[Audi 80 Sedan] 1Z LY3H by Kamil113
[Audi 80 Sedan] 1Z LY3H by Kamil113
Witam!
Po namowach znajomych postanowiłem przedstawić wam moje Audi.
Jest to mój pierwszy samochód i staram się o niego dbać jak tylko potrafię.
Do rzeczy:
-Audi 80 Sedan 1.9Tdi na podzespołach boscha.
-Z wyposażenia to nie posiada nic specjalnego.
-Felgi 17 cali coś niby na wzór Sline tylko że bez dekielków :-|
-Zawieszenie -40 mm
-We wnętrzu coś porobiłem według własnych upodobań okleiłem boczki podsufitkę -Zamontowałem dodatkowe podświetlenia w rączkach
-Zmieniłem kierownice na kierownice z coupe
-Zamontowałem ringi na zegary
-Skróciłem lewarek zmiany biegów
-fotele puki co seryjne ale czekają już pół-kubełki które trzeba obszyć
-Na temat audio nic nie mówię bo nie ma za bardzo o czym mówić
-Czeka już swap na tarcze z tyłu i zbieram fundusze na wentylowane tarcze z przodu
Będę starał się dodawać zdjęcia modów które wykonam.
Puki co taki przedsmak co już udało się zrobić:
Po namowach znajomych postanowiłem przedstawić wam moje Audi.
Jest to mój pierwszy samochód i staram się o niego dbać jak tylko potrafię.
Do rzeczy:
-Audi 80 Sedan 1.9Tdi na podzespołach boscha.
-Z wyposażenia to nie posiada nic specjalnego.
-Felgi 17 cali coś niby na wzór Sline tylko że bez dekielków :-|
-Zawieszenie -40 mm
-We wnętrzu coś porobiłem według własnych upodobań okleiłem boczki podsufitkę -Zamontowałem dodatkowe podświetlenia w rączkach
-Zmieniłem kierownice na kierownice z coupe
-Zamontowałem ringi na zegary
-Skróciłem lewarek zmiany biegów
-fotele puki co seryjne ale czekają już pół-kubełki które trzeba obszyć
-Na temat audio nic nie mówię bo nie ma za bardzo o czym mówić
-Czeka już swap na tarcze z tyłu i zbieram fundusze na wentylowane tarcze z przodu
Będę starał się dodawać zdjęcia modów które wykonam.
Puki co taki przedsmak co już udało się zrobić:
Ostatnio zmieniony 11 paź 2015, 13:54 przez Kamil113, łącznie zmieniany 6 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 08 paź 2015, 20:45
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Witajcie !
Audi cieszy mnie coraz bardziej <ok>
Wymieniłem:
-olej
-filtr
-uszczelki kolektorów
-uszczelki pod pokrywę zaworów
-wyczyściłem dolot
- zaślepiłem egr
- zrobiłem wolną odmę
I teraz mam do was pytanie bo nigdy się z takim czymś nie spotkałem. Podczas jazdy autem czasami gaz nie reaguje tak jak bym puścił pedal i nic nie robił pomimo tego ze wciskam gaz do oporu . Po wysprzegleniu silnik wraca na wolne obroty i już normalnie reaguje na gaz. Co to może być? :?: :oops:
Audi cieszy mnie coraz bardziej <ok>
Wymieniłem:
-olej
-filtr
-uszczelki kolektorów
-uszczelki pod pokrywę zaworów
-wyczyściłem dolot
- zaślepiłem egr
- zrobiłem wolną odmę
I teraz mam do was pytanie bo nigdy się z takim czymś nie spotkałem. Podczas jazdy autem czasami gaz nie reaguje tak jak bym puścił pedal i nic nie robił pomimo tego ze wciskam gaz do oporu . Po wysprzegleniu silnik wraca na wolne obroty i już normalnie reaguje na gaz. Co to może być? :?: :oops:
Właśnie utwierdziłem się w przekonaniu że to nastawnik ponieważ po podłączeniu vaga wyskoczył błąd nastawnika :cry: powiedzcie mi koledzy czy da się ten nastawnik odratować bądź przełożyć z innego silnika? Bo nie powiem mam 19 lat i nie ukrywam ze mnie nie stać na nowy bądź na przekładkę na pierburga
Co do boczków to moje dzielo nie chwaląc się <ok>
Co do boczków to moje dzielo nie chwaląc się <ok>
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Musisz zaopatrzyć sie w nową uszczelke pod nastawnik.Kamil113 pisze: Sam nastawnik ciężko jest przełożyć ?
Jak masz troche zdolności to sam dasz rade ogarnąć to.
Musisz zaznaczyć sobie nożykiem położenie nastawnika na pompie by potem drugi nastawnik ustawić w tym samym miejscu.
Druga sprawa to na końcu nastawnika jest taka kulka , musisz nią trafić w pierscien dozownika w pompie. Jeśli trafisz dobrze to bedziesz mógł przesuwać nastawnikiem w obie strony ( w strone chłodnicy i przedniej szyby).
Nastepnie skrecasz torxy , podłączasz przewody i krecisz rozrusznikiem , troche bedziesz musiał zakrecic nim nastawnik wypełni sie paliwem.
Na koniec dobrze byłoby podpiąć auto pod vaga i poprawnie ustawić dawkę paliwa.
To jutro jak znajdę chwilę to biorę się za ten nastawnik zrobię zdjęcia i pokaże co udało mi się zdziałać <ok> dzieki wam za porady
[ Dodano: 2015-10-22, 13:49 ]
Witajcie w związku z tym ze miałem dużo pracy przy drugim projekcie udało mi się zajrzeć jedynie pod pokrywę nastawnika i tu moje pytanie czy musze rozlutowywać te styki od wtyczki czy je się jakoś demontuje bo nie powiem trochę zmartwił mnie ten widok . <osohozi>
[ Dodano: 2015-10-22, 13:49 ]
Witajcie w związku z tym ze miałem dużo pracy przy drugim projekcie udało mi się zajrzeć jedynie pod pokrywę nastawnika i tu moje pytanie czy musze rozlutowywać te styki od wtyczki czy je się jakoś demontuje bo nie powiem trochę zmartwił mnie ten widok . <osohozi>
Witajcie!
Z racji szkoły i pracy zaniedbałem trochę forum ale za niedługo postaram się pokazać co udało mi się zrobić a nie powiem działo się coś trochę ). Zaczynając od najważniejszych spraw to wiadomo oponki na zimę na stalowych felgach które dostałem od kolegi niby zwykłe stalówki a nie do końca bo bez otworów . z tego co wyczytałem są to felgi na trudne warunki. Drugą sprawą jest upragniona zmiana hamulców na wentylowane z v6. Montaż absu też będzie za niedługo . a u tak poza tematem ukończyłem drugi projekt taki bardziej for fun jakim jest corsa b z silnikiem 2.0 gsi z opla calibry takie tam 170 koni w corsie
Z racji szkoły i pracy zaniedbałem trochę forum ale za niedługo postaram się pokazać co udało mi się zrobić a nie powiem działo się coś trochę ). Zaczynając od najważniejszych spraw to wiadomo oponki na zimę na stalowych felgach które dostałem od kolegi niby zwykłe stalówki a nie do końca bo bez otworów . z tego co wyczytałem są to felgi na trudne warunki. Drugą sprawą jest upragniona zmiana hamulców na wentylowane z v6. Montaż absu też będzie za niedługo . a u tak poza tematem ukończyłem drugi projekt taki bardziej for fun jakim jest corsa b z silnikiem 2.0 gsi z opla calibry takie tam 170 koni w corsie