Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Szarpanie Silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Ader
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 24 sty 2015, 00:50

[B4 2.0 ABT] Szarpanie Silnika

Post autor: Ader » 12 paź 2015, 12:53

Witam. Posiadam Audi b4 2.0 ABT i od jakiegoś czasu samochód zaczął szarpać na zimnym silniku, do tego stopnia, że nie specjalnie daje się nim jeździć póki nie nagrzeje się do 90 stopni, wtedy wszystko wraca do normy i silnik znowu zaczyna pracowac równo. Po odpaleniu go po godzinie lub kilku godzinach już wszystko jest w porządku ale po dłuższym czasie problem się powtarza Co to może być i z jakimi kosztami może się wiazac? Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam. Ader

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 12 paź 2015, 15:06

Jakieś przebicie na drucie wysokiego napięcia.
Jak mówisz że aż nie daje się jechać ! , to postawił bym na coś między cewką a aparatem zapłonowym . Gdtyby to było po aparacie czyli na świece, to jechać by sie dało. No chyba żeby na raz dwa kable złapały przebicie, co się raczej rzadko zdarza.

Miałem kiedyś to samo. Przyczyną był kabel od cewki do aparatu. Jak był troszkę wilgotny to pluł iskrami na boki, a jak się podsuszył to było ok.
Poruszaj nim w obydwu końcach na zapalonym i zobaczysz. Tylko przez rękawicę mo może niezle pier...dyknąć.

Poruszaj wtyczką przry aparacie zapł. może tam też słabo łączyc.

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 12 paź 2015, 15:13

Sprawdź miernikiem sondę lambda.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 12 paź 2015, 15:24

A jak z odpaleniem i trzymaniem obrotów na zimnym silniku? Jak ciężko odpala i gaśnie tuż po odpaleniu to może być czujnik temperatury płynu dla ECU.

Ader
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 24 sty 2015, 00:50

Post autor: Ader » 12 paź 2015, 16:25

Odpala bardzo dobrze nawet przy bardzo niskich temperaturach, obroty również są w porządku. Sprawdzę te kable i dam znać czy coś iskrzy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl