Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Pompa paliwa, problem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Markis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 26 lip 2010, 20:11

[B4 2.0 ABT] Pompa paliwa, problem.

Post autor: Markis » 09 sty 2013, 00:01

Witam
Mam taki problem. Wczoraj wymieniłem pompę paliwa i po przejechaniu odcinka drogi zauważyłem, że samochód strasznie zamula, tzn ma takie przycięcie dostanie dawkę paliwa i jest ok, ale za chwile jest to samo, czyli przymuli dostanie dawka paliwa i jest ok. Mam do was takie pytanko. Czy po wymianie pompy paliwa należy coś ustawiać??
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 sty 2013, 19:45

Markis pisze:Czy po wymianie pompy paliwa należy coś ustawiać??
nie, przynajmniej ja niczego takiego nie robiłem a robiłem to w lecie.
A pompę paliwa kupiłeś nową czy używaną :?:
Czy wszystko poprawnie podłączyłeś :?:

[ Dodano: 2013-01-09, 19:51 ]
Markis pisze:Wczoraj wymieniłem pompę paliwa i po przejechaniu odcinka drogi zauważyłem, że samochód strasznie zamula,
rozumiem że przed wymianą było oki.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 09 sty 2013, 20:45

Pokaz jaka pompe kupiłeś. Bo jesli ta 4 bar to pewnie poddaje sie membrana w regulatorze.

Markis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 26 lip 2010, 20:11

Post autor: Markis » 13 sty 2013, 13:21

Siema
Tak wcześniej było wszystko w porządku. Pompę kupiłem używkę, dlatego że zamienniki za 100zł wytrzymują 3 miesiące i trzeba wymieniać z powrotem. Jeśli chodzi o pompę nie pamiętam jaką wstawiłem, ale gościu powiedział, że będzie wszystko Ok a niestety tak nie jest. Originalną pompę mam taką:
8A0906091F a drugie oznaczenie 0580453512 12V Jest to pompa Boscha o ile się nie mylę.
Moglibyście podać mi cenę zamiennika albo originalnej pompę i jakie ciśnienie wytwarza ta pompa??
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 sty 2013, 20:50

Markis pisze:8A0906091F
Prawidłowa była, ciekawe co teraz wsadziłeś?

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 13 sty 2013, 21:08

Z tego co pamiętam jest problem z dostępnością i ceną zamienników pomp o ciśnieniu 1,2 bara, a taka ma być do jednopunktu. Ja zamontowałem jakieś 1,5 roku temu zamiennik jakiejś hiszpańskiej firmy, działa bez problemów do dziś. I nie kupisz zamiennika tej pompy za 100 złotych, mnie kosztowała 240 zł. Może ci wpakowali pompę o ciśnieniu 4 bary?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 sty 2013, 21:23

Oddaj swoją starą do regeneracji opłacalne jest. Mogę tobie podać namiary na firmę która robi to rzetelnie nie jedną już u nich robiłem i jestem zachwycony z ich roboty.

Markis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 26 lip 2010, 20:11

Post autor: Markis » 14 sty 2013, 10:57

Hmm Jaco80 rzeczywiście moja pompa może mieć 4 bary :-/ a na allegro sugerowałem się tego typu pompkami.
http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-80- ... 39549.html
Niby oznaczenie się zgadza ale jak mówicie, że to nie jest to to jestem w domu :-)
Gdzie kupowałeś swój zamiennik??
Jarewa podaj proszę adres tej firmy to przedzwonię i się dowiem co i jak.
Dzięki i Pozdrawiam :-)

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 14 sty 2013, 15:55

Ja kupowałem chyba tu http://www.pompapaliwa.pl/?292,pompa-pa ... 1.8-s-1.8s , widzę że już mocno potaniała. Z tym że ja mam B3 ale z 2 strony układ zasilania mamy prawie identyczny. W Etce nr pompy do ABT to 443 906 091 D lub 4A0 906 091

Markis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 26 lip 2010, 20:11

Post autor: Markis » 17 sty 2013, 00:05

Jaco80 wyjołem dzisiaj pompkę i mam jednak taką jak Ty podałeś o nr: 0580453065, 4A0906091
Mam rozumieć ze jednak jest to dobra pomka i ma 1,2 Bara tak??
Hmm skoro tak to czemu mam takie objawy?? Co może być przyczyną?? :-/

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 17 sty 2013, 00:09

Mebrana w monowtrysku.

Markis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 26 lip 2010, 20:11

Post autor: Markis » 23 sty 2013, 18:08

Mógłbyś podać mi jakis rysunek albo cokolwiek i powiedzieć gdzie ta membrana się znajduje oraz jakie są możliwe uszkodzenia tej membrany??
Pozdrawiam.

michal84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 20 kwie 2011, 19:45
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: michal84 » 23 sty 2013, 18:25

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2d ... da983.html nr.2 jest to regulator cisnienia paliwa i tam znajduje sie membrama

rawilk27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 10 paź 2013, 14:09

Post autor: rawilk27 » 06 paź 2015, 10:59

Witam, mam problem z audikiem po odpaleniu na zimnym silniku audik potrafi zgasnąć, podejrzewam że to jest przez pompę paliwa, wczoraj mierzyłem ciśnienie pompy przy gaźniku i wyszło mi 1,5 bar.
Na stronie intercarsu oryginalna pompa boscha o numerach podawanych przez kolegów ma ciśnienie 4bar.

Czy moja przypadkiem nie wytwarza już za mało ciśnienia ?

Ps. regulator ciśnienia był rozbierany i okazało się że jest czysty jak łza, membrana cała.

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 06 paź 2015, 12:21

Pompa paliwa zawsze musi wytwarzać więcej ciśnienie niż utrzymuje regulator ciśnienia paliwa. A twoje ciśnienie wydaje się mieścić w normie. Choć do mono-wtrysku chyba zaleca się pompę podającą mniejsze ciśnienie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl