[VW B5 1.9 AFN] Filtr oleju
[VW B5 1.9 AFN] Filtr oleju
Witajcie, piszę tutaj bo chciałbym prosić o pomoc, a że AFN to bliźniaczy silnik do 1Z i jest tak samo ułożony w passku jak i audi 80 to piszę tutaj.
Mam problem, poprzedni właściciel musiał bardzo mocno dokręcić filtr oleju.. Męczyłem się z nim 5 godzin (odkręcałem we właściwą stronę). Nie dał rady klucz łancuchowy, pasek, śrubokręt, pukanie, stukanie, nic filtr ani drgnął. Niestety jest już praktycznie cały rozwalony i nie ma możliwości odkecenia, macie jakieś rady co zrobić? Da się odkręcić podstawę filtra oleju z założoną chłodniczką? Czy macie jakieś inne rady? Narazie jestem uziemiony
Mam problem, poprzedni właściciel musiał bardzo mocno dokręcić filtr oleju.. Męczyłem się z nim 5 godzin (odkręcałem we właściwą stronę). Nie dał rady klucz łancuchowy, pasek, śrubokręt, pukanie, stukanie, nic filtr ani drgnął. Niestety jest już praktycznie cały rozwalony i nie ma możliwości odkecenia, macie jakieś rady co zrobić? Da się odkręcić podstawę filtra oleju z założoną chłodniczką? Czy macie jakieś inne rady? Narazie jestem uziemiony
Re: [VW B5 1.9 AFN] Filtr oleju
Nie ciekawie, możesz spróbować odkręcić cała łapę filtra oleju, ale nie wiem czy ci nie będziesz przeszkadzała chlodniczka oleju, albo możesz spróbować rozwalić resztę tego filtra i spróbować odkręcić króciec gwintowany ten na którego przykracasz filtr oleju. Dla potomnych filtr oleju zawsze dokręcamy ręcznie:)Native97 pisze:Witajcie, piszę tutaj bo chciałbym prosić o pomoc, a że AFN to bliźniaczy silnik do 1Z i jest tak samo ułożony w passku jak i audi 80 to piszę tutaj.
Mam problem, poprzedni właściciel musiał bardzo mocno dokręcić filtr oleju.. Męczyłem się z nim 5 godzin (odkręcałem we właściwą stronę). Nie dał rady klucz łancuchowy, pasek, śrubokręt, pukanie, stukanie, nic filtr ani drgnął. Niestety jest już praktycznie cały rozwalony i nie ma możliwości odkecenia, macie jakieś rady co zrobić? Da się odkręcić podstawę filtra oleju z założoną chłodniczką? Czy macie jakieś inne rady? Narazie jestem uziemiony
Zdemontuj tak abyś miał dostęp do tego króćca gwintowanego co przykręcasz filtr i za pomoca niego sproboj odkrecic caly krociec wtedy bedziesz mial tez luzna chlodncizke olejuNative97 pisze:Hmmm, a jak to wygląda z tym rozwaleniem i odkręceniem tego króćca? Można coś odkładniej?
Ja wiem, że ręcznie, ale poprzedni właściciel - no cóż i to jeszcze ten filtron podobno dużo osoób narzeka, narazie czekam jeszcze na rady i w środę zobaczę bo narazie auto stoi bo pogoda marna i mnie nie ma
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko