Audi 80 Chocolate Pearl by Dafit
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Czyli po prostu pali mi się kontrolka dachu zamiast kontrolki świec?Krzysiek 84 pisze:Nie udało mi sie uchwycic bo za szybko przygasała.
Tu jest folia kontrolek i widać ikone świec żarowych
Obrazek
Właśnie zauważyłemaluminium pisze:Ty kolego masz zegary z benzyny są dwie różnice:
1) Kontrolka dachu
2) Obrotomierz wyskalowany do 7 tyś a nie do 6 tyś jak jest w dieslu zegary z diesla wyglądają tak
Dzięki, ale brudny wóz byłkangol666 pisze:Dafit, śmignęła mi Audi Twoja przed oczami w Krasnymstawie w niedziele ciekawie to wygląda ;d
[ Dodano: 2015-10-14, 15:53 ]
Stoi w Lublinie :mrgreen:
[ Dodano: 2015-11-13, 18:00 ]
Cieknie mi ropa spod filtra paliwa, to chyba jakaś uszczelka. Z filtrem paliwa jest już nowa uszczelka, czy trzeba dokupować?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Na dole to masz odstojnik, tak samo jak w ori. dokręć go mocniej żeby w razie czego nie ciekła tam ropa.
Na filtrze masz strzałki.
tam jest zasilanie do filtra i z filtra do pompy,
Natomiast powrót z pompy musisz połączyć do tego plastikowego zaworka zwrotnego.
A przez tą śrubkę co masz na górze to możesz przez nią zalać filtr paliwem , żeby potem nie zapowietrzyć układu jak zamontujesz pusty filtr.
Na filtrze masz strzałki.
tam jest zasilanie do filtra i z filtra do pompy,
Natomiast powrót z pompy musisz połączyć do tego plastikowego zaworka zwrotnego.
A przez tą śrubkę co masz na górze to możesz przez nią zalać filtr paliwem , żeby potem nie zapowietrzyć układu jak zamontujesz pusty filtr.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko