( 2 elastyczne, 2 krótkie sztywne i 1 długi od pompy, oryginalne były tak zapieczone że nie szło ich odkręcić)
-boczki tylne poliftowe (okazja na złomie po 15zł za sztukę a stan igły)
-podsufitka została sciągnięta i czeka na oddanie do tapicera
-wpadł emblemat na deske z "Comfort Edition"
-oryginalna kierownica zostala obszyta w skórze
-dodatkowe zegary zostały zamontowane i podłączone za co wielkie dzięki dla jugo007 <ok>
-na złomie dorwałem tylni pas środkowy zwijany, fajny bajer, nie pląta się i nie lata po całej kanapie
-zrezałem sobie instalacje do podświetlanych rączek i zamontowałem je na próbe, bo aktualnie nie mam podsufitki więc i tak trzeba będzie je ponownie ściągnąć przy jej montażu
-zakupiłem dolne listwy drzwiowe w stanie bardzo dobrym nie odchodzą nie są zniszczone środki nie skorodowane
-pomalowane proszkowo (ral 9006) zostały ori alufelgi ronale 15' plus dekielki pistoletem (3 razy bo nie szło dobrać odcienia a i tak są minimalnie za jasne ale mam nadzieje że ściemnieją)
Synek pomagał przy odpakowywaniu
-założyłem ramki które dostałem w salonie Audi w Bielsku-Białej Inter-Welm
-no i najważniejszy zakup taki rarytas czyli oryginalne dokładki zderzaków (przód i tył) firmy ZENDER, troszkę będzie z nimi zabawy ale myślę efekt będzie tego warty, póki co czekają na swoją kolej, zdjęcia jeszcze poprzedniego wlasciciela.
A tak się prezentuje w stanie obecnym