Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK] wymiana panewek

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 paź 2015, 18:44

Prestige pisze:
Laczek pisze:Jeżeli chciałbys wymieniać panewki to polecam firmy TOPRAN. Koledzy zakładali i chwalą sobie.
Ha ha kpina jakaś..
Poczytaj sobie jego inne posty tego kolegi. To forum wypada średnio-słabo pod względem cięcia kosztów napraw i ich profesjonalności ale ten użytkownik bije rekordy.

Inne kwiatki:
"Nie wiem po co podawać momenty, jak można to zrobić samemu i bez klucza dynanometrycznego. Wystarczy dobrze złapać za klucz i kręcić z wyczuciem." o dokręceniu panewek

"Raz jak sprzedawałem rzęcha to do silnika nalałem Hipolu. Nic nie dymił i miał moc."

"Ja mam firmy TOPRAN i są wspaniałe. Spalanie zeszło do 4,33 litra",

" Nie wiem, w czym ci przeszkadza olej mineralny. Ja leję lotos 15W40 i jest spoko."

Pasuje do https://www.facebook.com/CytrynGumiak jak ulał.

Awatar użytkownika
STROKE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 19 lut 2008, 10:31
Lokalizacja: inąd

Post autor: STROKE » 05 paź 2015, 21:15

Pytanie ogólne do tematu jest takie - czy każde mikro przytarcie gdzie opiłki są niewyczuwalne pod palcem i ledwo zauważalne tylko w bardzo silnym świetle kwalifikuje od razu samochód do rozbierania dołu i wymiany panewek? Po pierwsze nawet nie do końca wiadomo czy to są panewki czy coś innego Po drugie jeśli samochód pracuje idealnie trzyma ciśnienie to po co to w ogóle ruszać. Panewki ruszyć to trzeba zrobić już to dobrze to nie śruba w kole, że się odkręci i zakręci bez skutków ubocznych - tutaj nie właściwe dokręcenie, złe ułożenie brak smaru montażowego ma swoje następstwa . Uważam ze kontrola ciśnienia oleju, wyczulenie na jakiekolwiek pojawiające się stuki, kontrola samego oleju czy jest czysty powinna wystarczyć a jak pojawi się jakiś niepokojący objaw to wtedy działać.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 06 paź 2015, 00:42

Do szlifu wału panewki trzeba dorabiać... Wał się szlifuje jak panewki są mocno zjechane albo coś już zaczynało stukać. Zawsze można przemierzyć... Kolbeny nominał a śrubki są tanie w ASO <ok> Tańsze niż w IC i wiedzą co sprzedają. Do 1Z w IC w sosnowcu chcieli mi dawać nakrętki.... Dlatego nigdy już do IC nie pojadę...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl