Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Przewód pompy paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Dynia1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 12 wrz 2009, 09:58

Post autor: Dynia1990 » 30 wrz 2015, 13:03

Ok, po problemie. Kupiłem używaną pompę z tym przewodem, ale później się okazało że przewody pod maską też są uszkodzone. Trwało to trochę, ale udało się :) Wymieniona pompa, przewód od pompy, wszystkie przewody pod podłogą oraz przewody pod maską i audi po raz pierwszy od 4 lat poczuła smak benzyny! Niestety pojawiły się kolejne problemy, ale pewnie również wynikają z tego że instalacja nie była długi czas używana. Może wiecie, czy jeżeli mam gaz, to możliwe jest żeby na gazie chodziła, a na benzynie źle ustawiony był zapłon? Bo mam takie objawy, że na zimny silniku jakoś w miarę silnik pracuje, ale jak tylko złapie trochę temperatury to chodzi gorzej. Układ zapłonowy chyba można wykluczyć jeżeli na LPG chodzi, a jeżeli chodzi o wtryski to jeżeli były by uszkodzone to cały czas chodziła by jakby tylko 3 cylindry chodziły. Jakieś pomysły ? :)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 wrz 2015, 18:46

Jeśli chodził cały czas na gazie to jeszcze bym podejrzewał przepływomierz i nieszczelności w dolocie. Czujnik temperatury dla ecu też dobrze by było sprawdzić.

Awatar użytkownika
Dynia1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 12 wrz 2009, 09:58

Post autor: Dynia1990 » 30 wrz 2015, 22:02

Ale to ani czujnik temperatury ani przepływomierz nie ma nic do instalacji gazowej?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 01 paź 2015, 10:42

Jeśli to instalacja I albo II generacji to to rzeczy nic nie mają, jedynie obroty mogą czasami szaleć a jechać będzie bez problemu. Jeśli masz sekwencyjny gaz to już te rzeczy są ważne.

Awatar użytkownika
Dynia1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 12 wrz 2009, 09:58

Post autor: Dynia1990 » 01 paź 2015, 10:56

No niestety mam II generacji LPG, ale nie wiedziałem, że te wszystkie rzeczy są nieważne :) (człowiek uczy się całe życie). Czyli muszę się przyjrzeć całej instalacji dotyczącej dawkowania paliwa.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 01 paź 2015, 14:26

II generacja to jak domontowanie gaźnika, aby jechało wystarczy sprawna przepustnica i w miarę szczelny dolot.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl