[B3 2.0 AAD] Zegary z AC/BC
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
[B3 2.0 AAD] Zegary z AC/BC
Witam, posiadam zegary AC/BC z Audi 80B4 wraz z całą mateką i w B4 przerabiałem wtyczkę od MC żeby podłączyć te zegary a w B3 nie ma takiej wtyczki i moje pytanie jest taki skąd wziąść kable żeby podłączyć ten moduł? Bede bardzo wdzięczny za jakie kolwiek informacje. A zegary chcę założyć bo kupiłem ładną audi b3 coupe za śmiesznie małe pieniądze i w bardzo dobrym stanie i dla tego chce je tam założyć. Pozdrawiam Marcin.
https://audi80.pl/topics74/b4-1zreza ... t12677.htm
Tu masz wszystko, w tym poradnik w PDF-ie na ten temat.
Tu masz wszystko, w tym poradnik w PDF-ie na ten temat.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
A to sory, faktycznie. W tym poradniku jest tylko wskazówka co do cisnienia oleju w B3. Jeśli chodzi o resztę wskazań to proponowałbym wędrowac ścieżkami które idą do kontrolek plynu chłodniczego/hamulcowego, te ścieżki wychodzą w kostkach w miejscu któryś tam pinów - z tych pinów mógłbyś wziac sygnały do AC. No chyba że ktos poda Ci kawa na ławe nr pinów i nie będziesz musiał szukac <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4734
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Do AC w B3 trzeba tylko podpiąć czujniki ciśnienia oleju odłączając je od zewnętrznego modułu kontroli ciśnienia oleju i podprowadzić sygnał obrotów z żółtej koestki pin 22 do 23 pinu AC. Poziomy płynów hamulcowego i chłodniczego jest podłączona do oryginalnych kostek licznika nawet w B4.Roman_S pisze:Jeśli chodzi o resztę wskazań to proponowałbym wędrowac ścieżkami które idą do kontrolek plynu chłodniczego/hamulcowego, te ścieżki wychodzą w kostkach w miejscu któryś tam pinów - z tych pinów mógłbyś wziac sygnały do AC.
Nawet montując w B4 większość kabli MC zostaje niepodłączona bo AC nie ma brzęczyka włączonych świateł.
Więc wychodzi że wystarczy podprowadzić 3kable ze starej instalacji. A kontrolę spalonych żarówek czy płynu spryskiwacza trzeba robić nawet w B4. Jedyna różnica że w B4 z MC kable czujników ciśnienia oleju i kabel obrotów są blisko w kostce MC.