[80 B4 1Z]Akumulator
[80 B4 1Z]Akumulator
Witam.
Mam Audi TDI z silnikiem 1Z ,przed zimą chciałbym naładować akumulator i w związku z tym mam pytanie ,,czy po odpięciu akumulatora z samochodu i ponownym jego podłączeniu nie wystąpią kody błędów które potrzeba będzie kasować VAGiem".Pytanie moje jest może banalne ale jest to mój pierwszy diesel i w związku z tym nie mam doświadczenia w tym temacie.
Mam Audi TDI z silnikiem 1Z ,przed zimą chciałbym naładować akumulator i w związku z tym mam pytanie ,,czy po odpięciu akumulatora z samochodu i ponownym jego podłączeniu nie wystąpią kody błędów które potrzeba będzie kasować VAGiem".Pytanie moje jest może banalne ale jest to mój pierwszy diesel i w związku z tym nie mam doświadczenia w tym temacie.
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
nie chodzi o temperature silnika tylko w poprzednich samochodach jakie miałem producent zalecał by po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu odpalic samochód i pozostawic do osiagniecia temp roboczej by komputer w tym czasie poustawiał sobie odpowiednie rzeczy i dlatego pytam czy w 1Z jest podobnie...
A no są takie cuda. W Kadecie GSI też po odłączeniu aku komp gubił pewne ustawienia. Po podłączeniu aku odpalałem auto i chwile trzeba było pojeździć, aby znów złapał ustawienia i zapylał tak, jak przed odłączeniem aku.RaKo pisze:Cóż to były za auta :?: Pierwszy raz o czymś takim słyszę.Przecież komputer ma ustawione wartości i nie robi żadnego loadingu.
W 1Z nie ma takich rzeczy. Podłączasz aku i śmigasz. A samo odłączenie aku na dłuższy czas spowoduje, że ewentualne błędy, które były zapisane w pamięci same się wykasują.
[80 B4 1Z]Akumulator
Dziękuję za wyczerpujące wskazówki.Wyciągam akumulator i ładuję.