[B4 2.0 ABK] Zegary wariują
- damian121592
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 sty 2013, 16:14
Witam podłącze się pod temat gdyż mam problem z podświetlaniem zegarów jakiś czas temu przestało działać w sobotę miałem chwile czasu rozebrałem zegary była przepalona ścieżka zastąpiłem ją cienkim przewodem podświetlanie wróciło po przejechaniu kilku kilometrów znowu znikło dziś rozebrałem zegary przepaliła się kolejna ścieżka która idzie w stronę potencjometru naprawiłem ją podświetlanie wróciło ale było bardzo słabe potencjometr nie reagował jak nim poruszałem przez chwile się rozjaśniły ale zauważyłem że potencjometr jest strasznie gorący więc odłączyłem zegary żeby znowu czegoś nie spalić wykręciłem potencjometr ale jest nitowany więc raczej jest nie da się go rozebrać i złożyć ale nie jestem pewny czy to w nim jest problem czy jakieś zwarcie gdzieś indziej może ktoś ma jakiś pomysł i coś podpowie z góry dzięki
- damian121592
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 sty 2013, 16:14
Nie są oryginalne jakieś 1,5 roku temu zmieniłem na czerwone ledowe wszystko było ok nawet potencjometr działał prawidłowo
Zmieniłem żarówki na oryginalne 3km było dobrze później tylko dymek i kolejna ścieżka spalona Czy uszkodzony ściemniacz robił by takie cuda? I dziwne że wogule bezpiecznik się nie pali tylko od razu ścieżki podpowie ktoś coś bo w nocy bez podświetlania nie ma jazdy
Zmieniłem żarówki na oryginalne 3km było dobrze później tylko dymek i kolejna ścieżka spalona Czy uszkodzony ściemniacz robił by takie cuda? I dziwne że wogule bezpiecznik się nie pali tylko od razu ścieżki podpowie ktoś coś bo w nocy bez podświetlania nie ma jazdy
- damian121592
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 sty 2013, 16:14
- damian121592
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 sty 2013, 16:14
Ooo panie. U mnie to nie działa teraz. Sukcesy od ostatniej wizyty? Pasek nie piszczy, zlokalizowałem który był luźny. Kręcę się jak jakiś pieprzony chomik w kołowrotku i nie mam czasu na nic, chociaż najpilniejsze sprawy zrobione.maciek889 pisze:Zobacz oświetlanie zapalniczki i podświetlanie pokręteł nawiewów.
Ok sprawdzę to. Mam nowy problem! Na zimnym zapala bez problemu na benzynie, na gazie jeździ super ale na benzynie po rozgrzaniu... Zaczyna szarpać i słabnie, za jakiś czas kręci z bólem 2-3 tysiące i ledwo trzyma wolne obroty. Odkręciłem dziś przewody w mniejszym paliwowym paliwo było pod ciśnieniem (sprawdzane w podczas pracy na gazie), w większym przewodzie sucho! Tak powinno być w tym silniku? Po przekręceniu zapłonu pompa pracuje, jakieś pomysły?
PS dodam że filtry paliwa powietrza świece przewody nowe.
PS dodam że filtry paliwa powietrza świece przewody nowe.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4734
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Deohace, jak masz I generacji to podłącz sygnał sondy do masy (podłącz masę do męskiej wtyczki 1 pinowej od sondy) Wtyczki od sondy masz przy aparacie zapłonowym. Na kablu idący od strony skrzyni masz jedną kostkę 2pinową a drugą 1 pinową i tą 1 pinową rozłączasz i podłączasz masę do strony męskiej gdzieś do masy (może być minus na akumulatorze).
ABK jak sonda padnie może cały czas odczytywać bogatą mieszankę i będzie zubarzać w nieskończoność.
ABK jak sonda padnie może cały czas odczytywać bogatą mieszankę i będzie zubarzać w nieskończoność.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4734
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zobacz czy cienkim wężykiem z regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej nie leci benzyna bo to może tłumaczyć problemy z jazdą i znikaniem paliwa.
Ewentualnie może szwankować przełącznik gaz-benzyna i może ukrycie przełączać na benzynę. Ewentulanie może być jakiś problem z odcięciem wtryskiwaczy (może być przekaźnik albo emulator).
Ewentualnie może szwankować przełącznik gaz-benzyna i może ukrycie przełączać na benzynę. Ewentulanie może być jakiś problem z odcięciem wtryskiwaczy (może być przekaźnik albo emulator).
Ok sprawdze to. Dziś zaczął szarpać na benzynie, dolałem 10 litrów i to samo. Dodam że teraz w chłodne dni widać że z wydechu leci dużo pary, niezależnie od wybranego paliwa.
Uszczelka pod głowicą cała, dziesięć razy sprawdzałem płyn chłodzący i olej.
EDIT. Mam ten regulator, w króccu nie miał paliwa, w tej części z oringami gdzie wchodzi w listwę tak.
Nie mam już sił do tego samochodu. A chodziło wszystko... Do czasu.
EDIT. Wyjąłem regulator ciśnienia, włożyłem, chodzi ok...
Uszczelka pod głowicą cała, dziesięć razy sprawdzałem płyn chłodzący i olej.
EDIT. Mam ten regulator, w króccu nie miał paliwa, w tej części z oringami gdzie wchodzi w listwę tak.
Nie mam już sił do tego samochodu. A chodziło wszystko... Do czasu.
EDIT. Wyjąłem regulator ciśnienia, włożyłem, chodzi ok...