[Typ89 1.8S '89 JN] Srebrna Strzała- Hella Black str.3
[Typ89 1.8S '89 JN] Srebrna Strzała- Hella Black str.3
Witam po raz kolejny
Audica w naszych rodzinnych rękach jest od 2005r. Zakupiona w marcu 2005r. jedyny właściciel w Niemczech, komplet dokumentów serwisowych, zapasowy kluczyk, do Polski sprowadzona w połowie lat 90tych i do czasu zakupu przez ojca używana przez jednego właściciela. Stan samochodu podczas zakupu - przysłowiowy "polak" płakał jak sprzedawał - również komplet faktur za wymiany min. opon, olejów itd. w momencie zakupu pełne wyposażenie oryginalne typu worek na narzędzia, trójkąt fabryczne koło zapasowe i min. plomba na skrzyni biegów i silnika - przy 224tyś km nie miało wymienianego sprzęgła. Samochód był w pełni seryjną 80ką na czarnych zderzakach itd. W 2008r zaliczyłem z autem prawie roczny epizod - w moich rękach dostała min. dokładkę Kamei felgi Speedline 15', sportowy wydech, grill FK bez znaczka, ciemne kierunki i ramki lamp, kierunki od Avanta itp. ogólnie to co było modne na forum lata temu. W 2009r kupiłem swoją poprzednią 80kę a ojciec zaczął proces przywracania auta to stanu fabrycznego Dzisiaj jestem szczęśliwy ze tak sie stało bo zmięniło się moje postrzeganie tych aut jako youngtimery. Od lipca tego roku jestem po raz kolejny właścicielem tego auta i planuję zostać już z nim na zawsze
Rok produkcji: 1989
Silnik: EA827 1.8 JN wtrysk wielopunktowy mechaniczny Bosch KE-Jetronic (oczywiście bez gazu), przebieg na tą chwilę 264tyś km.
Kolor: LY7P Titan Metalic
Wyposażenie seryjne:
-Szyberdach
-Wspomaganie kierownicy
-Halogeny
-Pneumatyczny zamek centralny
-Procon Ten
-Nawiewy na nogi pasażerów z tyłu
-Regulacja świateł
-Radio Beta, 4 głośniki plus 2 syczki
-Regulacja reflektorów
-Worek do przewozu długich przedmiotów
Aktualne wyposażenie:
-ori felgi BBS 6J14
-spoiler klapy tylnej Kamei
-dokładka zderzaka przód Kamei
-dokładka zderzaka tył Kamei
-nakładka grilla Votex
-grill od 90ki
-blenda klapy od 90ki
-radio Gamma
-tapicerka welurowa
-pokrowiec na koło zapasowe
-ori chlapacze Votex
-kierownica Raid
-wygłuszenie maski
Plany:
Skompletować resztę pakietu Kamei (progi,dokładka tył), zachować auto w takim samym stanie technicznym.
Samochód mimo tylu lat prowadzi się jak nowy, nie był nigdy bity, nie posiada nawet grama korozji, wszystkie części mechaniczne zawsze były najwyższej jakości - elektryka Beru, Bosch, zawieszenie Lemforder, hamulce przód i tył ATE, nowe przewody hamulcowe i paliwowe, wtrysk KE-Jetronic odpala bez problemu, trzyma równe obroty i po 10latach eksploatacji w naszych rękach nigdy nie zawiódł.
Zdjecia na 2016
Sierpień 2016
Ostatnio zrobiłem mały remoncik góry silnika
-kompletna regeneracja głowicy, nowa uszczelka pg rozrząd olej płyn chłodniczy itd.
-przy okazji remontu wyszło ze ktoś w Niemczech włożył wałek rozrządu z Golfa G60 to by tłumaczyło czemu auto jeździ prawie jak 1.8 112km jak pojeżdżę i głowica się ułoży to nagram filmik jak to przyspiesza
Po 1000km od remontu silnik nie wziął grama oleju ani płynu i pracuje jak z fabryki
Z myślą o nadchodzącej (lub nie ) zimie kupiłem nowe oponu Barum Polaris 3 - mam nadzieje że spiszą się lepiej jak poprzednie 10letnie Fuldy
Wpadły klocki i tarcze ATE - na kilka lat będzie spokój
[ Dodano: 2017-02-01, 18:51 ]
Udało mi się kupić rarytas jakim jest fabrycznie nowy zawór powietrza dodatkowego
Kwiecień 2017
Wpadła dokładka zderzaka tylnego Kamei i nakładka grilla Votex - dokładka czeka na montaż nakładka prezentuje się tak:
Dokładka Kamei tył
Audica w naszych rodzinnych rękach jest od 2005r. Zakupiona w marcu 2005r. jedyny właściciel w Niemczech, komplet dokumentów serwisowych, zapasowy kluczyk, do Polski sprowadzona w połowie lat 90tych i do czasu zakupu przez ojca używana przez jednego właściciela. Stan samochodu podczas zakupu - przysłowiowy "polak" płakał jak sprzedawał - również komplet faktur za wymiany min. opon, olejów itd. w momencie zakupu pełne wyposażenie oryginalne typu worek na narzędzia, trójkąt fabryczne koło zapasowe i min. plomba na skrzyni biegów i silnika - przy 224tyś km nie miało wymienianego sprzęgła. Samochód był w pełni seryjną 80ką na czarnych zderzakach itd. W 2008r zaliczyłem z autem prawie roczny epizod - w moich rękach dostała min. dokładkę Kamei felgi Speedline 15', sportowy wydech, grill FK bez znaczka, ciemne kierunki i ramki lamp, kierunki od Avanta itp. ogólnie to co było modne na forum lata temu. W 2009r kupiłem swoją poprzednią 80kę a ojciec zaczął proces przywracania auta to stanu fabrycznego Dzisiaj jestem szczęśliwy ze tak sie stało bo zmięniło się moje postrzeganie tych aut jako youngtimery. Od lipca tego roku jestem po raz kolejny właścicielem tego auta i planuję zostać już z nim na zawsze
Rok produkcji: 1989
Silnik: EA827 1.8 JN wtrysk wielopunktowy mechaniczny Bosch KE-Jetronic (oczywiście bez gazu), przebieg na tą chwilę 264tyś km.
Kolor: LY7P Titan Metalic
Wyposażenie seryjne:
-Szyberdach
-Wspomaganie kierownicy
-Halogeny
-Pneumatyczny zamek centralny
-Procon Ten
-Nawiewy na nogi pasażerów z tyłu
-Regulacja świateł
-Radio Beta, 4 głośniki plus 2 syczki
-Regulacja reflektorów
-Worek do przewozu długich przedmiotów
Aktualne wyposażenie:
-ori felgi BBS 6J14
-spoiler klapy tylnej Kamei
-dokładka zderzaka przód Kamei
-dokładka zderzaka tył Kamei
-nakładka grilla Votex
-grill od 90ki
-blenda klapy od 90ki
-radio Gamma
-tapicerka welurowa
-pokrowiec na koło zapasowe
-ori chlapacze Votex
-kierownica Raid
-wygłuszenie maski
Plany:
Skompletować resztę pakietu Kamei (progi,dokładka tył), zachować auto w takim samym stanie technicznym.
Samochód mimo tylu lat prowadzi się jak nowy, nie był nigdy bity, nie posiada nawet grama korozji, wszystkie części mechaniczne zawsze były najwyższej jakości - elektryka Beru, Bosch, zawieszenie Lemforder, hamulce przód i tył ATE, nowe przewody hamulcowe i paliwowe, wtrysk KE-Jetronic odpala bez problemu, trzyma równe obroty i po 10latach eksploatacji w naszych rękach nigdy nie zawiódł.
Zdjecia na 2016
Sierpień 2016
Ostatnio zrobiłem mały remoncik góry silnika
-kompletna regeneracja głowicy, nowa uszczelka pg rozrząd olej płyn chłodniczy itd.
-przy okazji remontu wyszło ze ktoś w Niemczech włożył wałek rozrządu z Golfa G60 to by tłumaczyło czemu auto jeździ prawie jak 1.8 112km jak pojeżdżę i głowica się ułoży to nagram filmik jak to przyspiesza
Po 1000km od remontu silnik nie wziął grama oleju ani płynu i pracuje jak z fabryki
Z myślą o nadchodzącej (lub nie ) zimie kupiłem nowe oponu Barum Polaris 3 - mam nadzieje że spiszą się lepiej jak poprzednie 10letnie Fuldy
Wpadły klocki i tarcze ATE - na kilka lat będzie spokój
[ Dodano: 2017-02-01, 18:51 ]
Udało mi się kupić rarytas jakim jest fabrycznie nowy zawór powietrza dodatkowego
Kwiecień 2017
Wpadła dokładka zderzaka tylnego Kamei i nakładka grilla Votex - dokładka czeka na montaż nakładka prezentuje się tak:
Dokładka Kamei tył
Ostatnio zmieniony 13 maja 2019, 20:19 przez GerB3, łącznie zmieniany 13 razy.
Na razie na żadnek3llys pisze:a możesz zdradzić na co przesiadł się teraz twój tata?
Przy normalnej jeżdzie po mieście 9,80-10l, najmniej po mieście 9,40 a potrafi też spalić 12l ale przy juz ostrej jeździe. Tutaj na spalanie ma wiele czynników w tym wtrysku, min. czujnik temp do kompa ale trzeba też sprawdzic czy np wtryskiwacz rozruchowy nie leje, podobnie jak wtryski itd. Jako ciekawostka moja poprzednia 80ka z jednopunktem po mieście paliła co najmniej 10,5l i spod świateł zostawała długość auta za tą aktualną <ok>aluminium pisze:ile ci pali bo mi w automacie z tym wtryskiem nie schodzi w mieście poniżej 12 litrów
Ostatnio ukruszył się kruciec w chłodnicy po 26latach wiec wpadło
-nowa chłodnica Nissens z czujnikiem Wahler
-przewód górny do chłodnicy z zapasów fabrycznych
Teraz mam praktycznie cały nowy układ chłodzenia bo wcześniej była założona nowa pompa SKF i wyrównawczy. Dodatkowo niedługo wpadną na zimę ori alufelgi Ronal Aero ale muszę je odnowić <ok>
Wpadły Ronale Aero na zimę:
-nowa chłodnica Nissens z czujnikiem Wahler
-przewód górny do chłodnicy z zapasów fabrycznych
Teraz mam praktycznie cały nowy układ chłodzenia bo wcześniej była założona nowa pompa SKF i wyrównawczy. Dodatkowo niedługo wpadną na zimę ori alufelgi Ronal Aero ale muszę je odnowić <ok>
Wpadły Ronale Aero na zimę:
Zaraz wyjdzie że masz całe auto do lakierowaniaGerB3 pisze:No juz bez jaj nie widzisz ze zdjecie robione rano jak auto bylo jeszcze zroszone zobacz moze na wczesniejsze foto to zobaczysz ze tylko blotniki maja inny odcienpaulo203 pisze:Nie tylko błotnik,jeśli dobrze widzę to drzwi przednie jak i tylne mają inny odcień jak błotniki