B4 2.0 ABT Alpinaweiss
B4 2.0 ABT Alpinaweiss
Siemka, chcialem przedstawic swoje Audi. rocznik 92, 2.0 ABT+LPG. Do roboty dosc troche mam, ale sadze ze posluzy mi lata i nie zawiedzie. Nakulane ma 235 tysiecy, podobno oryginalny przebieg,ale wiadomo jak to bywa z tym . Samochod mam miesiac, nakrecilem juz 1600 km i jestem MEGA zadowolony z komfortu jazdy, w porównaniu z moim poprzednim samochodem, [ nigdy więcej gleby w aucie]
zdjec zaraz po kupnie nie posiadam, gdzieś się skasowały. Ale od momentu kupna tylko rejestracja się zmieniła i znikneły winiety z przedniej szyby, z daleka wygląda dobrze
i kupiłem sobie chyba najbiedniejszą wersje audi... :evil:
szyberdach na korbke
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
elektryczna regulacja poziomu świateł
i to wszystkie moje bajery
ale z bliska? samochód był bity z prawej strony, nie mocno ale jednak był.
Troche jestem zniesmaczony tymi bolączkami ale 23 lata ma więc można wybaczyć
po lekku zaczynam coś robić
do tego zamówiłem mieszek z prawdziwej skóry [brak zdjęć],brat mi kupił ramki na rejestracje, chciałem "chrom" kupił carbon :roll: ale że on płacił to nie marudze i wiszą na samochodzie.
byłem podpiąć auto pod komputer i wyskoczyły takie błędy:
00522 Czujnik temper. płynu chłodzącego- G62- zwarcie z plus
00515 Czujnik HALL-a- G40 - brak sygnału
00522 Czujnik temp. płynu chłodzącego- G62- zwarcie z plus
00523 Czujnik temper. powietrza zassanego- G42- zwarcie z plus
00522 Czujnik temper. płynu chłodzącego - G62- niedopuszczalna wartość sygnału
00525 Sonda pomiarowa LAMBDA- G39 zwarcie masą
00525 Sonda pomiarowa LAMBDA- G39 zwarcie z plis
czujniki wymienione, lambda ori Boschowksa. Filtr paliwa wymieniłem, filtr powietrza też, mieszek ochronny wymieniłem, maskownice na głośniki z tyłu ogarnąłem, podświetlenie w nawiewach zrobiłem [ale będe robił paski LED], osłona pod silnikiem zamontowana, kierunki nowiutkie też, grill pomalowałem i znaczek z tyłu. ii... wielu osobą sie podoba, wielu nie. Ja od zawsze chciałem mieć Bre i nie pozbęde się jej.
mój mechanik mi dzwonił że kupił mi silniczek krokowy, dorwał oryginał za 180zł, więc pewnie na dniach pójdzie do auta, następnie w kolejce uszczelniacze.
Tak więc przedemną jeszcze dość trochę będzie. plany co do samochodu? teraz zaczne robić wszystko żeby było jak najlepiej, mechanicznie i blacharsko, później felga, światła i zobaczymy co dalej. Pozdrawiam
zdjec zaraz po kupnie nie posiadam, gdzieś się skasowały. Ale od momentu kupna tylko rejestracja się zmieniła i znikneły winiety z przedniej szyby, z daleka wygląda dobrze
i kupiłem sobie chyba najbiedniejszą wersje audi... :evil:
szyberdach na korbke
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
elektryczna regulacja poziomu świateł
i to wszystkie moje bajery
ale z bliska? samochód był bity z prawej strony, nie mocno ale jednak był.
Troche jestem zniesmaczony tymi bolączkami ale 23 lata ma więc można wybaczyć
po lekku zaczynam coś robić
do tego zamówiłem mieszek z prawdziwej skóry [brak zdjęć],brat mi kupił ramki na rejestracje, chciałem "chrom" kupił carbon :roll: ale że on płacił to nie marudze i wiszą na samochodzie.
byłem podpiąć auto pod komputer i wyskoczyły takie błędy:
00522 Czujnik temper. płynu chłodzącego- G62- zwarcie z plus
00515 Czujnik HALL-a- G40 - brak sygnału
00522 Czujnik temp. płynu chłodzącego- G62- zwarcie z plus
00523 Czujnik temper. powietrza zassanego- G42- zwarcie z plus
00522 Czujnik temper. płynu chłodzącego - G62- niedopuszczalna wartość sygnału
00525 Sonda pomiarowa LAMBDA- G39 zwarcie masą
00525 Sonda pomiarowa LAMBDA- G39 zwarcie z plis
czujniki wymienione, lambda ori Boschowksa. Filtr paliwa wymieniłem, filtr powietrza też, mieszek ochronny wymieniłem, maskownice na głośniki z tyłu ogarnąłem, podświetlenie w nawiewach zrobiłem [ale będe robił paski LED], osłona pod silnikiem zamontowana, kierunki nowiutkie też, grill pomalowałem i znaczek z tyłu. ii... wielu osobą sie podoba, wielu nie. Ja od zawsze chciałem mieć Bre i nie pozbęde się jej.
mój mechanik mi dzwonił że kupił mi silniczek krokowy, dorwał oryginał za 180zł, więc pewnie na dniach pójdzie do auta, następnie w kolejce uszczelniacze.
Tak więc przedemną jeszcze dość trochę będzie. plany co do samochodu? teraz zaczne robić wszystko żeby było jak najlepiej, mechanicznie i blacharsko, później felga, światła i zobaczymy co dalej. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 sie 2015, 12:44 przez szaraf, łącznie zmieniany 4 razy.
- audi_1.9_aaz
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 18 sie 2012, 12:55
- Lokalizacja: Wróblowice
takie pytanko do wszystkich, moj mechanik zapodal mi cene, zastanawiam sie czy to drogo czy normalnie
za zrobienie:
uszczelniacze zaworowe, planowanie glowicy, uszczelka glowicy, komplet srub glowicy, rozrzad ina
oczywiscie wszystko z robocizna,czesciami itd itd na gotowo zaspiewal 1100-1200zl. Jak myslicie?
za zrobienie:
uszczelniacze zaworowe, planowanie glowicy, uszczelka glowicy, komplet srub glowicy, rozrzad ina
oczywiscie wszystko z robocizna,czesciami itd itd na gotowo zaspiewal 1100-1200zl. Jak myslicie?
Witajcie, Audica u mechanika i teraz mam ogromną prośbę, minute temu dzwonił że NIGDZIE nie ma nawet zamiennika pompy paliwowej :roll: w żadnej hurtowni nie znalazł. Znalazł tylko Boshowska za 400zł... jeżeli macie czas i chęci to bardzo proszę o pomoc, szukam nowej pompy paliwowej ale nie z bosha bo mnie nie stać.
nr oryginału: 443906091D
0580453956
jak macie czas i chęci, pomóżcie szukać, sprawa bardzo pilna
nr oryginału: 443906091D
0580453956
jak macie czas i chęci, pomóżcie szukać, sprawa bardzo pilna
Ostatnio zmieniony 10 paź 2015, 21:42 przez szaraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Mało kto jest zainteresowany tematem, ale w razie czego napisze. Panowie i Panie jeżeli będziecie mieli do wymiany pompe, radzę wziąśc ze sobą suwmiarke. Zamówiłem na stronie pompa-paliwa egzemplarz który miał identyczne numery co moja org pompka, w opisie wynikało że podejdzie do samochodu i co? i się okazało że pompa nie pasuje... jest zbyt długa,i ma mocowanie trzpienia za kołnierzem, czyli z innej strony. Mechanik na następny dzień zamówił pompe, dostał i historia ta sama, numery te same, tutaj już mocowanie tak jak powinno być, ale pompa okazała się zbyt gruba, średnica większa około centymetr. Rada na przyszłość mierzcie pompy i proście o wymiary nowej, zanim zakupicie.
czyżby było kilka rodzajów pomp pod tym samym numerem? <osohozi>
może tylko ja miałem i mam taki problem, może nie. Oby Petel miał dobrą i pasującą...
oryginał
i np ta którą kupiłem,
Pompa kupiona ze strony
[ Dodano: 2015-12-11, 11:49 ]
[ Dodano: 2015-12-11, 11:53 ]
[ Dodano: 2015-12-11, 12:01 ]
witajcie, sprawa pompy rozwiązana.. szkoda gadać ile nerwów było,i się okazało że to jednak nie pompa do autka dorobiłem postoje w kierunkach, od zawsze mi się to podobało, i mam :->
na zdjęciu widać róznice świecenia lamp przednich jedna hella druga valeo
wpadł komplet pokroców skórzanych, 200zł ale jaki efekt.. niestety na zdjęciach nie ma tego łał co w rzeczywistości
kupiłem stalówki i przemalowałem je na czarny mat, opony na przód poszły Goodyear Ultra Grip 7 a na tył Goodyear Ultra Grip 6
następny cel to zegary z obrotkiem i lampy przednie o samochód dbam jak tylko mogę, każdy komu pokazuję silnik jest zadziwiony że jest taki czysty
czyżby było kilka rodzajów pomp pod tym samym numerem? <osohozi>
może tylko ja miałem i mam taki problem, może nie. Oby Petel miał dobrą i pasującą...
oryginał
i np ta którą kupiłem,
Pompa kupiona ze strony
[ Dodano: 2015-12-11, 11:49 ]
[ Dodano: 2015-12-11, 11:53 ]
[ Dodano: 2015-12-11, 12:01 ]
witajcie, sprawa pompy rozwiązana.. szkoda gadać ile nerwów było,i się okazało że to jednak nie pompa do autka dorobiłem postoje w kierunkach, od zawsze mi się to podobało, i mam :->
na zdjęciu widać róznice świecenia lamp przednich jedna hella druga valeo
wpadł komplet pokroców skórzanych, 200zł ale jaki efekt.. niestety na zdjęciach nie ma tego łał co w rzeczywistości
kupiłem stalówki i przemalowałem je na czarny mat, opony na przód poszły Goodyear Ultra Grip 7 a na tył Goodyear Ultra Grip 6
następny cel to zegary z obrotkiem i lampy przednie o samochód dbam jak tylko mogę, każdy komu pokazuję silnik jest zadziwiony że jest taki czysty
błotnik musze kupic i wymienic,ale to po zimie dopiero, tylko jeden potrzebny, na wiosne bedzie na 100%
[ Dodano: 2016-02-17, 19:32 ]
pacjent audi 80 2.0 ABT 90km, sprawa dotyczy odpalania na benzynie jak i samej jazdy. Prawie wogóle nie da się odpalić na benzynie,a jak już odpali musze trzymać noge na gazie bo inaczej zdechnie. Podczas jazdy na benzynie najpierw zamuli auto i to strasznie pozniej już normalnie jedzie i tak na kazdym biegu, dam mu gaz a on muli muli i jedzie. Martwi mnie fakt że na tej benzynie to musze z 10-15 min kręcić zanim coś zajęknie i chyci... [dzisiaj kolejny raz aku padl przez to], na gazie nie ma problemu z odpaleniem ZADNEGO. Kable wymienione, świece wymienione cały zestaw NGK, pompa paliwa wymieniona na org BOSCH, aparat zapłonowy ustawiony idealnie według lampy, filtry wymienione wszystkie, nawet ten od benzyny, jakieś sugestie? porady?
[ Dodano: 2016-02-17, 19:32 ]
pacjent audi 80 2.0 ABT 90km, sprawa dotyczy odpalania na benzynie jak i samej jazdy. Prawie wogóle nie da się odpalić na benzynie,a jak już odpali musze trzymać noge na gazie bo inaczej zdechnie. Podczas jazdy na benzynie najpierw zamuli auto i to strasznie pozniej już normalnie jedzie i tak na kazdym biegu, dam mu gaz a on muli muli i jedzie. Martwi mnie fakt że na tej benzynie to musze z 10-15 min kręcić zanim coś zajęknie i chyci... [dzisiaj kolejny raz aku padl przez to], na gazie nie ma problemu z odpaleniem ZADNEGO. Kable wymienione, świece wymienione cały zestaw NGK, pompa paliwa wymieniona na org BOSCH, aparat zapłonowy ustawiony idealnie według lampy, filtry wymienione wszystkie, nawet ten od benzyny, jakieś sugestie? porady?