Audi 80 B4 AAZ '93 by Bartek1996
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 10 lip 2013, 22:33
- Lokalizacja: LCH
Audi 80 B4 AAZ '93 by Bartek1996
Witam. Długo zbierałem się z utworzeniem tego tematu, ale w końcu się zdecydowałem. A więc 8 maja br. kupiłem Audi 80 B4 z marca 1993 roku. Jest to sedan w kolorze LZ3T. W 2007 roku ściągnięte z Belgii. Kupiłem ją od 1. właściciela w kraju. Jak na ten wiek jest w stanie perfekcyjnym. Nic nie stuka, nie ma luzów. Motor jaki siedzi pod maską to 1.9 TD AAZ. Jak na swoją masę i moc, to dobrze się zbiera. Odpala bez problemu, nie dymi, ma moc, nie bierze oleju - czyli krótko mówiąc, gra gitara. Lakier, jak na swoje lata, wygląda bardzo ładnie, nigdzie nie ma rdzy czy szpachli. Wnętrze również jest poszanowane. Gdzie nie pojadę, to dużo osób na nią się patrzy. Z wyposażenia ma: alarm, wspomaganie kierownicy, siwy welur, radio na kasety Philips, podłokietnik z tyłu, podgrzewane lusterka i tylna szyba, hak i alufelgi. Co do ceny to pozwólcie, żeby została moją tajemnicą.
Co do planów, jest kilka pomysłów. Ale jak już to w dalszej przyszłości. Póki co, dbać i jeździć.
Zapraszam do komentowania oraz oceniania. Pozdrawiam.
Zdjęcia:
Co do planów, jest kilka pomysłów. Ale jak już to w dalszej przyszłości. Póki co, dbać i jeździć.
Zapraszam do komentowania oraz oceniania. Pozdrawiam.
Zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2015, 16:36 przez Bartek1996, łącznie zmieniany 5 razy.
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 10 lip 2013, 22:33
- Lokalizacja: LCH
Dzięki za ocenkę. A co do trawnika, to nic nie robię. Po prostu sobie rośnie. I co jakiś czas jest koszony. I tyle.srebrnastrzala pisze:a ja mam pytanie inne : co Ty robisz ze masz taki trawnik wszedzie mimo maszyn ?
swoja droga ladna audica sam bym chcial miec w takim stanie lakier i silnik :d
A tym razem to ja mam pytanie. Jak to jest z tym zaślepieniem EGR-a? Oczywiście czytałem o tym na necie. Z tego co wiem, to trzeba wstawić taką blaszkę, która zaślepia ten zawór. Ale też brat mi mówił, że u siebie w A4 B5 przy AFN-ie jedynie zdjął taki żółty wężyk i zatkał go przy tym EGR-rze. Twierdził, że to poskutkowało. Jak to w końcu jest? Trzeba tą blaszkę i zdjąć ten wężyk czy samo wyjęcie tego wężyka poskutkuje? Z tego co czytałem, to jeden mówi tak, drugi tak. Aż w końcu zgłupiałem
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Co do egr'a to najlepiej jest zaślepić by mieć 100% pewność, ponieważ zdjecie wężyka może nie przynieść oczekiwanego efektu a to dlatego, że jeżeli zawór egr jest zacięty to może do końca nie domykać się i spaliny cały czas wracają do dolotu, więc by być pewnym, że bedzie dobrze to najlepiej jest zaślepić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 10 lip 2013, 22:33
- Lokalizacja: LCH
Dzięki za odpowiedź. A więc jutro pozbędę się tego ustrojstwa. A gdyby wyjąć ten wężyk, to wystarczy go zaślepić tylko od strony EGR-a czy trzeba też zatkać z drugiej strony obok obudowy filtra powietrza? A tak przy okazji łapcie jeszcze fotki wnętrza i silnika:Krzysiek 84 pisze:Co do egr'a to najlepiej jest zaślepić by mieć 100% pewność, ponieważ zdjecie wężyka może nie przynieść oczekiwanego efektu a to dlatego, że jeżeli zawór egr jest zacięty to może do końca nie domykać się i spaliny cały czas wracają do dolotu, więc by być pewnym, że bedzie dobrze to najlepiej jest zaślepić.
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 10 lip 2013, 22:33
- Lokalizacja: LCH
Witam kolegę z okolic. Jak znajdę obrotek z diesla, to raczej się skuszę. Ten Big Ben troszkę irytuje.andi77 pisze:Bartek1996, Rezaj obrotomierz w miejsce big-bena
Dzięki. Mam w planach trochę pomysłów. Ale planuję w dalszej przyszłości trochę się pobawić. Co do optyki to myślałem nad: zderzakami, alufelgami i spojlerem z Audi 80 Competition, lampami przednimi z 80 B4 V6, tylne lampy Hella Black, grill przedni bez znaczka, boczki parapety i może lekka gleba. Co o tym sądzicie? Co do tuningu silnika, to się jeszcze zobaczy.maxwwy pisze:Nono patrzac na stan to mozna tylko pogratulowac Cp do autka jakieś plany bedziesz modził? <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 10 lip 2013, 22:33
- Lokalizacja: LCH
misiekb4, żebyś wiedział, że ciężko. Trochę musiałem się naszukać i naoglądać tych Audików. Całe szczęście, nie musiałem jechać daleko. Ale warto było szukać.
[ Dodano: 2015-09-23, 10:44 ]
Witam. Dziś zamówię zaślepkę do EGR-a. Miałem kombinować z tym wężykiem ale uznałem, że z zaślepką będzie pewniej i lepiej. Jak przyjdzie ta zaślepka i zostanie założona, to dam znać. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2015-09-23, 10:44 ]
Witam. Dziś zamówię zaślepkę do EGR-a. Miałem kombinować z tym wężykiem ale uznałem, że z zaślepką będzie pewniej i lepiej. Jak przyjdzie ta zaślepka i zostanie założona, to dam znać. Pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 10 lip 2013, 22:33
- Lokalizacja: LCH
Twingol, można za taką cenę kupić już A4 B5 w bdb stanie z pierwszych lat produkcji. Biorąc pod uwagę, że 80 B4 można kupić już za jakieś 3000 zł, to ja dość dużo zapłaciłem. Ale nie ma do czego się przyczepić. Dorwać B4 w takim stanie to jak trafić 6-kę w totka.
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2015, 13:09 przez Bartek1996, łącznie zmieniany 1 raz.