Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3, B4, 90 ALL] autocheck i board komputer ACBC

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
drumilehu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:22
Lokalizacja: Górzno Kuj-Pom

Post autor: drumilehu » 02 paź 2015, 22:10

Witam mam 2.3NG po konwersji wtrysku na EFI i problem ze wskazaniem spalania: zamiast 13 pokazuje 33l/100km czy jest jakaś możliwość by wskazania BC zmniejszyć? dodam że suwak kalibracji mam ustawiony na -15% co poza tym mogę zrobić by obniżyć wskazania komputera?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 02 paź 2015, 22:35

Z tego co kojarzę to sygnał spalania w komputerze mechanicznego wtrysku jest generowany z sygnału przepływomierza więc jeśli go wywaliłeś to raczej trudno będzie o wskazania.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 paź 2015, 16:31

maciek889 pisze:Z tego co kojarzę to sygnał spalania w komputerze mechanicznego wtrysku jest generowany z sygnału przepływomierza
Z ecu. a raczej w ng sterownikiem mieszanki paliwa. Ale masz racje powód to wywalenie przepływomierza i wprowadzenie sterownika w tryb awaryjny.

Niestety chyba przy efi bc będzie błędne. Korekcje są na poziomie +-15% a twoje to z kosmosu. Raczej nie ma szans to zgrać musiał byś włożyć przepływomierz.

woojteck_dg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 06 sty 2012, 08:14
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: woojteck_dg » 29 paź 2016, 23:11

Mam takie pytanko , co odpowiada za pokazywanie niskiego stanu płynu do spryskiwaczy . Jest zamontowany jakiś czujnik w zbiorniku czy sama pompka za to odpowiada.
Płyn się skończył i nie wyskoczył komunikat na ac .

Pozdrawiam

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 paź 2016, 23:14

Chyba czujnik jest przy pompce tylko chyba trzeba zrobić twór na ten czujnik w zbiorniczku. Tylko te czujniki działają na zasadzie pływaka z magnesem, który przełącza kontaktron.
Tylko zwykle ten magnes zarasta brudem i zacina się w miejscu.

woojteck_dg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 06 sty 2012, 08:14
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: woojteck_dg » 30 paź 2016, 10:27

No nic trzeba zrzucić nadkole i spr jak to wygląda , możliwe że wystarczy przeczyścić ten magnes . Dzięki za info

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 01 lis 2016, 11:01

U mnie jak zużyje płyn do końca to po zalaniu ponownie płynu kontrolka nie gaśnie.Wtedy muszę uderzyć czymś w pompkę to kontrolka zgaśnie.

[ Dodano: 2016-11-01, 11:01 ]
Dodam jescze że pompka AC to jakiś zamiennik.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl