[B4 2.6 ABC] Wymiana sprzegła
[B4 2.6 ABC] Wymiana sprzegła
Witam
W najbliższym czasie czeka mnie wymiana sprzęgła, nie jestem bóg wie jakim mechanikiem, ale wielkim głąbem tez nie jestem. Wiec kilka pytań:
Czego nie robić?
Na co zwrócić uwagę?
Regeneracja czy nowe?
Z góry dziękuje za pomoc
W najbliższym czasie czeka mnie wymiana sprzęgła, nie jestem bóg wie jakim mechanikiem, ale wielkim głąbem tez nie jestem. Wiec kilka pytań:
Czego nie robić?
Na co zwrócić uwagę?
Regeneracja czy nowe?
Z góry dziękuje za pomoc
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Imię: Paweł
- Kontakt:
marian pierwsze co to przygotuj sobie walek by tarcze pozniej na osi ladnie ustawic by Ci skrzynia weszla bo jak nie bedzie ustawiona to bedziesz rzucal zakleciami na lewo i prawo a pozniej zakup kompletny zestaw ja kupilem sachs zaplacilem cos kolo 350 zl
ostrzegam jak nie masz kanalu to lepiej oddac do mechanika bo troche daje popalic wymiana sprzegla no i musisz miec zestaw kluczy porzadny
ostrzegam jak nie masz kanalu to lepiej oddac do mechanika bo troche daje popalic wymiana sprzegla no i musisz miec zestaw kluczy porzadny
Szczalo (xD )serdecznie dziękuję za porady. Obawiałem się tylko ceny zestawu kompletnego bo widziałem że płacą po 700-800 PLN, zamiast kanału mam nawet do dyspozycji podnośnik i dość duży zestaw kluczy. Tylko nie mam walka do ustawiania sprzęgła, ale może bym skolowal coś od znajomego.
Jak ma ktoś jeszcze cenne porady bardzo bym prosił.
Jak ma ktoś jeszcze cenne porady bardzo bym prosił.
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Kontakt: