[B4 2.6 ABC] Korekcja licznika
[B4 2.6 ABC] Korekcja licznika
Witam,
Macie jakiś sposób na zrobić korekcję licznika w naszych audi?
Sprawa jest taka że stary licznik się rozsypał, kupiłem nowy tylko że jest w nim dużo większy przebieg i chciałbym go cofnąć.
Zaznaczam że nie robie tego z powodu sprzedaży czy coś tylko chce mieć tamten przebieg. Jeśli ktoś ma jakieś info jak to ogarnąć to bardzo bym prosił o jakiś poradnik lub coś. Może być na PW żeby nie poszło do ogółu.
Macie jakiś sposób na zrobić korekcję licznika w naszych audi?
Sprawa jest taka że stary licznik się rozsypał, kupiłem nowy tylko że jest w nim dużo większy przebieg i chciałbym go cofnąć.
Zaznaczam że nie robie tego z powodu sprzedaży czy coś tylko chce mieć tamten przebieg. Jeśli ktoś ma jakieś info jak to ogarnąć to bardzo bym prosił o jakiś poradnik lub coś. Może być na PW żeby nie poszło do ogółu.
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4734
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Aby przekręcić go z 370 na 150 tys. trzeba zrobić 780 tys. Jakby kręcić 250km/h to potrzeba 3120 godzin czyli 130 dni. Chyba że bez szkody można dać sygnał większej prędkości ale przy 500km/h potrzeba będzie 65 dni.Jarewa pisze:Jedyna metoda to podpięcie na stole i podłączenie pod generator ale nie starczy ci tygodnia całego działania by obrócić na prawidłowe wskazanie.
Wg. mnie powinno dać się ruszyć UN4 bo widziałem na 99% skręcony taki licznik (brak plomby) tylko dwójka z przodu trochę przesunięta była.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4734
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Pewnie cena wyjdzie tyle ile za drugie zegary. Zresztą teraz większość cofaczy pewnie nawet nie dotyka mechanicznych liczników bo większość liczników można cofnąć kablem nie dotykając żadnego klucza albo śrubokręta. Sprawdź czy działa przed oddaniem bo jak zepsują to będą się wykręcać, że dałeś już zepsuty.Kofper pisze:Może uda mi się zlecić to jakiejś firmie zajmującej się tym. Na pewno mają większe doświadczenie i w razie czego oni poniosą koszty naprawy.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8396
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie obudowy nie pasują.Kofper pisze:A powiedzcie mi, czy prędkościomierz z VDO pasuje do UN4 ?
Pewnie że się da starczy chcieć silniczki nowe wychyłowe są dostępne wiec to nie problem, problem cena elektronika za nowy silniczek i kalibracja tak jak pisałeś nie opłacalne bo cenowo wyjdzie tyle co za dwa liczniki.maciek889 pisze:Wg. mnie powinno dać się ruszyć UN4 bo widziałem na 99% skręcony taki licznik (brak plomby) tylko dwójka z przodu trochę przesunięta była.
A tak podejrzewam ze nowsze un4 da rade rozebrać z lat 95r. bo inaczej wyglądają brak potencjometrów kalibracyjnych tak jakby to były inne silniki na wskazówkę ale to tylko domysły bo na prawdę nie wiem bo strach rozbierać ale jest różnica miedzy prędkościomierzem z 92r a 95r.