Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 wrz 2015, 22:29

dupczal pisze:[ Dodano: 2015-09-25, 21:44 ]
zdecydowałem że jednak przekładka będzie na pierburga jeżeli ktoś ma jakieś części do przekładki za symboliczną kwotę bardzo bym odkupił jeżeli części u kogoś leżą :) jak coś proszę pisać na priv
a ja myślę że takie posty to w dziale kupię ;-)

AdamF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 11 maja 2013, 20:10
Lokalizacja: Jasienica

Post autor: AdamF » 25 wrz 2015, 22:45

Zrób se wycieczkę do Mariusza a na pewno droga powrotna będzie milsza :> wiem bo byłem (~450Km w jedną stronę) i się nie zawiodłem :)

robitech
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2011, 15:49
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: robitech » 08 paź 2015, 19:33

Witam

Chciałbym prosić o analizę logów statycznych.
grupa 000, 003 (BS)

http://vaglog.pl/log_235248.html
http://vaglog.pl/log_235247.html

Z góry dziękuję

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 08 paź 2015, 19:40

Kąt wtrysku do poprawy i dawkę paliwa można by było zmniejszyć ale nie koniecznie, co do reszty niech się specjaliści się wypowiedzą.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 paź 2015, 20:51

robitech, Dawka może zostać , kąt wtrysku do poprawy na jakieś 50-55

robitech
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2011, 15:49
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: robitech » 08 paź 2015, 22:04

Dzięki za fachową poradę.
Czeka mnie uszczelnienie i może czyszczenie nastawnika to od razu kąt się ustawi. Auto z rana coś długo muszę kręcić aby odpaliło. Dzisiaj podczas vagowania trochę obroty podkręciłem teraz mam 840-860

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 paź 2015, 23:22

robitech pisze:Auto z rana coś długo muszę kręcić aby odpaliło.
Przy tak opóżnionym kącie 20 ,przy zalecanych 45-50 ,raczej od strzała nie odpali 8-)

robitech
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2011, 15:49
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: robitech » 08 paź 2015, 23:32

MUNIOR pisze:
robitech pisze:Auto z rana coś długo muszę kręcić aby odpaliło.
Przy tak opóżnionym kącie 20 ,przy zalecanych 45-50 ,raczej od strzała nie odpali 8-)
Aha dzięki. Wcześniej zanim zrobiłem logi stawiałem na świece :-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 paź 2015, 23:36

robitech pisze:Wcześniej zanim zrobiłem logi stawiałem na świece
Swiece w tdi ,wielkiego wpływy na odpalanie nie mają ...a przy temp .ok 5 stopni ,nie mają żadnego ,bo wogóle się nie właczają ...zdrowy tdi może mieć wszystkie spalone i odpali od strzała nawet poniżej zera ...czasem kulawo będzie chodził ,ale zapali.O świece, jako przyczynę nie palenia,można się martwić w wolnossących z pośrednim wtryskiem ...tam bez świec ,z odpalaniem ciężka sprawa
Ostatnio zmieniony 08 paź 2015, 23:50 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

robitech
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2011, 15:49
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: robitech » 08 paź 2015, 23:40

MUNIOR pisze:
robitech pisze:Wcześniej zanim zrobiłem logi stawiałem na świece
Swiece w tdi ,wielkiego wpływy na odpalanie nie mają ...a przy temp .ok 5 stopni ,nie mają żadnego ,bo wogóle się nie właczają ...zdrowy tdi może mieć wszystkie spalone i odpali od strzała nawet poniżej zera ...czasem kulawo będzie chodził ,ale zapali.O świece można jako pzyczynę nie palenia,można się martwić w wolnossących z pośrednim wtryskiem ...tam bez świec ,z odpalaniem ciężka sprawa
No to już teraz wiem :-) Wysłałem pytanko na PW

marek58235
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
Lokalizacja: Sanok

Post autor: marek58235 » 11 paź 2015, 19:12


Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 11 paź 2015, 19:17

doładowanie kiepskie widać :-(

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 paź 2015, 20:30

Przepływka tylko do 3 tys obr trzyma wartość,
doładowanie też słabe

marek58235
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
Lokalizacja: Sanok

Post autor: marek58235 » 11 paź 2015, 20:33

własnie wszystkie rury od turbiny sa sprawdzone i nowy wężyk do komputera .Przepływomierz nowy jest

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 11 paź 2015, 22:37

Klapa dociągnięta na turbinie upustowa? wężyki do n75 tez ok?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl