witam ! Moj problem polega na tym, ze jak wlacze nawiew cieplego powietrza w kabinie to smierdzi tak jak by plynem chlodniczym. Zaczelo sie tak dziac od kad wymienilem nagrzewnice gdyz byla ,,zapchana " .
Plynu chlodniczego mi nie ubywa.
Prosze o pomoc gdyz zbliza sie zima ..
[B4 2.0 ABT] Nawiew w kabinie
Niekoniecznie może pomóc, możesz miec kanały w dmuchawie upaprane płynem po starym wycieku-płyn wcale nie paruje tak chętnie jak woda wiec moze nadal śmierdziec. U mnie też śmierdzi, tak jak u innych którzy tu się udzielali także też uwaam że nie ma się co przejmowac
[ Dodano: 2015-10-03, 22:39 ]
Oczywiście pod warunkiem że założyłeś jakąś porządną nagrzewnicę a nie taką za 3 dyszki która pada po dwóch miesiącach.
[ Dodano: 2015-10-03, 22:39 ]
Oczywiście pod warunkiem że założyłeś jakąś porządną nagrzewnicę a nie taką za 3 dyszki która pada po dwóch miesiącach.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Ja też wymieniałem nagrzewnice na Nissens i było ją czuć ok 150 -200km. Znajomy wymienił na toprana i śmierdzi do dziś a minęło już kilka miesięcy. Ale tak czy inaczej nie jest to smród płynu jak u kolegi. Może ta nowa nagrzewnica już padła kto wie ? Ja jak miałem strzeloną moją starą to nie ubywało płynu a po włączeniu nawiewu było czuć smród płynu ale przez kilka sekund do momentu jak nie odparował. Po tym już nic nie było czuć także jak by został mu stary płyn to już dawno by odparował...
Jeździj przez jakiś czas z włączonym ciepłym nawiewem na szybę. Jak będzie się robił tłusty osad to będziesz miał winnego...
Jeździj przez jakiś czas z włączonym ciepłym nawiewem na szybę. Jak będzie się robił tłusty osad to będziesz miał winnego...